پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

شارژر فندکی چیست؟ راهنمای خرید شارژر فندکی

پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴

شارژر فندکی چیست؟ راهنمای خرید شارژر فندکی

شارژر فندکی چیست؟ راهنمای خرید شارژر فندکی

بهترین شارژر فندکی برای شارژ کردن گوشی های هوشمند کدام است؟ کدام نکات را در خرید شارژر فندکی ماشین باید در نظر گرفت؟ سوالاتی از این قبیل برای کاربرانی که به دنبال شارژ کردن گوشی های هوشمند خود در خودرو و حین مسافرت هستند، همواره به ذهن خواهند رسید. با توجه به اینکه باتری های موبایل توانایی شارژدهی در مدت زمان طولانی و چند روز را ندارند، استفاده از روش های مختلف در هنگام رانندگی و زمان سفر جهت شارژ کردن آن ها امروزه مورد توجه قرار گرفته است. در کنار این که می‌ توانید با خرید پاور بانک در حین مسافرت گوشی خود را شارژ نمایید، این روزها استفاده از شارژر فندکی ماشین نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.پیشرفت های چشمگیری که در زمینه تکنولوژی با اهداف خاص به وجود آمده است، کاربران را یاری می‌ کند تا بتوانند جهت سهولت در امورات از ابزارها و تجهیزات کاربردی کمک بگیرند. در این راستا محصولات مختلف قابل حمل مانند پاور بانک و وایرلس برای گوشی های هوشمند انتخابی جذاب خواهند بود. به همراه این موارد شارژرهای فندکی خودرو نیز می‌ توانند در لحظات بدون شارژر کمک حال شما باشند. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در خصوص این وسیله کاربردی به شما ارائه دهیم.

شارژر فندکی خودرو چیست؟

قبل از بررسی راهنمای خرید شارژر فندکی ماشین ابتدا بهتر است تعریفی از آن داشته باشیم.

شارژ کردن وسایل الکترونیک مانند لپ تاپ و تبلت در کنار تلفن های هوشمند از جمله مهمترین دغدغه های افراد بوده که همواره به دنبال راه حل های مختلفی برای رفع این نگرانی هستند. در کنار پاور بانک ها، برای رفع دغدغه اتمام شارژ گوشی هوشمند، شارژر فندکی نیز در دسترس شما قرار گرفته است. این محصول نوعی شارژر است که با اتصال آن به پورت فندکی اتومبیل قادر هستید انواع گوشی‌ های هوشمند را شارژ نمایید. با کمک گرفتن از توان الکتریکی خودرو و با استفاده از شارژر باکیفیت قادر به شارژ کردن تمام وسایل الکترونیک خود خواهید بود. نوع طراحی و ساخت این وسیله به شکلی است که نسبت به فندک ماشین اندازه ای بزرگتر داشته و با استفاده از یک یا چند پورت usb قادر است انرژی مورد نیاز گوشی را تامین نماید.

مهمترین مزایا و معایب شارژر فندکی خودرو

معایب شارژر فندکی خودرو کدامند؟ پاسخ این سوال را بخش زیادی از افراد هنگامی که قصد خرید و استفاده از این وسیله را دارند جستجو می‌ کنند.

در واقع عده‌ ای از افراد بر این باورند که اتصال شارژر فندکی به گوشی هوشمند ممکن است به باتری آن آسیب های وارد نماید. علاوه بر این باورهایی نیز به وجود آمده که استفاده از این نوع شارژر به برق اتومبیل نیز آسیب می رساند. پاسخ این سوال را می توان مشروط داد.
برای اینکه به باتری اتومبیل شما و همچنین گوشی هوشمند صدمه ای وارد نشود، لازم است که در خرید شارژر فندکی خودرو دقت کافی داشته باشید. به عنوان مثال امروزه انواع شارژرهای فیک و تقلبی در بازار عرضه می شوند. استفاده از این نوع شارژرها ممکن است موجب آسیب رساندن به باتری گوشی و برد دستگاه شود.
در طرف مقابل اگر به دنبال جلوگیری از آسیب رساندن به باتری اتومبیل هستید، به هیچ عنوان هنگامی که ماشین خاموش است، روی به استفاده از شارژر فندکی نیاورید. با توجه به اینکه در این شرایط انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند شما از باتری اتومبیل به صورت مستقیم دریافت شده، موجب تخلیه باتری خواهد شد. به همین علت سعی کنید علاوه بر خرید شارژر فندکی با کیفیت و اصل، در نحوه شارژ کردن گوشی هوشمند خود نیز دقت کافی داشته باشید.

کاربردهای شارژر فندکی

خرید شارژر فندکی خودرو به شما این امکان را می‌ دهد که از کاربردهای مختلف آن بهره ببرید.

امروزه انواع شارژرهای فندکی با پورت های متعدد برای اتصال دستگاه های مختلف، به بازار عرضه می شوند. با توجه به اینکه در ساخت این تجهیزات از استانداردهای روز استفاده می کنند، قادر به شارژ کردن قوی ترین دستگاه ها نیز خواهید بود.
برخی از شارژرهای فندکی خودرو با بهره گیری از چند پورت usb به کاربر این امکان را می‌ دهند که بتوانند با استفاده از آن ها چندین وسیله را به صورت همزمان شارژ نمایند. این نوع شارژرها با کیفیت بالایی که دارند، قادر هستند انرژی و شارژ مورد نیاز را بین دستگاه‌های مختلف توزیع نمایند.
در ساخت شارژر فندکی خودرو از قطعاتی استفاده شده که ولتاژ خروجی ۱۲ ولت اتومبیل را می توانند به ۵ ولت تبدیل نمایند. استفاده از این ولتاژ برای شارژ کردن گوشی های هوشمند و تبلت مناسب خواهد بود.
علاوه بر این از دیگر کاربردها و مزایای شارژر فندکی ماشین می توان به شارژ کردن پاوربانک نیز اشاره کرد. دوربین های دیجیتال نیل از جمله وسایلی به شمار می روند که امکان شارژ کردن آن ها با استفاده از این نوع شارژر وجود دارد. فراموش نکنید که برای جلوگیری از آسیب رساندن به باتری اتومبیل لازم است که جهت شارژ کردن و استفاده از این نوع شارژر، ماشین را روشن نمایید.

راهنمای خرید بهترین شارژر فندکی خودرو

با خرید بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ و شیائومی قادر هستید که بدون کمترین دغدغه‌ ای تلفن همراه خود را در حین سفر و هنگام رانندگی شارژ نمایید. لازمه این کار خرید یک شارژر با کیفیت از برندی معتبر است. با ما همراه باشید تا راهنمای خرید این نوع شارژر را برای شما بیان کنیم.

میزان ولتاژ و آمپر

یکی از مهمترین نکات برای خرید بهترین شارژر فندکی خودرو، توجه به میزان ولتاژ و آمپر آن خواهد بود.

در واقع لازم است بدانید که شارژر فندکی کارکرد خود را با چند آمپر و ولت انجام می دهد. این موضوع هنگامی اهمیت پیدا می‌ کند که بدانید هر کدام از گوشی‌ های هوشمند تنها توان خاصی را از جریان برق می‌ توانند دریافت نمایند. چنانچه جریان وارد شده به گوشی هوشمند و ولتاژ آن به بیش از حد استاندارد برسد، باتری گوشی و برد آن دچار آسیب خواهند شد.
در حال حاضر نگرانی برای خرید شارژر فندکی خودرو به لحاظ میزان ولتاژ و آمپر وجود ندارد. انواع شارژرهای فندکی با کیفیت بسیار بالا به شکلی طراحی می شوند که در بازه های مختلف قادر هستند میزان آمپر لازم را ارائه دهند.
اگر از یک شارژر با جریان کم جهت شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید باید مدت زمان زیادی جهت پر شدن باتری منتظر بمانید. در طرف مقابل استفاده از شارژر با جریان خروجی زیاد موجب می‌ شود که سرعت شارژ بالاتر رود. فراموش نکنید که این کار نیز پس از چند بار استفاده به طور قابل توجهی کیفیت باتری را کاهش می دهد.

تعداد درگاه usb

با توجه به اینکه شارژر فندکی ماشین برای شارژ کردن انواع گوشی های هوشمند ارائه می شود، لازم است که تعداد درگاه‌ های usb آن را نیز در نظر بگیرید. به طور مثال گاهی مواقع ضروری است که بتوانید به صورت همزمان چند گوشی هوشمند را شارژ نمایید. به همین علت امروزه تولید کنندگان این محصول شارژرهای فندکی را با تعداد درگاه های زیاد به بازار عرضه می کنند. خرید شارژر فندکی با دو درگاه usb را به شما توصیه می کنیم.

قابلیت فست شارژ

راهنمای خرید شارژر فندکی اتومبیل را که مرور می‌ کنیم، به بهره گیری آن از شارژ سریع یا فست شارژ خواهیم رسید.

پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که امروزه گوشی ها و محصولات هوشمند با پشتیبانی از شارژ سریع این امکان را به کاربر بدهند که در سریعترین زمان بتوانند دستگاه خود را شارژ کنند. این قابلیت به شکلی است که بدون آسیب رساندن به باتری قادر به دریافت آمپر و ولتاژ زیادی بوده و سرعت شارژ دستگاه را بالا می برد. سعی کنید در خرید شارژر فندکی خودرو پشتیبانی آن از قابلیت فست شارژ را نیز مورد بررسی قرار دهید.
در این بین انواع شارژرهای فندکی با تعداد پورت های مختلف برای شارژ کردن گوشی های هوشمند ساده و گوشی های فست شارژ نیز عرضه می شوند.

برند شارژر فندکی

بدون شک یکی از مهمترین نکات برای خرید بهترین شارژر فندکی خودرو، بررسی برند تولید کننده آن است. کمپانی های مطرح به شما این امکان را می‌ دهند که با امنیت خاطر بتوانید روی به شارژ کردن گوشی هوشمند خود بیاورید. این محصولات قبل از عرضه در بازار به تعداد مورد نیاز مورد آزمایش قرار گرفته تا کاربر بتواند با استفاده از محصولی قابل قبول بدون هیچ دغدغه ای گوشی هوشمند، دوربین دیجیتال و تبلت خود را شارژ کند.

چراغ اعلام وضعیت

یکی از نکات مهم هنگام استفاده از شارژر فندکی خودرو، اطمینان داشتن از اتصال آن خواهد بود. در واقع پس از اتصال شارژر به اتومبیل با روشن شدن چراغ اعلام وضعیت متوجه خواهید شد که دستگاه متصل شده است. این موضوع شاید در ظاهر بی اهمیت به نظر برسد. با این حال اطمینان حاصل خواهید کرد که به درستی اتصال شارژر به پورت فندکی خودرو برقرار است.

اندازه و جنس شارژر فندکی خودرو

به همراه مواردی که عنوان کردیم، اندازه و جنس شارژر فندکی خودرو می توانند در انتخاب و خرید شما موثر باشند.

امروزه بهترین شارژرهای فندکی خودرو که در بازار عرضه می شوند با متریال فلز تولید شده و دارای قیمت بالاتری هستند. علاوه بر این شارژرهای فندکی پلاستیکی نیز کیفیت و قیمت کمتری دارند.
اندازه شارژر فندکی خودرو نیز از جمله مواردی به شمار می رود که اهمیت بالایی خواهد داشت. ابعاد این نوع شارژر ممکن است رانندگی را به خصوص در هنگام تعویض دنده برای شما سخت نمایند.

قیمت شارژر فندکی خودرو

قیمت شارژر فندکی خودرو یکی دیگر از مهمترین فاکتورهایی است که در خرید آن می تواند مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به اینکه امروزه گوشی‌ های هوشمند با افزایش قیمت مواجه شده‌ اند، در تهیه لوازم جانبی آن ها با هدف جلوگیری از آسیب رساندن به دستگاه نهایت دقت را به خرج دهید. یکی از مهمترین لوازم جانبی که ممکن است به باتری و برد گوشی آسیب وارد کند، شارژر خواهد بود. به همین علت در خرید شارژر فندکی خودرو سعی کنید کیفیت را به عنوان فاکتور و اصل مهم در نظر بگیرید. قیمت شارژرهای فندکی ماشین نیز با توجه به نوع ساخت آن ها متفاوت است. علاوه بر این برند تولید کننده نیز در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار خواهد بود.

معرفی بهترین شارژر فندکی

برای خرید بهترین شارژر فندکی می توانید به سراغ محصولات برند انکر بروید. در کنار این برند چینی امروزه انواع شارژرهای فندکی توسط کمپانی باسئوس نیز در بازار عرضه می شوند. اگر به دنبال خرید بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ، هواوی و شیائومی هستید، توصیه ما به شما استفاده از محصولات برند تسکو خواهد بود. در کنار این موارد شارژر فندکی شیائومی نیز از جمله گزینه‌ هایی به شمار می‌ رود که با کیفیت بالا می‌ تواند تمام گوشی های هوشمند شما را شارژ نماید.

بهترین شارژر فندکی برای آیفون

برای شارژ کردن گوشی های آیفون سعی کنید از شارژرهای اصل و اورجینال استفاده نمایید.

در عین حال چنانچه نیاز به خرید و استفاده از شارژر فندکی خودرو جهت شارژ کردن گوشی آیفون دارید، می توانید روی به خرید شارژر انکر بیاورید. شارژر فندکی انکر مدل R511 با توجه به کیفیت بالایی که دارد، برای گوشی های اندروید، ios و تبلت انتخابی مناسب خواهد بود. علاوه بر این با خرید شارژر فندکی پاورولوجی می‌ توانید از یک شارژر با فناوری شارژ سریع جهت شارژ کردن گوشی های هوشمند خود استفاده نمایید.

چند نکته مهم برای استفاده از شارژر فندکی خودرو

اگر نیاز به شارژ کردن گوشی هوشمند خود با استفاده از شارژر فندکی دارید، سعی کنید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. استفاده از شارژر خراب و بی کیفیت موجب وارد شدن آسیب به باتری دستگاه خواهد شد.
علاوه بر این هنگامی که قصد دارید ماشین را استارت بزنید حتما شارژر فندکی و یا گوشی هوشمند خود را از پورت فندکی جدا نمایید. با توجه به اینکه هنگام استارت خوردن خودرو برق آن دچار نوسان می شود، به گوشی و شارژر فندکی آسیب وارد می شود.
نکته مهم دیگر، شارژ نکردن گوشی هوشمند در زمان خاموش بودن اتومبیل است.

جمع بندی

خرید بهترین شارژر فندکی خودرو به شما کمک می کند تا در حین سفر و رانندگی برای رفاه خود و رفع دغدغه اتمام شارژ باتری از محصولی کاربردی کمک بگیرید. با خرید این محصول دیگر نگرانی جهت اتمام شارژ گوشی هوشمند، تبلت و دوربین دیجیتال نخواهید داشت. سعی کنید در خرید این نوع شارژر موارد گفته شده را بررسی کرده تا با اطمینان بالا، روی به استفاده از آن بیاورید.
سوالات متداول
بهترین شارژر فندکی برای سامسونگ کدام است؟
برای خرید بهترین شارژر فندکی جهت شارژ کردن گوشی های سامسونگ به سراغ محصولات برند انکر، تسکو و شیائومی بروید.
مهمترین نکات در خرید شارژر فندکی خودرو کدامند؟
ولتاژ و آمپر شارژر، کیفیت ساخت، استاندارد بودن آن و همچنین تعداد پورت های مختلف می توانند در خرید بهترین شارژر به شما کمک کنند.
مزایا و معایب شارژر فندکی خودرو کدامند؟
شارژ کردن انواع گوشی‌ های هوشمند، تبلت و دوربین دیجیتال را می توان مهم ترین مزایای شارژر فندکی خودرو دانست. در عین حال استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی ممکن است موجب آسیب رساندن به باتری گوشی هوشمند شما شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.