پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مشخصات تبلت اوکیتل OT۵: صفحه نمایش ۱۲ اینچی ایمن برای چشم

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۳

مشخصات تبلت اوکیتل OT۵: صفحه نمایش ۱۲ اینچی ایمن برای چشم

تبلت هوشمند 12 اینچی اوکیتل Oukitel OT5 برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان مدرن طراحی شده است، ترکیبی بی‌نظیر از قدرت، عملکرد و راحتی را ارائه کرده و آن را به یک انتخاب برجسته تبدیل می‌کند.

ویژگی های تبلت اوکیتل Oukitel OT5

تبلت هوشمند Oukitel OT5 با صفحه نمایش چشمگیر، پردازنده قدرتمند، عمر باتری طولانی و گزینه های ذخیره سازی گسترده، نیازهای متنوع کاربران را برآورده می کند و تضمین می کند که آنها می توانند یکپارچه کار کنند و خودشان را سرگرم کنند. 

صفحه نمایش:

در قلب OT5 صفحه نمایش خیره کننده 12 اینچی دارای گواهی TÜV SÜD قرار دارد که دارای وضوح شفاف 2K و نسبت صفحه نمایش به بدنه 86 درصد است. این صفحه نمایش بزرگ فقط جنبه زیبایی ندارد. این در مورد افزایش تجربه کاربر است. گواهینامه TÜV SÜD تضمین می کند که کاربران در برابر نور آبی مضر محافظت می شوند و استفاده طولانی مدت را برای چشم ها، به ویژه در محیط های کم نور، آسان می کند. والدین می توانند خیالشان راحت باشد که چشمان فرزندانشان در زمان نمایش صفحه محافظت می شود.

پردازنده:

چیزی که OT5 را متمایز می کند، سخت افزار قوی آن است که توسط پردازنده قدرتمند MediaTek Helio G99 هدایت می شود. این تراشه پیشرفته عملکرد تبلت را به ارتفاعات جدیدی سوق می‌دهد و از راه‌اندازی سریع برنامه‌ها، چندوظیفه‌گی روان و تجربه‌های بازی پاسخگو اطمینان می‌دهد. با امتیاز Antutu که از رقبای معمولی پیشی می‌گیرد، OT5 تجربه کاربری سریع‌تر و کارآمدتری را تضمین می‌کند.

مشخصات تبلت اوکیتل OT5

قدرت:

یکی از ویژگی های برجسته OT5 باتری عظیم 11000 میلی آمپر ساعتی آن است، نیروگاهی که تا 1200 ساعت زمان آماده به کار را فراهم می کند. این بدان معناست که کاربران می توانند از محتوای مورد علاقه خود لذت ببرند، در جلسات مجازی شرکت کنند و بدون نگرانی دائمی از اتمام باتری، به وظایف کاری خود بپردازند. ظرفیت رم قابل توجه 12 گیگابایتی تبلت، قابل ارتقا تا 36 گیگابایت، چندوظیفه‌گی بی‌وقفه را تضمین می‌ کند و کاربران را قادر می‌ سازد بین برنامه‌ ها جابه‌جا شوند و بهره‌ وری را بدون زحمت افزایش دهند.

فضای ذخیره‌سازی:

مشکلات ذخیره‌سازی با رام سخاوتمندانه 256 گیگابایتی OT5 که تا 2 ترابایت از طریق کارت MicroSD قابل ارتقا است، مربوط به گذشته است. این فضای ذخیره‌سازی کافی به کاربران اجازه می‌دهد تا مجموعه گسترده‌ای از فایل‌ها، برنامه‌ها، عکس‌ ها و ویدیوها را ذخیره کنند و اطمینان حاصل شود که همیشه فضای بیشتری برای بیشتر وجود دارد.

دوربین:

OT5 دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است و جلسات ویدیویی واضح و واضح را امکان پذیر می کند. چه در حال ارتباط با همکاران باشید و چه با عزیزانتان، تبلت تضمین می‌کند که حضور مجازی شما واضح است.

طراحی:

OT5 فقط در مورد عملکرد نیست. این تبلت به زیبایی شناسی و راحتی کاربر توجه می کند. این تبلت با ابعاد شیک 278.5x174x7.5 میلی‌متر و وزن سبک 560 گرمی، به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و ساعت‌ها سرگرمی و بهره‌وری را بدون فشار ارائه می‌کند. علاوه بر این، در سه رنگ خاکستری، آبی و سبز موجود است.

قیمت:

قیمت نقش مهمی در جذابیت OT5 ایفا می کند. این تبلت با قیمت جهانی 199.99 دلار ارائه شده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.