پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در زمستان ۲۰۱۸

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در زمستان ۲۰۱۸

گزارش‌ها حاکی از آن است که در ماه های آخر زمستان ۲۰۱۸ پرچم‌داران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ رسما روانه بازار خواهند شد.

به‌زودی سامسونگ تولید گسترده ی  گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را شروع خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، سفارش قطعه برای پرچم‌‏دار آینده‌ی سامسونگ شروع شده و احتمالاً سامسونگ در ماه ژانویه جایگزین های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را به تولید گسترده می رساند. بنابراین انتظار می‌رود در روزهای ابتدایی ماه مارس گلکسی‌های جدید سامسونگ روانه بازار شوند.

همینطور گفته شده که پرچم‏‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ از برد انباشته بهره خواهند برد که  باعث کاهش قسمت اشغال‌شده توسط اتصالات داخلی می شود. برای تولید برد اصلی پنج تأمین‌کننده به سامسونگ کمک خواهند کرد و یک تأمین‌کننده‌ی دیگر هم در فوریه به آن‌ها افزوده خواهد شد. باید توجه کنیم که آیفون ۱۰ اپل هم دارای برد انباشته است که موجب شده است برای سایر اجزای گوشی فضای داخلی بیشتری در دسترس باشد و اپلی ها این فضا را با باتری بزرگ‌تری به شکل L پر کرده‌اند. با کمک فناوری SLP، چیپ‌ها فشرده تر می شوند و سامسونگ، می تواند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را با یک باتری با ظرفیت بیشتر ارائه دهد؛ گلکسی اس ۹ سامسونگ دارای  یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. در حالیکه گلکسی اس ۸ یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

این موضوع هم قابل توجه است که گلکسی اس ۹ دوربین دوگانه نخواهد داشت؛ در حقیقت، فقط نسخه‌ی «پلاس» گلکسی اس های جدید دوربین دوگانه دارند و نسخه‌ی کوچک‌تر یک دوربین در پنل پشتی دارد. طبق شایعات گذشته پرچم‌دار ۶.۲ اینچی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ پلاس در سال آینده، با دوربین دوگانه ارائه خواهد شد. گفتنی است تولید انبوه ماژول‌های دوربین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس شروع شده بطوریکه شرکت های Patron و Power Logics، ماژول‌های دوربین سلفی را تامین خواهند کرد. ادعا می‌شود که ماژول‌های مرتبط با سنسور عنبیه و دوربین که در کیت‌ دوربین سلفی تعبیه شده اند قرار است در گلکسی اس ۹، این ماژول‌ها باهم یکی شوند.   

شرکت سامسونگ الکترومکانیکس دوربین اصلی ‏اعضای جدید گلکسی اس را تولید خواهد کرد؛ به همین دلیل ممکن است گلکسی های جدید سامسونگ از سنسورهای جدید ۱۲ مگاپیکسلی این شرکت بهره ببرند. گمانه‌زنی‌های متفاوتی در مورد زمان رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، وجود دارد؛ طبق آخرین شایعات، معرفی پرچم‌‏داران ۲۰۱۸ سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.