پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی لپ تاپ های گیمینگ ایسوس TUF FX۵۰۵ و TUF FX۷۰۵

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی لپ تاپ های گیمینگ ایسوس TUF FX۵۰۵ و TUF FX۷۰۵

ایسوس لپ تاپ های گیمینگ جدید خود را که از به روز ترین قطعات بهره مند گردیده اند بانام های TUF FX505 و TUF FX705 رونمایی کرده است.

امروزه لپتاپ های جدید و نوظهور با دارا بودن سیستم  سخت افزاری قوی و فوق العاده خود قادرند تمام نیازهای روز کاربران بخصوص گیمرها را بر آورده سازند. در سالهای قبل اینگونه تصور می شد  که بازی بر روی یک دسکتاپ خانگی لذت بخش‌تر از یک لپ تاپ خواهد بود. اما امروزه این چنین تصوری نمی شود و بازی کردن با لپ تاپ ها حتی می‌تواند بسیار جذاب و لذت بخش تر نیز باشد؛ به این ترتیب ایسوس با معرفی لپتاپ های گیمینگ TUF FX505 و TUF FX705 خود همراه با سخت افزارهای قدرتمند شما را به دنیای جذابیت بیشتر دعوت می کند.

ایسوس ادعا می کند که لپتاپ های خود را به مقاومت بیشتری در برابر آسیب ها تقویت نموده و به شما این اطمینان را می دهد که در هر شرایطی به راحتی از آن استفاده نمایید و همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر ایسوس بیان می کند که این لپتاپ ها شامل تاییدیه نظامی MIL-STD-810 هستند

در مورد سخت افزار این دو لپ تاپ می توان گفت که تقریبا از قطعاتی مشابه یکدیگر بهره مند گردیده اند و تفاوت آن ها را میتوان در نمایشگر آنها مشاهده نمود. مدل اف ایکس 505 دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی و مدل اف ایکس 705 نیز از یک نمایشگر 17.3 اینچی بهره برده اند که هر دوی آنها از وضوح تصویر Full HD پشتیبانی می کنند.

مرکز قدرت هر دوی آنها را پردازنده نسل هشتمی Core i7-8750H اینتل، با حمایت حداکثر 16 گیگابایت رم و پشتیبانی کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 و با منبع انرژی یا باتری 48 وات ساعتی، خود را برای عرضه جهانی آماده نموده اند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.