پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی تراشه جدید هواوی در نمایشگاه IFA ۲۰۲۰ ؛ پیش به سوی پردازنده مستقل

پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی تراشه جدید هواوی در نمایشگاه IFA ۲۰۲۰ ؛ پیش به سوی پردازنده مستقل

معرفی تراشه جدید هواوی در نمایشگاه IFA 2020 پیش به سوی پردازنده مستقل

طبق اخبار غیر رسمی که تاکنون منتشر شده‌اند، گفته می‌شد که شرکت هوآوی قصد دارد در اوایل ماه سپتامبر سال جاری از تراشۀ جدید خانوادۀ Kirin رونمایی کند که قدرتمندترین تراشۀ ساخت چین برای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.

 

خرید پردازنده

 

خرید اقساطی پردازنده

 

شرکت هوآوی به‌طور رسمی اعلام کرده است که برای رونمایی از محصولات جدید خود در نمایشگاه IFA 2020 حضور خواهد داشت.

علاوه بر حدس و گمان‌هایی که دربارۀ محصولاتی که شرکت هوآوی در نمایشگاه IFA امسال قرار است معرفی کند، شایعاتی نیز مطرح شده‌اند که شرکت هوآوی قرار است تراشۀ جانشین Kirin 990 را معرفی کند. تراشۀ Kirin 990 در جریان رویدادی درسال گذشته در برلین و پکن به‌طور هم زمان معرفی شد و تا به حال در محصولات رده‌بالای شرکت هوآوی از آن‌ها استفاده شده است.

شرکت هوآوی به‌صورت دقیق اشاره‌‎ای به محصولاتی که آمادۀ رونمایی در نمایشگاه IFA 2020 هستند نکرده است اما با توجه به تیزری که از سوی شرکت هوآوی منتشر شده شاهد محصولات گسترده‌ای هستیم. محصولاتی که در این تیزر قابل مشاهده هستند عبارت‌اند از گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، تلویزیون هوشمند، لپ تاپ و سایر محصولات دیگر این شرکت.

نکتۀ دیگری که دربارۀ نمایشگاه IFA 2020 و حضور شرکت هوآوی در آن اهمیت دارد، این است که در کنار رونمایی از تراشۀ جدید سری Kirin احتمال دارد تا شاهد نمایش سری Huawei Mate 40 به صورت کامل یا ارائه تیزر کوتاهی از آن باشیم. گوشی‌های هوشمند خانوادۀ Mate شرکت هوآوی همیشه میزبان تراشه‌های بالاردۀ این شرکت بوده اند، تراشۀ جدید خانوادۀ Kirin حاصل همکاری مشترک دو شرکت هوآوی و TSMC خواهد بود و نکته جالبی که شرکت هوآوی در تیزر تبلیغاتی جدید خود به آن اشاره کرده است، استفاده از فناوری هوش مصنوعی در محصولات خود و تاثیری که این فناوری بر زندگی کاربران می‌گذارد است.

شرکت هوآوی به برند Honor در نمایشگاه IFA 2020 که در ماه سپتامبر سال جاری برگزار خواهد شد حضور پیدا خواهند کرد و گفته می‌شود که کنفرانس خبری هوآوی در 13 شهریور و کنفرانس خبری برند Honor یک روز پس از آن یعنی در 14 شهریور برگزار خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.