پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

مشخصات و ویژگی های گوشی شیائومی Poco x۳ pro

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۶

مشخصات و ویژگی های گوشی شیائومی Poco x۳ pro

مشخصات و ویژگی های گوشی شیائومی Poco x3 pro

کمپانی Xiaomi   یکی از بزرگترین تولید کننده گان اخیر  گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در جهان می باشد که اخیرا یکی از بهترین محصولات خود را روانه بازار نموده است که در ادامه به  معرفی مختصری در مورد این محصول یعنی  گوشی Xiaomi POCO X3 Pro ارائه خواهیم کرد.

پوکو ایکس 3 شیائومی  ساختاری زیبا  و از جنس بدنه : جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 5)، فریم پلاستیکی، پشت پلاستیکی با ابعادی 6.67 اینچ (~84.6% نسبت نمایشگر به بدنه) و بهره مندی ازدو سیم‌کارت همزمان  که قدرت خود را  از پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای بهره گرفته است . با ظرفیت های ،حافظه داخلی 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم روانه بازار شده است.

در مورد دوربین های این محصول با ید عنوان کرد که شیائومی آن را به  دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (لنز واید، 1/2 اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.8) ، 8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 119 درجه، f/2.2) ، 2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4) ، 2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)  و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل (لنز واید، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2) مجهز نموده است.

در مورد منبع انرژی نیزباید گفت که از باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

در آخر باید گفت که با اینکه هنوز چیزی از عرضه این محصول نگذشته است اما در دسته  پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات تلفن همراه  قرار گرفته است.

خرید گوشی شیائومی Poco x3 pro ظرفیت 128 گیگابایت

خرید گوشی شیائومی Poco x3 pro ظرفیت 128 گیگابایت

 

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.