پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی کمپانی Xigmatek از یک کیس تمام شیشه ای زیبا

پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی کمپانی Xigmatek از یک کیس تمام شیشه ای زیبا

رونمایی کمپانی Xigmatek از یک کیس تمام شیشه ای زیبا

کمپانی Xigmatek امروز از یک کیس تمام شیشه ای زیبا به نام Prosper  رونمایی کرد.

 

خرید کیس

 

خرید اقساطی کیس

 

این کیس در قسمت درب ها و حتی قسمت سقف، از شیشه های حرارتی استفاده کرده است.این کیس در سایز ATX mid-tower ساخته شده و پنل های شیشه ای مورد استفاده در چهار طرف ( قسمت جلو ، بالا،وطرفین ) با حداکثر ضخامت 4 میلیمتر در نظر گرفته شده اند و شما میتوانید سخت افزارهای نصب شده در داخل آن را مشاهده کنید.

سینی داخلی در این کیس به صورت افقی قرار گرفته و در قسمت بالایی دو قسمت جهت نصب دو درایو 2.5 اینچی تعبیه شده است.اندازه محفظه اصلی این کیس به اندازه ایست که مادربردهایی با سایز E-ATX درعرض ، و کارت گرافیک هایی تا اندازه 33 میلیمتر و کولر هایی با ارتفاع 15.8 سانتی متر را میتواند در خود جای دهد.

هنگامی که مادربردی با اندازه E-ATX را درون این کیس بخواهید قرار دهید،سینی پشتی دو قسمت اضافی برای نصب دو درایو 2.5 اینچی ، را در اختیار شما قرار میدهد.در قسمت محفظه پایین نصب PSU ،هم شما میتوانید دو درایو 3.5 اینچی را نصب کنید. Xigmatek جهت خنک سازی در این کیس از سه فن 120 میلیمتر و یا دو فن 140 در قسمت پنل جلویی ، سه فن 120 میلیمتری و یا دو فن 140 میلیمتری در قسمت سقف ، و یک فن 120 میلیمتری در قسمت انتهایی ، بهره گرفته است.همچنین جهت زیبایی بیشتر Xigmatek  تعداد چهار عدد از این فن ها رااز نوع SC120 RGB LED قرار داده است.این فن ها مجهز به 6 کنترلر تغذیه به صورت 4 پین  جهت اتصال هستند. پنل جلویی شامل 4 پورت USB 3.0 ، خروجی صدای HDA ،میشود.

طول و عرض و ارتفاع این کیس به ترتیب به 440 ، 202 ، 510 میلیمتر میرسد. قیمت این کیس هنوز اعلام نشده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.