پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی اولین شارژر بی سیم Qi با پشتیبانی از لایتنینگ

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی اولین شارژر بی سیم Qi با پشتیبانی از لایتنینگ

شرکت LXORY از اولین شارژر بی سیم Qi با درگاه ورودی لایتنینگ با قیمت 30 دلاری پرده برداری کرد.

با وجود اینکه شرکت LXORY اولین شارژر بی سیم مجهز به درگاه ورودی لایتنینگ را عرضه کرده، اما بایستی بدانید که اصلی ترین زمینه فعالیت این شرکت تولید شارژرهای بی سیم نمی باشد. سایر شارژرهای بی سیم موجود در بازار برای اتصال به منبع برق از درگاه های میکرو یو‌اس‌بی نوع C یا درگاه اختصاصی خود استفاده می‌کنند. این محصول جدید که با عنوان «LXORY Dual Wireless Charging Pad» عرضه خواهد شد، از اتصال ‌دهنده اختصاصی لایتنینگ نیز به‌عنوان ورودی استفاده می‌ کند. تجهیز این شارژر به این قابلیت، دارندگان آیفون های اپل را از خرید کابل جدید میکرو یو اس بی برای اتصال پد شارژر خود به منبع برق بی نیاز می کند.

در کنار ورودی لایتنینگ، پد شارژ LXORY از دو ورودی MicroUSB و USB-C نیز پشتیبانی کرده که به معنی پشتیبانی ساده تر از طیف وسیعی از کاربران می باشد. علاوه بر شارژ بی‌سیم دستگاه‌ های پشتیبانی‌کننده از Qi، یک خروجی USB-A نیز برای شارژ کردن از طریق کابل در اختیار کاربران قرار می گیرد.

پد شارژ جدید LXORY چندان بدون مشکل نیست. اولین موضوعی که پس از خرید توجه شما را به خود جلب می کند، همراه نداشتن آداپتور دیواری برای اتصال به پد می باشد. مشکل بعدی خروجی پنج واتی هر کدام از پد های شارژ است؛ این مشکل به معنای آن است که کاربران نمی توانند از شارژ بی سیم سریع سامسونگ و اپل استفاده کنند، زیرا این کار نیازمند توان خروجی 7.5 و 9 واتی می باشد. عدم وجود تاییده MFI اپل نیز کیفیت این محصول را زیر سوال می برد.

از هم اکنون پد شارژ دوگانه LXORY با قیمت 28 دلاری که برای یک پد دوگانه با چنین درگاه هایی مناسب به نظر می رسد، در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است؛ البته بایستی به سرعت پایین تر شارژ آن در قیاس با نمونه های رسمی نیز توجه داشت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.