پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

شایعات جدید از سامسونگ Galaxy A۱۱ و رونمایی از آن در اوایل ۲۰۲۰

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

شایعات جدید از سامسونگ Galaxy A۱۱ و رونمایی از آن در اوایل ۲۰۲۰

شایعات جدید از سامسونگ Galaxy A11 و رونمایی از آن در اوایل 2020

در حال حاضر اعتقاد بر این است که گلکسی A11 یکی از گوشی  های سامسونگ است که در سال جدید منتشر شده است. دستگاهی با شماره مدل آن در Geekbench 4 ظاهر شده است. این شایعات  جدید به 2 گیگابایت حافظه رم ، پردازنده  Snapdragon SoC و اندروید 10 نسبتاً قدیمی اشاره دارد.

 

برای مشاهده و خرید گوشی های سامسونگ  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

آخرین خبرها نشان می دهد که در حال حاضر Galaxy A11 یکی از سری گوشی های سامسونگ است که سال آینده عرضه می شود. طبق اخرین خبرهای  اخیر نشان می دهد که شماره مدل آن SM-A115F است. دستگاهی با همان شناسه به تازگی درسایت معتبر  Geekbench 4. نشان داده شده است. با این وجود ، طرفداران این سری از گوشیها  ممکن است از مشخصات این گوشی کمی  ناامید شوند. همچنین خبرهای خوبی از قیمت این گوشی به گوش نمی رسد.

اگر از روی مشخصات  جدیدی که  وجود دارد ، که بعضی از آنها می تواند به صورت تکراری باشد - معتبر باشد ، Galaxy A11 تنها 2 گیگابایت رم داشته دارد . علاوه بر این ، این گوشی با پردازنده  با عنوان "msm8953" ، که به اسنپدراگون 625 نیز معروف است ، توصیف شده است.

فرکانس این چیپست با 1.8 گیگاهرتز است . در واقع بهترین دستاورد پردازنده در آزمایشها تاکنون 771 در تست های تک هسته ای و 3923 در نمرات چند هسته ای آن است. از طرف دیگر ، خبرها از  SM-A115F همچنین اندروید 10 را به عنوان یک سیستم عامل نشان می دهد ، که حداقل نشان دهنده دامنه One UI 2.0 در این گوشی در زمان راه اندازی است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.