پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی مشخصات گوشی جدید سامسونگ Galaxy A۲۰s

یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی مشخصات گوشی جدید سامسونگ Galaxy A۲۰s

معرفی مشخصات گوشی جدید سامسونگ Galaxy A20s

تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی A20s در 23 سپتامبر 2019 معرفی  شد. این گوشی از یک صفحه نمایش لمسی 6.50 اینچی با رزولوشن 720x1560 پیکسل بهره می برد.

سامسونگ Galaxy A20s از یک پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 450 با سرعت 1.8 گیگاهرتز بهره می برد. این گوشی به  رم 3 گیگابایتی مجهز است.

 

برای خرید گوشیهای سامسونگ  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

سامسونگ اندروید Android 9 Pie را اجرا می کند و از باتری غیر قابل تعویض 4000mAh بهره می برد. Samsung Galaxy A20s از شارژ سریع اختصاصی پشتیبانی می کند.
 

گلکسی A20 سامسونگ در قسمت پشت یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 دارد. دوربین دوم 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و سومین دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2. تنظیم دوربین عقب دارای فوکوس خودکار است. این گوشی از دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی استفاده می کند و دارای دیافراگم f / 2.0 است.
 

گلکسی A20 سامسونگ One Ui را مبتنی بر Android 9 Pie اجرا می کند و 32 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای می دهد که می توان از طریق کارت microSD (حداکثر 512 گیگابایت) را با یک شکاف اختصاصی استفاده کرد. Samsung Galaxy A20s سامسونگ دو سیم کارته (GSM و GSM) است که کارتهای Nano-SIM و Nano-SIM را می پذیرد.
 

گزینه های اتصال در گلکسی A20 سامسونگ شامل Wi-Fi 802.11 b / g / n ، GPS ، Bluetooth v4.20 ، USB Type-C ، Wi-Fi Direct ، 3G و 4G(با پشتیبانی از باند 40 که مورد استفاده برخی شبکه های LTE است). سنسورهای موجود در تلفن شامل شتاب سنج ، سنسور نور محیط ، قطب نما / مغناطیس سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور مجاورت و حسگر اثر انگشت هستند. گلکسی A20 سامسونگ از حالت قفل گوشی  FACE MOD نیز پشتیبانی می کند.
 

سامسونگ گلکسی A20s   وزنی به مقدار 183گرم دارد. این گوشی در  رنگ های سیاه ، آبی و سبز عرضه  شده است .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.