پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی از Aspire و Swift؛ دو لپ تاپ با کیفیت

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی از Aspire و Swift؛ دو لپ تاپ با کیفیت

شرکت ایسر در جریان یک رویداد در شهر نیویورک که به Next@Acer معروف است از محصولات جدیدی از جمله مانیتور 4K HDR، کامپیوترهای یکپارچه مجهز به پردازنده‌ی رایزن و چند مدل لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد.
لپ تاپ های سری Aspire، اولترابوک‌های  Swift، لپ‌تاپ‌های گیمینگ Predator و تبلت هیبریدی Switch به عنوان لپ‌تاپ‌های جدید در این مراسم معرفی شدند.

Aspire
نسل جدید لپ تاپ های سری Aspire ایسر از مشخصات سخت افزاری قدرتمند بهره می برند و همگی با هدف مشتریان حرفه‌ای و نیمه حرفه ای تولید شده‌اند که به دنبال خرید یک محصول برای رفع تمامی نیازهایشان هستند. این لپ تاپ های معرفی شده عبارت از Aspire 1، Aspire 3، Aspire 5 و Aspire 7 هستند که در کنار عملکرد قابل قبول از قیمتی مناسبی نیز برخوردارند.
لپ‌تاپ‌های Aspire 1 تنها از پردازنده‌های سلرون و پنتیوم اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی ادغام‌شده در CPU استفاده می‌‌کنند. لپ‌تاپ‌های Aspire 3  مجهز به پردازنده‌های سری Core در کنار سلرون و پنتیوم است و بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا می باشد. در سری Aspire 5 دیگر خبری از پردازنده‌های غیر Core نیست و برای پردازش گرافیکی، از کارت‌ گرافیک انویدیا قدرت می گیرد.
سری Aspire 7  نیز از مشخصاتی مشابه سری Aspire 5 برخوردار است؛ با این تفاوت که مجهز به کارت گرافیک قدرتمند یعنی GTX 1060 انودیا هستند.
لپ تاپ جدید Aspire 1 چهار گیگابایت حافظه‌ی DDR3L دارد و تا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی eMMC در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لپ‌تاپ بالارده‌ی Aspire 7 مجهز به ۳۲ گیگابایت رم DDR4 (با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتزی) و ۵۱۲ مگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع M.2 SSD است و یک هارد دیسک ۲ ترابایتی در خود جای داده است. لپ‌تاپ‌های Aspire 3 و Aspire 5 نیز از لحاظ مشخصات بین این دو قرار می‌گیرند.
قیمت لپ‌تاپ‌های Aspire 1 از ۲۱۹ دلار، Aspire 3 از ۲۹۹ دلار، Aspire 5 از ۴۴۹ دلار و Aspire 7 از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و زمان عرضه‌ی آن‌ها به بازار حدود یک ماه دیگر خواهد بود.

Swift
وضعیت لپ‌تاپ‌های باریک سری Swift کمابیش مشابه سری Aspire است. لپ‌تاپ‌های Swift 1 جدید به پردازنده‌های سلرون و پنتیوم مجهز هستند و از پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بی‌بهره هستند. اما لپ‌تاپ‌های Swift 3 مجهز به پردازنده‌های سری Core اینتل هستند و با مشخصات سخت افزاری متفاوت با پردازنده‌ی گرافیکی مجزا یا بدون آن، به بازار عرضه خواهند شد. همچنین قرار است نسخه‌ی Special Edition لپ‌تاپ Swift 3 با محافظ گوریلا گلس نیز به بازار عرضه شود.

وجه تمایز اصلی لپ‌تاپ‌های سری Swift با Aspire، بهره مندی تمام آنها از نمایشگر فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) IPS، شاسی باریک‌تر، وزن کمتر و تنوع رنگ است.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.