پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

شارژ بیشتر آیفون با گجت هوشمند

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

شارژ بیشتر آیفون با گجت هوشمند

      شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که شارژ گوشی هوشمند خود در مواقع حساس، در مسافرت ها و ... تمام شده باشد و شما به آن نیاز داشته باشید، شرکت اپل اقدام به حل این موضوع با رونمایی از یک گجت کاورمانند با کاربری اکسترنال- باتری برای محصولات خود کرده است . این محصول که درApple Store  های آمریکا به قیمت 99دلار رونمایی شد همانند که قاب یا کاور گوشی به صورت اسلاید درون آن قرار میگیرد .البته شایان ذکر است که این محصول فعلا فقط برای مدل های 6 و 6S قابل استفاده می باشد . با استفاده از این باتری شما میتوانید تا 18 ساعت استفاده مداوم وب گردی با شبکه LTE نسل چهارم و همچنین 25 ساعت کاربری مولتی مدیا یا مکالمه را افزون بر مقدار استاندارد باتری اورجینال گوشی در اختیار شما قرار می دهد .

      این گجت در دو رنگ سفید و زغالی عرضه شده است و جنس ساخته شده در قسمت داخلی آن به منظور جلوگیری از خط افتادن روی گوشی از ماده نرم تشکیل شده از میکرو فیبر ساخته شده و قسمت بیرونی آن از مواد سیلیکونی مقاوم می باشد .
      شاید جدید و جذاب باشد که گوشی خود را داخل همچین کاوری قرار دهید و از مقدار بیشتری شارژ بهره مند شوید. ضمن اینکه بخاطر طراحی آن دسترسی به دکمه های موجود بر روی لبه گوشی به راحتی ممکن است اما در کنار اینها افزوده شدن به قطر گوشی از نقاط ضعف آن محسوب می شود .این باتری هوشمند با همان پورت های Lightning اپل شارژ می شود و این بدان معناست که شما برای شارژ این گجت نیاز به حمل کابل اضافی نخواهید داشت . اپل همچنین به کاربران آیفون گفته که به هنگام استفاده از این گجت هوشمند بر روی Lock Screen و نوار اعلان متصل بودن به این شارژر هوشمند درج می شود.
      در پایان باید اضافه کرد که در این کنفرانس خبری هیچ صحبتی از عرضه این گجت برای گوشی های 6S Plus  و 6Plus و همچنین رده های قبلی نشده است .
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.