پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لپ تاپ ایسر سوئیفت ۷ ؛ باریک ترین لپ تاپ جهان

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

لپ تاپ ایسر سوئیفت ۷ ؛ باریک ترین لپ تاپ جهان

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 (Acer Swift 7) که از ضخامت کمتر از 10 میلی‌متری و پردازنده نسل هشتمی اینتل به همراه نمایشگر 14 اینچی بهره می برد، به عنوان باریک ترین لپ تاپ جهان معرفی شد.

معرفی لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

همه لپ تاپ ها مانند یکدیگر نیستند و با وجود اینکه همه آن ها کامپیوترهای قابل حمل می باشند، اما برخی در مقایسه با سایرین، قابلیت های حمل و نقل بهتری دارند. مثلا بعضی از آن ها مستحکم و سنگین بوده که البته حمل آن ها را سخت کرده و موجب خستگی شما می شود. از سوی دیگر برخی از لپ تاپ ها به منظور راحتی حمل و نقل و جابجایی، از طراحی باریکی برخوردارند. به همین منظور شرکت ایسر از یک لپ تاپ بسیار باریک با نام ایسر سوئیفت 7 رونمایی کرد که به گفته این شرکت، باریک ترین لپ تاپ جهان است.

شرکت ایسر این دستگاه را با ضخامت 8.98 میلی متری، باریکترین لپ تاپ جهان می داند. کافی است این لپ تاپ را با باریکترین لپ تاپ های موجود در بازار مقایسه کنیم؛ لپ تاپ مک بوک 12 اینچی اپل دارای ضخامت 13.2 میلی متری بوده و مدل 2018 لپ تاپ دل XPS نیز در ضخیم ترین حالت 11.6 میلی متر و در باریک ترین حالتش به 7.8 میلی متر می رسد.

این لپ تاپ به یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7، رم 8 گیگابایتی LPDDR3 و یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی PCIe SSD مجهز می باشد. در قاب جلویی آن یک نمایشگر 14 اینچی Full HD IPS نصب شده و یک کیبورد بکلیت نیز در این دستگاه تعبیه شده است. سیستم عامل نصب شده در این لپ تاپ ویندوز 10 بوده و همچنین به یک مودم XMM 4G LTE شرکت اینتل نیز مجهز می باشد، به این معنی که کاربران در صورت عدم دسترسی به وای فای، با یک سیم کارت از اینترنت موبایلی 4G بهره مند می شوند.

گفته می شود ایسر سوئیفت 7 از ماه مارس با قیمت پایه 1699 دلاری در امریکای شمالی و از ماه آوریل با قیمت 1699 یورویی در قاره اروپا قابل خریداری خواهد بود. این لپ تاپ را می توانید با قیمتی مناسب از آترامارت فروشگاه خرید اقساطی لپ تاپ خریداری کنید. 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.