پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ماوس گیمینگ Lexip محصولی نوآورانه؛ یک تیر و دو نشان

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

ماوس گیمینگ Lexip محصولی نوآورانه؛ یک تیر و دو نشان

ماوس گیمینگ Lexip یک هدیه به تمام معنا برای گیمر‌ها می‌باشد. این محصول قرار است ترکیبی از کنترلر کنسول‌ها و ماوس‌های گیمینگ باشد.

در مورد بازی‌های شوتر اول شخص، گیمر‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند. گروهی با استفاده از کنترلر‌های کنسول، بازی می‌کنند و گروه دیگر ماوس و کیبورد را ترجیح می‌دهند. به غیر از اینکه مزیت هر کدام از آنان چیست، چه اتفاقی می‌افتاد اگر یک محصول ارائه می‌شد که هم کار ماوس را انجام می‌داد و هم یک کنترلر خوب برای کنسول‌های بازی بود. در واقع یک تیر و دو نشان؛ که البته این دیگر یک رؤیا به حساب نمی‌آید و این دستگاه زیاد دور از دسترس شما نیست. شرکت Ark Innovation به تازگی محصولی تحت نام ماوس گیمینگ Lexip ارائه کرده است. همچنین یک کمپین جذب سرمایه هم برای کسب پول مورد نیاز برای تولید این محصول ایجاد کرده است تا دنیای گیمر ها را متحول کند.

ویژگی چشم‌گیر این محصول نصب دو جوی استیک به صورت ماهرانه و حرفه‌ای روی ماوس است که Lexip را کاملا منحصر به فرد می‌کند. جوی استیک اول در زیر ماوس تعبیه شده و با گرفتن روی ماوس وحرکت دادن آن شخصیت اصلی یا کاراکتر بازی به جهات مشخص شده حرکت می‌کند. دومین جوی استیک در کنار موس قرار دارد تا کاربران بتوانند به راحتی با انگشت شصتشان آنرا کنترل کنند. با این جوی استیک و قابلیت‌های منحصر به فردش فضایی سه بعدی برای گیمر‌ها ایجاد می‌شود تا آنها از بازی لذت بیشتری ببرند. استفاده از این ماوس باعث می‌شود تا کمتر به کیبورد و کلید‌های مختلف نیاز پیدا کنید.

Ark Innovationادعا می‌کند که این محصول جدید برای تمام گروه گیمر‌ها از مبتدی تا حرفه‌ای مناسب است و عملکرد خوبی دارد. ماوس Lexip با تمام بازی‌ها سازگار است اما بازی‌هایی که سازگاری ویژه‌ای با این موس دارند عبارتند از Counter-Strike Global Offensive، GTA V، Battlefield 1، Overwatch، League of Legends و Rocket Leage.

کمپانی Ark Innovation با جذب سرمایه مورد نیاز که بیش از حد انتظار جمع آوری کرده است به زودی این ماوس جدید را به بازار محصولات بازی عرضه میکند. همچنین این شرکت یک ماوس Lexip، پس از عرضه به صورت رایگان در اختیار حمایت کنندگان قرار می دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.