پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

شناخت بیشتر اطرافتان همراه با قابلیت جذاب HiVision در هواوی میت ۲۰ پرو

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

شناخت بیشتر اطرافتان همراه با قابلیت جذاب HiVision در هواوی میت ۲۰ پرو

امروز قصد داریم شما را با یکی از قابلیت های جذاب در دوربین گوشی هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro)، بیشتر آشنا کنیم. این قابلیت HiVision است که در واقع کمک می‌کند اطرافتان را بیشتر بشناسید. این ویژگی گوشی هواوی میت 20 را به گوشی ای پیشرفته‌تر و هوشمندانه تر تبدیل می کند.

امروزه  به دست آوردن اطلاعات فوری و آسان یکی از بهترین امکاناتی است که فناوری های جدید آن را به ما هدیه کرده اند. ما فقط با چند حرکت ساده انگشت می‌توانیم اطلاعات و دانش سراسر جهان را به دست بیاوریم. فرقی بین گذشته وحال نمی کند فرایند جست‌وجو وکسب اطلاعات در حال حاضر بسیار ساده شده است.

 کمپانی هواوی معتقد است که آسان‌ترین، سریع‌ترین و دقیق‌ترین روش برای رسیدن به اطلاعات را با هواوی میت 20 پرو (HUAWEI Mate 20 Pro) در اختیار کاربران قرار داده است .  میت 20 پرو با بهره مندی از هوش مصنوعی، این گوشی هوشمند نمونه‌ای از پیشرفت تکنولوژی را در قالب ویژگی خوص به نام HiVision ارائه می نماید. ویژگی HiVision  به این صورت عمل می نماید که  دوربین گوشی هر چیزی که مشاهده کند، اطلاعات دقیقی را در مورد آن چیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

هواوی، دوربین گوشی  میت ۲۰ پرو را به فن آوری HiVision تجهیز نموده است ؛ قابلیت جذابی  که امکان بررسی محیط اطراف را همراه با ارائه اطلاعات کاملی در مود چیزهایی که می بیند را داراست. چیزهایی مثل زبان، مکان ها و اشیای  تاریخی، غذاها و میوه ها، هنر و خیلی چیزهای دیگر. شما همرا ه با ویژگی  HiVision تنها کافیست  دوربین گوشیتان را به سمت نقاشی‌های زیبای هنرمندان معروف بگیرید و به راحتی درباره آن‌ها اطلاعات کسب نمایید .همینطور در حین راه رفتن در در خیابان ها به بنای تاریخی زیبایی برخورد کردید، کافیست دوربین HUAWEI Mate 20 Pro را مقابل آن بگیرید تا بلافاصله نام بنا و هر آنچه در مورد آن  وجود دارد، به شما نمایش دهد.

با این ویژگی دیگر هرگز در مسافرت ها و رفتن به شهری جدید احساس غریبگی نخواهید نمود زیرا باهوش‌ترین راهنمای تور و جهان گردی و دنیایی از اطلاعات همیشه همراه  شماست.

میخواهید ساندویچی خوشمزه که سفارش داده اید را میل نمایید، اما برای شما میزان کالری وانرژی و سلامت آن بسیار مهم است. نگرانی را کنار بگذارید و این موضوع را به دوربین گوشی هواوی میت ۲۰ پرو خود بسپارید. کافیست دوربین گوشی خود را روی ساندویچ بگیرید تا به کمک ویژگی  HiVision مواد تشکیل ‌دهنده آن را بررسی و حتی مواد موجود و میزان کالری آن را به شما اعلام نماید. HiVision توانایی بررسی و تحلیل کالری صد نوع مواد غذایی مختلف را دارا می باشد و حتی می تواند ارزش غذایی‌شان را با هم مقایسه کند.

همچنین ویژگی جذاب HiVision  نه تنها به شما این امکان را می دهد که کالاهای که اطرافتان  بشناسید  بلکه برای خرید آنها نیز شما را یاری می نماید. به عنوان مثال اگر خوراکی جذابی را در دست فردی  مشاهده نمودید، باز هم کافیست  دوربین گوشی را به سمتش بگیرید تا شما را به سمت فروشگاه آنلاینی هدایت کند که در آن می‌توانید آن کالا را همراه با  قیمت مشاهده و یا تهیه نمایید.

این امکان  در مورد کالا های دیگر هم همینگونه عمل می نماید. دوربین گوشی هوشمندتان نه تنها به شما می‌گوید که کالاها را کجا خریداری کنید، بلکه گزینه‌های مشابه را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد.

گوشی هواوی میت ۲۰ پرو با وجود این ویژگی جذاب دوربین خود توانسته است  کاربران خود  را توانمند تر نماید. این ویژگی جذاب و شگفت انگیز درهای دانش و اطلاعات را به روی کاربران خود گشوده است و کاربران خود را به آنچه که نیاز دارند نزدیکتر خواهد نمود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.