پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لوازم جانبی که سامسونگ برای گلکسی نوت ۷ ساخته است

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

لوازم جانبی که سامسونگ برای گلکسی نوت ۷ ساخته است

S View Standing Cover
حدود قیمت: مشخص نیست

کاور ایستاده S View یک کیس جدید از شرکت سامسونگ است که نه تنها گلکسی نوت 7 شما را زیبا و سالم نگه می دارد، بلکه به شما امکان آن را خواهد داد تا گوشی هوشمند خود را به حالت افقی گذاشته و از تماشای یک فیلم در صفحه نمایش 5.7 اینچی این محصول لذت ببرید. این کاور می تواند همانند یک پایه عمل کند و سامسونگ قول داده به زودی آن را به فروش رساند.

 

LED View Cover
انتظار قیمت: 69.99 دلار

این کاور بصورت کتابی طراحی شده است که ضمن اینکه محافظ صفحه گوشی شما خواهد بود، می تواند ساعت و بسیاری از نوتیفیکیشن های شما را بر روی قسمت جلویی به نمایش بگذارد. این نوتیفیکیشن ها به صورت نقاط روشنی و بصورت ال.ای.دی نمایان می شوند.


Clear View Cover
انتظار قیمت: 60 دلار

این قاب که دارای جنسی نیمه شفاف است، یکی دیگر از کاورهای کتابی است که سامسونگ طراحی کرده است. این طراحی به جهت آن است که کاربران بتوانند به لطف «صفحه همیشه روشن» گلکسی نوت 7 در کنار محافظت از گوشی، به ساعت و نوتیفیکیشن ها نیز دسترسی داشته باشند. سامسونگ این قاب را برای خانواده گلکسی اس 7 نیز عرضه کرده است.


Keyboard Cover
انتظار قیمت: 59.99 دلار

بدون شک بهترین لوازم جانبی که برای گلکسی نوت 7 ساخته شده است، کیبورد فیزیکی شبیه به محصولات بلک بری است. بنابراین اگر شما هم از آن دسته افراد پر استفاده از گوشی برای کارهای تایپی هستید، این کیبورد فیزیکی حتما برای شما شاخته شده است.


Lens Cover
انتظار قیمت: 149.99 دلار

اگر از عملکرد دوربین داخلی گلکسی نوت 7 راضی نیستید، سامسونگ برای این مورد لنزهای خارجی در نظر گرفته است که به سرعت سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین این فبلت کمک شایانی خواهد کرد. در واقع این لنز برای افزایش کیفیت تصاویر گرفته شده توسط شما تولید نشده است؛ بلکه به شما اجازه می دهد به برخی از افکت های پرسپکتیو جذاب در تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. سامسونگ این لنزها را مدتی قبل برای گوشی هوشمند گلکسی اس 7 عرضه کرده بود. این لنزها نیز عملکردی مشابه با محصولات مشابه خانواده اس را خواهند داشت.


Fast Wireless Charger
انتظار قیمت: 69.99 دلار

همانطور که از نام این لوازم جانبی پیداست، این دستگاه درواقع یک شارژر بی سیم با پشتیبانی از آخرین دستاورد سامسونگ در تکنولوژی شارژ سریع است که برای گلکسی نوت 7 طراحی شده است. شما می توانید با پرداخت کمتر از 70 دلار صاحب این شارژر شده و بدون نیاز به هرگونه اتصال سیمی گوشی خود را شارژ کنید.


Backpack
انتظار قیمت: 69.99 دلار

برخلاف لوازم جانبی قبلی، این یکی دارای نام جذابی است و از سایر محصولات مربوط به آن نظیر Standing Cover کارایی جذاب تری خواهد داشت. بک پک یک باتری کیس جذاب است که ظرفیتی حدود 3,100 میلی آمپر را به باتری 3,500 میلی آمپری گلکسی نوت 7 می افزاید. هرچند که این باتری کیس از جنس پلاستیک است؛ اما به نحوی طراحی شده که از نفوذ آب به داخل کاور جلوگیری می کند. بنابراین می توانید با خیال راحت این باتری کیس را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در زیر آب به دنبال پوکمون ها بگردید.


Fast Charge Battery Pack
قیمت: 79.99 دلار

 

پک باتری شارژ سریع محصولی از سامسونگ است که همین حالا با قیمت کمتر از 80 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسد و قادر است 10,200 میلی آمپر را ارائه دهد که به واسطه آن قادر به 2 بار شارژ کامل گلکسی نوت 7 خود خواهید بود.


USB Type-C Connector
عرضه بهمراه خود گوشی

این یک درگاه کوچک USB نوع C است. سامسونگ با ارائه این قطعه کوچک تبدیلی شما را قادر می سازد تا بتوانید تمامی دستگاه هایی با خروجی میکرو USB را به گلکسی نوت 7 خود متصل کنید. بنابراین نگران عدم پشتیبانی از اتصال سایر دستگاه هایتان به این گوشی نباشید.


Samsung Gear VR
قیمت: 99 دلار

عینک های واقعیت مجازی مطمئنا جزوی از زندگی ما خواهند بود و هدست واقعیت مجازی گیر وی آر سامسونگ تا این لحظه به عنوان گزینه ای عالی بحساب می آید. این هدست به جهت وجود یک درگاه میکرو USB قادر به پشتیبانی توسط گلکسی نوت 7 نبود. اینک سامسونگ نسخه جدیدی از این هدست را با پشتیبانی از درگاه های میکرو USB و USB نوع C عرضه کرده است که می توانید آن را تهیه کنید.
 

حالا نوبت شماست که نظرتان را در مورد لوازم جانبی نوت 7 با ما درمیان بگذارید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.