پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی محصولات سری آلکاتل ۳

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی محصولات سری آلکاتل ۳

در کنگره جهانی موبایل از سه محصول جدید سری آلکاتل 3 (Alcatel 3) پرده‌برداری شد. این سه گوشی جدید ارزش خرید بالایی دارند. این محصولات قیمت مناسب و ویژگی‌های جذابی را به کاربران ارائه می‌کنند.

گوشی‌های جدید سری آلکاتل 3 در قالبی رونمایی شده‌اند که هر کدام از آنها در طراحی خود نقطه قوت خاصی دارد. این سه گوشی که در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شده‌اند از یک صفحه‌نمایش با ضریب 18:9 و مهندسی ساخت تلویزیون TCL بهره می‌برند. همچنین بر خلاف گوشی آلکاتل 5 دو محصول از سری Alcatel 3 مجهز به دوربین دوگانه می‌باشند.

هر سه محصول جدید دارای سنسور اثر انگشت می‌باشند که در پشت آنها قرار گرفته است. البته کاربران برای آنلاک کردن گوشی خود می‌توانند از قابلیت تشخیص چهره اختصاصی این شرکت (Face Key) نیز استفاده کنند و در یک ثانیه قفل صفحه باز کنند. ناگفته نماند که این قابلیت به کمک بخش استاندارد تشخیص چهره اندروید فعال شده است و قابل مقایسه با فیس آی دی اپل و سامسونگ نمی‌باشد.

گوشی آلکاتل 3V

این گوشی‌همراه اولین محصول از سری آلکاتل 3 می‌باشد که دارای صفحه‌نمایش +1080p و پنل 6 اینچی IPS و همچنین شیشه 2.5 بعدی می‌باشد. همچنین بلند‌قامت‌ترین محصول این سری نیز آلکاتل 3V با ابعاد بدنه 162 در 76 در 8.05 میلی‌متر می‌باشد.

همچنین برای ایجاد افکت‌های زنده بوکه، این محصول جدید شرکت آلکاتل از یک دوربین دوگانه(دو لنز 12 و 2 مگاپیکسلی) استفاده می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه همراه با پیکسل‌های 1.25 میکرومتری، گشادگی لنز f/2.2 و قابلیت تثبیت‌گر تصاویر عرضه شده است. علاوه بر این یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز با فلش LED در قاب جلویی گوشی تعبیه شده‌اند.
اما این محصولات جدید دارای قابلیت‌های عکس‌برداری جذاب و هیجان انگیزی می‌باشند. Photo Booth یکی از این قابلیت‌ها به شمار می‌رود؛ دوربین با استفاده از این قابلیت می‌تواند 4 تصویر را با حداکثر سرعت (هر ثانیه یک تصویر) به ثبت برساند. قابلیت دیگر دوربین این دستگاه Social Square می‌باشد. با این قابلیت می‌توانید صفحه‌نمایش خود را به دو نیم تقسیم کنید و با یکی از دو قسمت عکس‌برداری کرده و با نیمه دیگر عکس‌های خود را مرور کنید.

از نقاط قوت گوشی آلکاتل 3 وی تجهیز آن با اندروید اوریو گوگل می‌باشد. از طرفی ناگفته نماند پردازنده چهار هسته‌ای (با چیپست مدیاتک MT8735A) و حافظه رم 2 گیگابایتی از نقاط ضعف این دستگاه به شمار می‌روند.

این گوشی جدید دارای دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی می‌باشد. کاربران در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌توانند از کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کنند. این گوشی جدید دارای باتری با ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپر می‌باشد و به دلیل پردازنده نسبتا ضعیف مجموعه، عمر شارژدهی گوشی در حد مناسب و قابل‌قبولی می‌باشد.

در کل اگر بخواهیم دوربین دوگانه و صفحه نمایش 18:9 را در کنار قیمت 190 یورو داشته باشیم Alcatel 3V بهترین پیشنهاد می‌باشد. همچنین برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه 1000 دلاری پرچمداران اپل و سامسونگ را پرداخت کنند، گوشی جدید سری Alcatel یک گزینه خوب به حساب می‌آید. گوشی هوشمند Alcatel 3V قرار است در ابتدا در بازار‌های خاص به فروش برسد و در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی (با بدنه مات یا براق) عرضه خواهد شد.

گوشی آلکاتل 3X

این گوشی نسبت به مدل قبلی خود کمی کوچک‌تر می‌باشد زیرا دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی و رزولوشن +720p است. اما در این مدل هم از باتری 3000 میلی‌آمپری استفاده شده است. همچنین وجود یک دوربین دوگانه با دو لنز 13 و 5 مگاپیکسلی و دوربین ثانوی با زاویه 120 درجه‌ای باعث جذابیت بیشتر این مدل می‌شود. از قابلیت‌های این دوربین باید به تثبیت‌گر تصاویر و Photo Booth اشاره کنیم. دوربین 5 مگاپیکسلی جلو نیز همراه با فلش LED می‌باشد.

سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول نیز اندروید نوقا می‌باشد که کمی قدیمی‌تر است. تراشه MT6739 با پردازنده چهار هسته‌ای در این محصول نیز مشاهده می‌شود. این گوشی دارای درگاه حافظه میکرو اس دی می‌باشد و در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه اول با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم و نسخه دوم با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیابایت رم وارد بازار خواهند شد.

گوشی آلکاتل 3X در ماه آینده در برخی از کشور‌ها با قیمت 180 یورو به فروش خواهد رسید. رنگ‌بندی این محصول مشابه محصول دیگر در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی خلاصه می‌شود.

گوشی آلکاتل 3

نسخه پایه این سری از تلفن‌های هوشمند آلکاتل از سیستم‌عامل اندروید اوریو پشتیبانی می‌کند و باتری 3000 میلی‌آمپری آن را همراهی می کند. این گوشی با 16 گیگابایت حافظه‌داخلی و 2 گیگابایت رم قیمتی معادل 150 یورو خواهد داشت و در ماه آینده به بازار وارد خواهد شد. این گوشی مجهز به دوربین دوگانه نمی‌باشد اما دوربین اصلی آن از سنسور 13 مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/2.0 و پیکسل‌های 1.12 میکرومتری بهره ‌می‌گیرد. دوربین جلوی آن نیز مانند موارد دیگر دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی می‌باشد که همراه با یک فلش LED در قاب جلویی تعبیه شده‌ است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.