پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لنوو لپ‌تاپ جدید خانواده‌ی X۱ Carbon را رونمایی کرد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

لنوو لپ‌تاپ جدید خانواده‌ی X۱ Carbon را رونمایی کرد

لنوو لپ‌تاپ جدید خانواده‌ی X1 Carbon را رونمایی کرد

 

برای مشاهده و خرید نوت بوکهای لنوو  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.



لنوو لپ‌تاپ جدید خانواده‌ی X1 Carbon را رونمایی کرد. نسل هشتم سری کربن به جدیدترین پردازنده‌های خانواده‌ی کامت‌لیک اینتل مجهز خواهد بود. لپ‌تاپ سبک و قدرتمند و بادوام لنوو Carbon X1به نسل هشتم رسید و کارایی بیشتر و قابلیت‌های امنیت جدیدی دریافت کرد. مدل جدید لپ‌تاپ محبوب شرکت چینی در سال ۲۰۲۰ و با قیمت ۱،۴۹۹ دلار برای مدل پایه به بازار عرضه خواهد شد.

دسته‌کربن لپ‌تاپ‌های لنوو در گروه کامپیوترهای شخصی سازمانی جای می‌گیرند و نسل جدید آن‌ها به پردازنده‌های نسل دهم اینتل کامت‌لیک با گزینه‌ی امنیتی vPro مجهز خواهد بود. نسل کنونی این لپ‌تاپ‌ها نیز از اولین دسته از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل بهره می‌برد؛ ولی از قابلیت vPro بی‌بهره است. به‌لطف عضویت لنوو در پروژه‌ی Athena اینتل، قابلیت‌های دیگری نیز به محصول جدید این شرکت افزوده می‌شود.

پروژه‌ی آتنا که درces 2019معرفی شد، به‌‌نوعی برنامه‌ی اینتل برای بهبود نوآوری در توسعه‌ی لپ‌تاپ محسوب می‌شود. لپ‌تاپ Thinkpad X1 Carbon اکنون یکی از اعضای پروژه‌ی جدید است. لنوو ادعا می‌کند در نسل هشتم از لپ‌تاپ‌های تجاری خود، تغییرات چشمگیری در مسیر پروژه‌ی آتنا پیاده‌سازی خواهد کرد. از میان تغییرات ادعا‌شده می‌توان به سرعت پاسخ سریع‌تر و عمر باتری بیشتر اشاره کرد.

نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری کربن لنوو به قابلیت‌های امنیتی و حریم خصوصی ThinkShield مجهز خواهند بود. به‌عنوان نمونه، می‌توان به ThinkPad PrivacyGuard اشاره کرد که در زمان نگاه‌کردن افراد دیگر به نمایشگر، به کاربر هشدار می‌دهد. ThinkShutter قابلیت امنیتی دیگری است که به‌صورت پوشش فیزیکی روی دوربین جلوی لپ‌تاپ قرار می‌گیرد و جاسوسی ازطریق دوربین را غیرممکن می‌کند.

درحال‌حاضر، مشخصات کلی لپ‌تاپ جدید لنوو منتشر شده‌اند که برخی از آن‌ها را درادامه‌ی مطلب مشاهده می‌کنید. کاربران برای خرید نسل هشتم X1 Carbon انتخاب‌های متعددی در رزولوشن و لمسی یا غیرلمسی بودن نمایشگر دارند. به‌علاوه اتصال اترنت در نسل جدید این لپ‌تاپ‌ها نیز مانند گذشته تنها با دانگل خارجی ممکن خواهد بود.

پوشش بالایی جنس فیبر کربن  در نسل جدید سری X1 Carbon، به کاهش وزن لپ‌تاپ منجر می‌شود و طراحی ساده‌ای در تمامی مدل‌ها دارد؛ البته می‌توان پوشش طراح‌دار را با قیمتی گران‌تر خرید. سایر پنل‌ها از جنس هیبرید منیزیم هستند.

لپ‌تاپ‌های سری کربن اولین محصولاتی خواهند بود که از نسخه‌ی مجهز به vPro پردازنده‌های کامت لیک اینتل استفاده می‌کنند. در روزهای آینده بررسی‌های دقیق‌تری از نسل جدید سری کربن منتشر می‌شود که قطعا اشاره‌ای به آن‌ها خواهیم کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.