پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios ۵۰۰

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios ۵۰۰

ایسر از لپ‌تاپ قدرتمند گیمینگ جدیدش با نام Predator Helios 500 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از صفحه نمایش 17.3 اینچی و پردازنده به روز برخوردار است و رزولوشن نمایشگر آن 4K ‌می‌باشد.

Predator Helios 500 محصول جدید ایسر مخصوص گیمر‌ها است که همزمان با نسخه مخصوص لپ‌تاپ Helios 300 به صورت رسمی ‌معرفی شده است. در این مطلب قصد داریم تا به مشخصات این لپ‌تاپ جدید بپردازیم.

Predator Helios 500 در حقیقت نسخه ارتقا یافته‌ی Helios 300 به حساب ‌می‌آید که به نمایشگری با رزولوشن بالا و اندازه 17.3 اینچ مجهز شده است. البته رزولوشن نمایشگر این لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر بر اساس بودجه خرید متغیر است و کاربران ‌می‌توانند آن را با نمایشگر 4K یا 1080p (با پشتیبانی از Nvidia G-Sync) سفارش دهند. این لپ‌تاپ در نسخه‌های متنوعی تولید می‌شود که گران‌ترین مدل آن از پردازنده Core i9+ 8950HK اینتل، کارت گرافیک GTX 1070 با 8 گیگابایت حافظه و 64 گیگابایت رم بهره ‌می‌برد. لپ‌تاپ جدید ایسر از نسل لپ‌تاپ‌های گیمینگ است، به همین دلیل ایسر از فن‌های “Dual AeroBlade 3D” به منظور خنک‌سازی دستگاه بهره برده است. به‌علاوه ایسر از لامپ‌های متعدد LED روی بدنه دستگاه استفاده کرده است تا زیبایی را چاشنی این لپ‌تاپ بی‌نظیر کند.

همچنین ایسر خبر‌هایی پیرامون عرضه سری جدید “Predator X” داد. قرار است این سری جدید همراه با پردازنده‌های درجه تجاری Xeon ارائه شود. در ضمن تا کنون هیچ لپ‌تاپی با چنین پردازنده‌هایی معرفی نشده است.

 

در ادامه ایسر از مدل مخصوص لپ‌تاپ 15.6 اینچی Helios 300 با نام “Acer Helios 300 Special Edition” پرده‌برداری کرد. این لپ‌تاپ جدید از نمایشگری با رزولوشن 1080p با نرخ 144 هرتز برخوردار است. به‌علاوه این لپ‌تاپ از نسل هشتم پردازنده‌های +Core i7 اینتل، کارت گرافیک GTX 1060، سیستم خنک‌کننده “Dual AeroBlade 3D” و ترکیب رنگ جدید سفید و طلایی بهره ‌می‌برد.

در آخر ایسر جهت تکمیل نمایش خود از یک صندلی گیمینگ با برند Predator و لوازم جانبی مخصوص بازی سری Predator که شامل یک کیف چرخ‌دار مقاوم برای حمل لپ‌تاپ می‌شود رونمایی کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.