پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی جدیدترین و بهترین گوشی های ضد آب

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی جدیدترین و بهترین گوشی های ضد آب

معرفی جدیدترین و بهترین گوشی های ضد آب
گروه فنی آترامارت بعد از معرفی برترین گوشی های سال 2019 و همچنین برترین دوربین ها، اقدام به بررسی و مقایسه نقطه به نقطه امکانات گوشی های جدید کرده است. در این مقایسه ما به بررسی دقیق گوشی های ضدآب با استحکام  بیشتر و همچنین مقاومت در عمق بیشتر می پردازیم.

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

1. گوشی سامسونگ Galaxy Note 10 series
Galaxy Note 10 و Note 10 Plus از استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار هستند. اما دلیل آنکه پیشرو در رده بندی ماست اندازه و وجود شیار قلم S Pen و طراحی بینظیر آن می باشد. که در برابر گوشی های مشابه با این تکنولوژی پیشتازی می کند.

2. گوشی اپل Iphone 11 Promax  
آیفون 11 پرو مکس نیز مانند رقیب خود از استاندارد ip68 در این مدل استفاده کرده است  اپل در معرفی محصول خود ادعا می کند که مقاومت در برابر آب  این گوشی تا عمق 4 متر و تا 30 دقیقه امکانپذیر است. البته این تستهایی است که خود اپل انجام داده و پیشنهاد میکنیم شما با این گوشی گرانقیمت این قبیل تست ها را انجام ندهید.

3. گوشی هواوی P30 Pro
این گوشی از استاندارد IP68 برخورداراست ، به این معنی که می تواند حداکثر 1.5 متر در عمق آب برای حداکثر 30 دقیقه زنده بماند. هواوی P30 Pro از نمایشگر 6.47 اینچی با لبه های خمیده برخوردار است، چیپست Kirin 980 و همچنین رم 8 گیگابایتی استفاده می کند.

4. گوشی های گوگل Pixel 4 و Pixel 4 XL
ترکیبی از بهترین  مشخصات ، تجربه نرم افزاری عالی و دوربین های خارق العاده چیزی است که پیکسل 4 و 4 XL را در بین بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار امروز قرار داده است. این گوشی نیز از استاندارد IP68 استفاده می کند ، به این معنی که در عمق آب 1.5 متر  و تا 30 دقیقه زنده می مانند.

این دو گوشی از لحاظ مشخصات مشابه هستند، هر دو دارای یک چیپست، دوربین و گزینه های حافظه یکسان هستند. با این حال ، پیکسل 4 XL دارای نمایشگر بزرگتر با رزولوشن بالاتر و باتری بزرگتر است. قیمت آن نیز طبیعتا بیشتر است.

5. گوشی هواوی Mate 20 Pro
مانند P30 Pro ، Huawei Mate 20 Pro به لطف استاندارد IP68 که دارد ، در برابر آب نیز مقاوم است. این پرچمدار یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش را در خود جای داده است، یک باتری بزرگ 4200 میلی آمپر ساعتی را بسته بندی می کند و از تشخیص چهره 3 بعدی پشتیبانی می کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.