پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

لپ تاپ ایسر Swift X ۱۶، لپ تاپی قدرتمند برای طراحان گرافیک

یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷

لپ تاپ ایسر Swift X ۱۶، لپ تاپی قدرتمند برای طراحان گرافیک

لپ تاپ ایسر Swift X 16، لپ تاپی قدرتمند برای طراحان گرافیک

لپ تاپ جدید ایسر Swift x 16 با یک ترک پد بزرگ و مشخصات قدرتمند رونمایی شد. ایسر نسخه ۲۰۲۳ از این لپ تاپ های خود را مجهز به بهترین پردازنده های amd کرده و برای طراحان گرافیک یک محصول بی نظیر را روانه بازار می‌ کند. این سری از لپ تاپ های ایسر با وزن کم و با صفحه نمایش شگفت انگیز می توانند عملکردی خارق العاده به اجرا بگذارند. استفاده از یک ترک پد بزرگ در مقایسه با نسل قبلی محصولات این برند نیز برای کاربران جالب توجه خواهد بود. با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات لپ تاپ جدید ایسر یعنی Swift x 16 بپردازیم.

نوع طراحی جدیدترین لپ تاپ های ایسر

در مراسم رونمایی از لپ تاپ Swift x 16 بیان شد که این سری از محصولات ایسر دارای بدنه آلومینیومی با ساختار جدید خواهند بود. بنابر گفته ایسر با توجه به بهره گیری از جدیدترین استانداردها برای طراحی این لپ‌ تاپ، می‌ توان بهبود عملکرد گرمایی دستگاه را مشاهده کرد. به لطف بهره گیری از بدنه جدید برای لپ تاپ ایسر Swift x 16، وزن آن نیز به خوبی کاهش یافته است. علاوه بر این ظاهر زیباتر و استحکام بیشتر بدنه را می توان از دیگر ویژگی های طراحی لپ تاپ ایسر Swift x 16 در نظر گرفت. کاربر می‌ تواند فضای داخلی را با مقدار بیشتری در اختیار داشته باشد.

بررسی نمایشگر لپ تاپ Acer Swift x 16

بنابر اعلام شرکت ایسر جدیدترین نسل از اولترابوک های سری Swift X با نمایشگرهای OLED روانه بازار خواهند شد.

لپ تاپ Acer Swift x 16

نوع طراحی نمایشگر این دسته از لپ تاپ های ایسر به گونه ای بوده که با حاشیه‌ های بسیار باریک می تواند دارای ظاهری منحصر به فرد باشد. علاوه بر این کاربر قادر است بسته به نیاز خود از نظر صفحه نمایش یک گزینه از میان دو مدل از خانواده Swift X 16 انتخاب نماید. انتخاب اول برای کاربران خرید یک لپ تاپ با نمایشگر IPS LCD و با ابعاد ۱۶ اینچ خواهد بود. این لپ تاپ دارای نمایشگری با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بوده که تصاویر را با وضوح WQXGA به نمایش خواهد گذاشت. از دیگر ویژگی های نمایشگر این لپ تاپ می توان به نرخ بروزرسانی ۱۶۵ هرتزی اشاره کرد. علاوه بر این حداکثر روشنایی نمایشگر این مدل از لپ تاپ های Swift x 16 نیز ۵۰۰ نیت است.

مدل دیگر در این سری از لپ تاپ های ایسر با نمایشگر ۱۶ اینچی OLED در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. این لپ تاپ دارای نمایشگر بسیار با کیفیت تر بوده که برای طراحان گرافیک انتخابی ایده ال به شمار می‌ رود. از جمله ویژگی های صفحه نمایش این لپ تاپ ایسر می‌ توان به وضوح WQXGA+  اشاره نمود. رزولوشن این دستگاه نیز ۳۲۰۰ در 2000 پیکسل بوده و با بهره مندی از نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی می‌ تواند عملکردی مناسب از خود به اجرا بگذارد. این لپ‌ تاپ دارای زمان پاسخ گویی ۰.۲ میلی ثانیه نیز خواهد بود. ایسر اعلام کرده است که به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی از رنگ های DCI_P3 بر روی این لپ تاپ پشتیبانی خواهد نمود.

مشخصات لپ تاپ ایسر Swift x 16

همانگونه که بیان کردیم لپ تاپ Acer Swift x 16 گزینه ای ایده آل برای طراحان گرافیک خواهد بود.

لپ تاپ Acer Swift x 16

ایسر این سری از لپ تاپ های خود را با پردازنده AMD Ryzen 9 7940H روانه بازار خواهد نمود. نسخه دیگر این دسته از لپ تاپ های ایسر مجهز به پردازنده Ryzen 5 7535HS شده اند. علاوه بر این لپ تاپ های ایسر Swift x 16 با حداکثر رم ۱۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. از نظر حافظه داخلی نیز می توان این سری از لپ تاپ های ایسر را با حافظه های SSD و ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی، یک ترابایتی و ۲ ترابایتی خریداری کنید.
در زمینه نوع کارت گرافیک نیز کاربران می توانند دو مدل از این محصولات ایسر را خریداری کنند. یک نسخه با حافظه گرافیکی ۶ گیگابایتی از نوع RTX 4050 که برای طراحان گرافیکی قدرت بالایی خواهد داشت. نسخه دیگری که می توانید خریداری کنید دارای کارت گرافیک ۴ گیگابایتی GeForce RTX 3050 است.
از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ ایسر Swift x 16 می‌ توان به مجهز شدن با سیستم خنک کننده TwinAir اشاره نمود. بر اساس گفته ایسر، این سیستم خنک کننده قادر است که هوا را تا ۳۶ درصد بهتر نسبت به نسخه قبلی درون لپ تاپ جابجا نماید.

پورت ها و درگاه های ایسر Swift x 16

ایسر برای کاربران تمام شرایط را در نظر گرفته و انواع پورت ها را بر روی این سری از لپ تاپ های خود قرار داده است. از جمله درگاه هایی که بر روی این لپ‌ تاپ قرار گرفته اند، می توان به دو پورت USB_C و همچنین دو عدد پورت USB_A اشاره نمود. در کنار این موارد جک صوتی ۳.۵ میلی متری، یک خروجی2.1  HDMI و همچنین شیار جهت قرار دادن حافظه میکرو SD نیز بر روی لپ تاپ مشاهده می شوند.

ارتباطی واضح، شفاف و بدون وقفه با لپ تاپ ایسر Swift x 16

خرید لپ تاپ ایسر Swift x 16 به شما این امکان را می‌ دهد که برای کنفرانس های ویدیویی خود بتوانید از یک دوربین فوق العاده با کیفیت کمک بگیرید. این لپ‌ تاپ برای وبلاگ نویسی ویدیویی و پخش زنده یک دوربین فول FULL HD با رزولوشن 1080P را مورد استفاده قرار خواهد داد. ویژگی های هوش مصنوعی نیز جهت افزایش کیفیت تماس تصویری به کار گرفته شده اند. از جمله این ویژگی ها می توان به Background Blur و Acer PurifiedVeiw اشاره نمود. کاربر می‌ تواند با فناوری تماس چشمی و همچنین قاب بندی خودکار، تماس خود را برقرار نماید. استفاده از این فناوری ها جهت کاهش نویز نیز شما را به خوبی کمک خواهند نمود تا در تماشای ویدیو، نویز صدا نیز به وضوح کمتر شود.

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ ایسر Swift x 16

زمان عرضه لپ تاپ ایسر Swift x 16 ماه جولای سال ۲۰۲۳ اعلام شده است. بر اساس شنیده ها قیمت پایه این لپ‌ تاپ ۱۲۵۰ دلار است. انتظار می‌ رود نسخه‌ های قدرتمندتر این سری از لپ تاپ های ایسر با قیمت ۱۶۰۰ یورو در دسترس کاربران قرار گیرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.