پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سال ۲۰۱۷، سال معرفی گوشی سرفیس فون مایکروسافت خواهد بود

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

سال ۲۰۱۷، سال معرفی گوشی سرفیس فون مایکروسافت خواهد بود

شرکت مایکروسافت قصد دارد در سال 2017 یک گوشی هوشمند رده بالا با برند سرفیس تولید و روانه بازار کند. با توجه به رقابت بالا و نزدیکی که در این حوزه بین شرکتها در جریان است، سرفیس فون باید مشخصات فنی بسیار چشمگیری و قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی داشته باشد تا نظر خریداران را به خود جلب کند. با توجه به اخبار منتشر شده، مایکروسافت یکی از بهترین دوربین های موجود با برند کارل زایس (Carl Zeiss) را برای این محصول در نظر گرفته است.

بعضی از منابع خبری می گویند که از وقتیکه مایکروسافت پروژه ساخت گوشی های لومیا را بدلیل بدست نیاوردن سهم بازار گوشی های هوشمند متوقف ساخت، کار روی سرفیس فون را آغاز کرد. برخی از قابلیت ها و ویژگی های موجود در گوشی های هوشمند سری لومیا در سرفیس فون هم دیده میشود. سرفیس فون بیشتر به یک فبلت شبیه خواهد بود و دو برند سرفیس و مایکروسافت نیز روی گوشی قرار خواهد گرفت.

از تصاویر لو رفته این گوشی می توان تا حدودی به ظاهر این گوشی پی برد. یک بلندگوی تکی در کنار جک ۳.۵ میلی متری هدفون در لبه بالایی و هم در لبه پایینی گوشی قرار گرفته است. همچنین یک درگاه یو اس بی نوع سی در کنار بلندگو در لبه بالایی وجود دارد. گفته می شود پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود و قطعا سیستم عامل پیش فرض این محصول نیز ویندوز ۱۰ خواهد بود.

با توجه به اینکه گوشی های هوشمند لومیا در بازار خوب عمل نکردند و موفقیت چشمگیری از خود نشان نداند، مایکروسافت توجه بسیار ویژه ای به این گوشی دارد تا به عواقب لومیا دچار نشود. این شرکت در حال انجام مراحل تست های اولیه و آزمایشی این گوشی است تا مشکلات احتمالی این دستگاه رفع شده و خریداران با محصول چشمگیری روبرو شوند. با تمام این اوصاف هنوز هیچ خبری از جانب مایکروسافت در مورد زمان معرفی  رسمی سرفیس فون اعلام نشده است. البته با توجه به اینکه سرفیس فون در مراحل مقدماتی تست و توسعه قرار دارد، منتشر نشدن اخبار و اطلاعات رسمی در مورد آن امری معقول و منطقی است چراکه احتمالا مدل نهایی سرفیس فون که روانه بازار میشود نسبت به مدل کنونی آن تغییراتی خواهد داشت.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.