پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مشخصات کلیدی تبلت OnePlus Pad Go لو رفت

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱

مشخصات کلیدی تبلت OnePlus Pad Go لو رفت

تبلت OnePlus Pad Go قرار است در تاریخ 6 اکتبر به طور رسمی رونمایی شود. پیش از عرضه، OnePlus به تدریج مشخصات مهمی را برای Pad Go فاش کرده است. در همین حال، یک منبع آگاه به نام Mukul Sharma جزئیاتی را که قبلاً فاش نشده بود در مورد این تبلت به اشتراک گذاشته است.

مشخصات OnePlus Pad Go (شایعه شده)

وان پلاس فاش کرده است که OnePlus Pad Go با صفحه نمایش 11.35 اینچی LCD با وضوح 2.4K و نسبت تصویر 7:5 وارد بازار می شود. برای صدا، این دستگاه به بلندگوهای چهارگانه مجهز به Dolby Atmos مجهز خواهد شد.

شارما گفته است که OnePlus Pad Go مجهز به پردازنده MediaTek خواهد بود و از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند. از این رو، به نظر می رسد که این شرکت ممکن است دستگاه را فقط در نسخه های Wi-Fi و Wi-Fi + تلفن همراه عرضه کند.

OnePlus Pad Go به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. برای ذخیره سازی بیشتر، یک اسلات کارت microSD خواهد داشت. این تبلت روی اندروید 13 مبتنی بر ColorOS 13.2 اجرا می‌ شود. علیرغم داشتن صفحه نمایش کمی بزرگتر از وان پلاس پد، Pad Go سبک‌ تر خواهد بود و وزن آن 523 گرم در مقایسه با وان پلاس پد 552 گرمی است.

در اخبار مرتبط، OnePlus همچنین آماده است تا OnePlus Fold را در ماه اکتبر در چندین بازار عرضه کند. طبق اطلاعات جدید، اولین گوشی تاشو OnePlus در 19 اکتبر رونمایی خواهد شد. برخی از ویژگی های برجسته OnePlus Open شامل صفحه نمایش تاشو 2K، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی شامل پریسکوپ، لنز زوم و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.