پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ لپ تاپ با صفحه نمایش ۴کی اولد را معرفی می کند

یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

سامسونگ لپ تاپ با صفحه نمایش ۴کی اولد را معرفی می کند

سی ای اس یا همان Consumer Electronics Show در واقع نمایشگاه معروف لاس وگاس که همه ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد و شرکت های مطرح دنیای فناوری با شرکت در این نمایشگاه از جدیدترین محصولات خود رونمایی می کنند. همچنین برندهای مختلفی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و به عنوان تولیدکننده های نوت بوک، هر کدام سعی در ارائه یک مدل پیشرفته و رده بالا در این نمایشگاه خواهند داشت. کمپانی کره ای سامسونگ که یکی از کمپانی های همیشه حاضر این رویداد بوده و همواره محصولاتی شگفت انگیز را در این نمایشگاه ارائه نموده است. این روزها خبرها ازسامسونگ حاکی از معرفی محصول جدید خود نوت بوک 9 پن (Samsung Notebook 9 Pen) و رونمایی از آن در نمایشگاه CES 2019 می باشد.

سامسونگ نیز در حال آماده سازی برای پیوستن به رقابت با  این برندهای شناخته شده، در CES 2019 با معرفی لپتاپ قدرتمند جدید خود  Notebook 9 Pen می باشد . این نوت بوک احتمالا  از ابعادی 13، 14 یا 15.6 اینچی بهره خواهد برد. یکی از ویژگی های شگفت انگیز نوت بوک  Notebook 9 Pen که در کمتر نوت بوکی می توان چنین ویژگی را مشاهد نمود بهره مندی از  نمایشگر 4کی اولد می باشد. مدل اولد در مقایسه با ال سی دی از وضوح بیشتری بهره می برد و تجربه کاربری لذت بخش تری را  رقم خواهد زد.

گمانه زنی ها گویای به کارگیری سامسونگ از صفحه نمایشی با حاشیه کم برای 9 Pen می باشد.  ظاهرا این لپتاپ  در دو نسخه 2کی و 4کی عرضه گردد، و کاربران می توانند گزینه موردنظر و مناسب خود را انتخاب نمایند. همچنین گفته می شود قیمت مدل اولد اختلافی 50 تا 60 دلاری نسبت به نسخه مشابه ال ای دی خود خواهد داشت.

سامسونگ مدت ها پیش فناوری شگفت انگیز نمایشگر اولد خود را به کمپانی های لنوو و دل نیز عرضه کرد تا آنها نیز از این فناوری در صفحه نمایش لپتاپ های خود بهره  گیرند. حال باید منتظر رونمایی نهایی از محصول جدید سامسونگ و عرضه آن در بازار بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.