پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

غول ارزان قیمت سامسونگ

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

غول ارزان قیمت سامسونگ

غول ارزان قیمت سامسونگ
وقتی صحبت از گوشی های ارزان قیمت بازار می شود ناخودآگاه گوشی های ساده که در گذشته استفاده می کردیم از ذهن ما می گذرد.

 

خرید موبایل سامسونگ

 

فروش اقساطی موبایل

 

اما امروزه اینگونه نیست ساده ترین گوشی های امروزه ، یک کامپیوتر ابر قدرت محسوب می شوند و می توان بسیاری از عملیاتی که بایک کامپیوتر انجام می گیرد را با همین گوشی های ارزان بازار انجام داد. گوشی سامسونگ A10s از گوشی های ارزانی است که بسیاری از توقعات ما را بر آورده می نماید.

سامسونگ از آن دسته از شرکت های گوشی سازی می باشد که برای تمامی مشتریان خود با سلایق و بودجه های مختلف گوشی موبایل تولید می کند و سری A نیز یکی از تولیدات این شرکت در رنج های مختلف می باشد.در سری A گوشی A10s ارزانترین می باشد و بر گرفته شده از نسل قدیمی خود A10 می باشد.

در مقایسه گوشی سامسونگ A10s و سامسونگ A10 نمی توان تفاوت های محسوسی در این دو کالا مشاهده نمود اما در A10s از یک پردازنده با قدرت پردازش 2گیگاهرتز استفاده شده درحالی که در A10 از یک پردازنده با قدرت  1.3 گیگاهرتز بوده است.از دیگر اضافات این گوشی یک دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد.از دیگر تفاوت های این دو گوشی می توان به یک سنسور اثر انگشت و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد که در گوشی A10 معمولی این سنسور وجود ندارد و باتری آن 3400 میلی آمپر بوده است.

مشخصات گوشی سامسونگ A10s
این گوشی در ابعاد 7.8 × 75.8 × 156.9  میلی‌متر و با دوسیم کارت طراحی و تولید شده است .صفحه نمایش این گوشی 6.2 از نوع LCD با رزولوشن 1520 × 720 پیکسل و 16 میلیون رنگ می باشد. پردازنده آن از نوع Octa-Core Cortex-A53 با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز می باشد.در دوربین اصلی این گوشی از دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده است و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل می باشد.از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ A10s می توان به اندروید نسخه Pai 9.0 و حسگر اثر انگشت و همچنین باتری 4000 میلی آمپری اشاره نمود.

مشخصات ظاهری گوشی A10s

بدنه این گوشی از جنس پلاستیک براق و ظاهرا جنس آن مرغوب می باشد و مانند بعضی از گوشی های پلاستیکی که جنس بدنه آنها ذوق آدم را کور می کند نیست.کمی که در دست بگیرید احساس کاملا راحتی به شما می دهد و رضایت کاربران را به خود جلب می نماید.وقتی به صفحه نمایش این گوشی نگاه می کنید صفحه یک دست شیشه ای رامشاهد می کنید که در قسمت بالایی گوشی و وسط دوربین سلفی را مشاهده می نمایید.در پشت دستگاه در سمت راست دو دوربین اصلی قرار دارد و در وسط دستگاه نیز سنسور اثر انگشت وجود دارد که به نظر عملکرد خوبی دارد.

قیمت گوشی A10s امروز
سامسونگ A10s قیمت روز این گوشی در حال حاضر که ما این مقاله را نگارش می کنیم در رنج 3800000 تومان تا 4200000 تومان می باشد.قیمت روز گوشی A10s به علت نوسانات موجود در بازار ایران بالا و پاین می رود و این قضیه  تصمیم گیری را برای خرید موبایل بسیار سخت نموده است.

برای دیدن قیمت گوشی A10s امروز روی لینک کلیک کنید تا قیمت استثنایی را دریافت نمایید. شما با خرید این گوشی می توانید یک پک نرم افزاری از آترامارت هدیه دریافت نمایید.

از دیگر خدماتی که در این فروشگاه ارائه می شود خرید قسطی گوشی می باشد. شما می توانید به راحتی با چند کلیک ساده در ابتدا ثبت نام نمایید و در یک زمان 24 ساعته تایید اقساط خود را دریافت نمایید.و پس از آن به راحتی کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.