پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی مدل های مختلف آیفون ۱۲ در چند روز آینده

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی مدل های مختلف آیفون ۱۲ در چند روز آینده

معرفی مدل های مختلف آیفون 12 در چند روز آینده
در یک خبر خوب بالاخره تاریخ رسمی رونمایی از آیفون‌های سری 12 اعلام شد.

 

قیمت گوشی آیفون

 

فروش اقساطی گوشی آیفون

 

اپل با ارسال یک ایمیل دعوت نامه به رسانه‌ها، از آنها برای حضور آنلاین در رویداد معرفی آیفون 12 دعوت کرده است. شما هم می‌توانید معرفی آیفون‌های جدید اپل را به طور آنلاین تماشا کنید.

طبق اعلام رسمی اپل، این کمپانی در روز 13 اکتبر (22 مهر) ساعت 21:30 به وقت ایران، رویداد آنلاین بعدی خود را به طور زنده استریم خواهد کرد که انتظار می رود صحنه معرفی گوشی‌های آیفون 12 باشد. دعوت نامه اپل هیچ گونه اطلاعاتی درباره محصولاتی که معرفی می‌شوند ارائه نمی‌کند اما عبارت Hi, Speed قابل تامل به نظر می‌رسد.

هرچند در این دعوت نامه هیچ اشاره‌ای به معرفی آیفون 12 نشده است، اما حتمی به نظر می‌رسد و زمان دیگری برای معرفی آیفون‌های جدید اپل متصور نیست. شایعات عرضه چهار مدل آیفون 12 را مطرح کرده‌اند که شامل مدل مینی، معمولی، پرو و پرو مکس است. در این صورت برای اولین بار شاهد آیفون مینی خواهیم بود.

ممکن است این رویداد صحنه معرفی اولین Mac بر پایه پردازنده‌های اختصاصی اپل نیز باشد. پیش‌تر گفته شده بود اپل تا قبل از پایان سال 2020 دست کم یک مدل Mac با پردازنده خانگی معرفی می‌کند که رویداد پیش رو بهترین زمان ممکن برای این کار است. همچنین می دانیم توسعه پردازنده‌های خانگی اپل به خوبی پیش می‌رود و همه چیز برای رونمایی از مک جدید مهیا به نظر می‌رسد.

اخیراً اپل فروش محصولات صوتی برندهایی چون Bose ،Sonos و Logitech را در فروشگاه‌های خود متوقف کرده و شنیده‌ها حاکی از عرضه جایگزین‌های خانگی اپل هستند. ممکن است در رویداد پیش رو اپل محصولات صوتی جدید خود را معرفی کند و دست کم یک هدفون بیسیم فول سایز متصور است. معرفی یک نسخه کوچک‌تر از اسپیکر HomePod هم مورد انتظار است.

حالا که به معرفی آیفون‌های 12 نزدیک شده‌ایم، بد نیست اشاره کنیم شایعات شروع قیمت‌ها از 649 دلار یا نزدیک به 25 میلیون تومان را دست نشان کرده‌اند که آن هم مربوط به نسخه مینی است. ادعا شده قیمت آیفون 12 معمولی از 749 دلار، قیمت آیفون 12 پرو از 999 دلار و قیمت آیفون 12 پرو مکس از 1099 دلار آغاز می‌شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.