پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سرفیس انعطاف پذیر با لولای مایع

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

سرفیس انعطاف پذیر با لولای مایع

سرفیس انعطاف پذیر با لولای مایع
کمپانی مایکروسافت پتنت سرفیس انعطاف پذیر خود را به ثبت رسانده است. بنا بر گفته ها در جدیدترین دستگاه تاشو مایکروسافت، از لولای مایع بهره خواهد برد .

 

برای خرید محصولات سرفیس اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

بر اساس خبرهای اخیر از کمپانی بزرگ مایکروسافت، مدتی است که در سکوت خبری در حال کار روی دستگاه تاشوی جدید خود می باشد . گفته می شود این دستگاه با نام Centaurus شناخته خواهد شد.

طبق گفته های WindowsUnited، این محصول از دو صفحه نمایش جداگانه بهره خواهد برد و مایکروسافت در لولای محصول جدیدش ابتکار به خرج داده و حق اختراع آن را نیز به ثبت رسانده است.

از جذابیت های محصول جدید کمپانی مایکروسافت ( سرفیس انعطاف پذیر ) می توان به پر شدن  فضای خالی لولای آن توسط مایع اشاره کرد . در واقع باید گفت دستگاه های تاشو، همواره  درگیر مشکلاتی که این فضاهای خالی برای دستگاه ایجاد می کرد بوده اند ، گاهی اوقات اشیاء خارجی وارد این فضا شده و هنگام باز و بسته شدن آن، صفحه نمایش دستگاه دچار آسیب می شد. اما پر شدن این فضا توسط مایع می تواند راه حل هوشمندانه ای برای در امان نگه داشتن دستگاه های تاشو محسوب گردد.

در واقع کمپانی مایکروسافت در اقدامی هوشمندانه در ماه مارس سال گذشته، این اختراع را به نام خود  ثبت نموده است.  همچنین این کمپانی قصد دارد تا مجوز استفاده از آن را در اختیار سایر تولیدکنندگان نیز  قرار دهد. باید عنوان کرد که  دستگاه های سرفیس همواره  الگوی مناسبی برای سایر کامپیوتر های خانگی محسوب می گردند.

خبرهایی در مورد چگونگی عملکرد سخت افزاری در دستگاه تاشو مایکروسافت  منتشر شده اند اما خبری از جزئیات نرم افزاری در آن نیست. گفته می شود سیستم عامل جدید ویندوز لایت که برای چنین کامپیوترهایی طراحی شده، و بر روی آن اجرا خواهد شد که میتوان نتیجه گرفت  ویندوز 10 مایکروسافت برای چنین محصولات بهینه سازی نشده و این شرکت مجبور به توسعه نسخه جدیدی برای آن گردیده است.
 
در آخر نیز باید اشاره کرد که هنوز به صورت رسمی از این محصول رونمایی نشده است و مشخص نیست که چه زمانی سرفیس انعطاف پذیر مایکروسافت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.