پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مادربرد بایوستار B۳۶۵GTA قهرمان بی ادعا

سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

مادربرد بایوستار B۳۶۵GTA قهرمان بی ادعا

مادربرد بایوستار B365GTA قهرمان بی ادعا

 

اگر به دنبال مادربرد برای پردازنده نسل هشت و نهم اینتل می گردید مادربرد بایوستار B365GTA قهرمان بی ادعا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.این مادربرد از لحاظ کیفیت قابل رقابت با تمام رقبای خود در ایران می باشد و از لحاظ قیمت نیز مبلغ قابل توجهی از دیگر رقبای خود پایین تر می باشد.

مادربرد اصلی‌ترین بخش یک رایانه به‌ شمار می ‌رود و کار آن کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است. خود پردازشگر با هیچ کدام از ابزار آلات بیرونی ارتباط مستقیم ندارد و همان‌طور که از نامش پیداست تنها یک پردازنده‌است. ارتباط پردازشگر با ابزار خارجی (به جز موارد معدود) توسط بایوس (BIOS) انجام می‌گیرد.

 

خرید مادربرد بایواستار

 

خرید اقساطی مادربرد بایواستار

 

 

 مادربرد B365GTA محصولی از برند تایوانی بایوستار (BIOSTAR) است. این مادربرد برای پردازنده‌های نسل هشتم  و نهم  شرکت اینتل (Intel) تولید شده‌است و از پردازنده‌های 14 نانومتری پشتیبانی می‌کند. از مشخصات اصلی این مادربرد باید به سوکت پردازنده‌یLGA 1151 و چیپست B365 آن اشاره کرد.

روی مادربرد B365GTA چهار عدد اسلات برای نصب رم وجود دارد و حداکثر می‌توان 64 گیگابایت رم DDR4 را روی آن نصب کرد. می‌توانید روی این مادربرد رم‌هایی با فرکانس 1866/2133/2400/2666 مگاهرتز را به کار بگیرید. 3 عدد اسلاتPCIe x1 برای نصب کارت‌های توسعه، ماژول شبکه‌ی بی‌سیم و غیره در مادربرد B365GTA وجود دارد. سازنده این مادربرد با قرار دادن دو اسلاتM.2 سعی کرده تا سطح کیفی محصول را افزایش دهد. همچنین تعداد کانکتورهای SATA3.0 در این محصول شش عدد است. در پنل پشتی این مادربرد دو درگاه USB3.1 و چهار درگاه USB2.0 برای اتصال انواع تجهیزات مشاهده می‌شود. شرکت بایوستار این مادربرد را به خروجی HDMI تجهیز کرده است که در کنار خروجی‌های DisplayPort و DVI انتخاب‌های مناسبی را برای گرفتن خروجی از این محصول فراهم کرده‌اند.

 اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری هستید، می‌توانید تهیه این محصول را به‌عنوان یکی از انتخاب‌هایتان درنظر بگیرید. این مادربرد برای گیمرهایی طراحی شده که به دنبال یک برد با درجه کیفیت A و قابلیت‌های گیمینگ A+ هستند. در حالیکه این برد مقرون به صرفه بودن خود را حفظ کرده اما از طراحی جدید و آینده نگرانه‌ای بهره می‌برد که با طراحی‌های مرسوم مقداری متفاوت است.

در این فروشگاه کیس اسمبل شده با مادربرد B365GTA جمع آوری شده است و دوستداران گیم می توانند این مادربرد را خریداری نمایند.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.