پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سری جدید لپ تاپ‌ های ایدیاپد لنوو؛ به زودی در بازار

یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

سری جدید لپ تاپ‌ های ایدیاپد لنوو؛ به زودی در بازار

لنوو سری جدید لپ‌تاپ‌های خود از خانواده‌‌ ایدیاپد را در ماه آینده معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد. این لپ تاپ های جدید مدل‌های ۳۲۰، ۳۲۰ اس و ۷۲۰ اس نام دارند که علاوه بر ارتقاء سخت‌افزاری، تغییرات عمده ای در طراحی داشته و از تنوع رنگی برخوردار است.

ایدیاپد ۳۲۰ اقتصادی‌ترین این سری است که با صفحه‌نمایش‌های ۱۵.۶ تا ۱۷.۳ اینچی بزودی به بازار عرضه خواهد شد. بهترین مدل این سری مجهز به پردازنده‌ی نسل هفتم Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ می باشد. این مدل اقتصادی از درگاه USB نوع C بهره می برد با این حال از این درگاه برای شارژ کردن لپ‌تاپ نمی‌توان استفاده کرد. از طرفی این مدل فاقد پردازنده‌ گرافیکی مجزا خواهد بود. مدل ۱۵.۶ اینچی ایدیاپد ۳۲۰ با دو نوع صفحه‌نمایش لمسی و غیر لمسی به  بازار عرضه خواهد شد. لنوو حسگر اثر انگشت را به‌عنوان یک ویژگی اختیاری در این مدل قرار داده است. مدل‌های پایه‌ ایدیاپد ۳۲۰ با صفحه‌نمایش‌های ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی به ترتیب حدود ۴۴۰ و ۴۹۰ دلار قیمت دارند. برای خرید مدل ۱۵.۶ اینچی پایه با صفحه‌نمایش لمسی باید ۵۰ دلار بیشتر نسبت به مدل غیر لمسی پرداخت کرد.

لنوو مدل ایدیاپد ۳۲۰ اس (IdeaPad 320S) را برای کاربران نیمه حرفه ای عرضه خواهد کرد. این مدل دارای صفحه‌نمایش ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی است و از پردازنده گرافیکی GeForce GT940MX بهره می برد. بهترین مدل ایدیاپد ۳۲۰ اس از پردازنده‌ نسل هفتم اینتل Core i7 و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم برخوردار است. مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی برای مشخصات سخت‌افزاری پایه به ترتیب ۷۴۰ و ۷۵۰ دلار قیمت خواهند داشت.

ایدیاپد ۷۲۰ اس (IdeaPad 720S) گران‌ترین مدل از سری ایدیاپد محسوب می‌شود؛ این لپ‌تاپ که قرار است با قیمت پایه ۹۷۰ دلاروارد بازار شود مانند ایدیاپد ۳۲۰ اس مجهز به GeForce GT940MX می باشد. بهترین مدل ایدیاپد ۷۲۰ اس با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی PCIe است که ماه آینده به بازار خواهد آمد. USB نوع C همراه با تاندربولت و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصات ایدیاپد ۷۲۰ اس به شمار می‌آیند.

لنوو در کنار محصولات جدیدش لپ‌تاپ‌ تبدیل شونده فلکس ۵ را به بازار عرضه خواهد کرد.  لپ‌تاپ فلکس ۵ (Flex 5) در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی وارد بازار خواهد شد و نمایشگر آن قابلیت چرخش و قرارگیری در زوایای مختلف را دارد. صفحه‌نمایش لمسی این مدل را می‌توان از نوع 4K نیز انتخاب کرد. بهترین مدل فلکس ۵ به پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز است و امکان انتخاب بین پردازنده گرافیکی مجزا و پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل برای کاربر فراهم شده است.

لپ‌تاپ‌ گیمینگ لنوو Y920 مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GTX 1070 با هشت گیگابایت رم از نوع GDDR5 از جدیدترین لپ تاپ از سری گیمینگ است که قرار است با قیمت ۲۷۰۰ دلاری روانه بازار شود.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.