پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی از نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک ۹

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی از نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک ۹

کمپانی سامسونگ از نسل جدید لپتاپ های نوت بوک 9 مدل 2018 و مدل جدیدتر نوت بوک 9 پن رونمایی کرد که در ادامه با هم به بررسی دقیقتر این محصولات خواهیم پرداخت.

سه نسخه جدید لپتاپ های سامسونگ نوت بوک 9 مدل 2018 (Samsung Notebook 9 2018) و همچنین یک مدل جدید با نام سامسونگ نوت بوک 9 پن (Samsung Notebook 9 Pen) رونمایی شدند. شرکت سامسونگ تولید این لپ تاپ ها را در جهت ارائه تجربه ی کاربری قدرتمند، حمل و نقل آسان و فضایی امن هدف گذاری کرده است.

معاون بخش تجاری کامپیوتر شرکت سامسونگ در این خصوص می گوید:
"با معرفی نوت بوک 9 پن جدید و نسل جدید نوت بوک 9 مدل 2018، دستگاه باکیفیت، قدرتمند و قابل حملی در اختیار کاربران قرار گرفته که از هرجایی می توانند کاری مطمئن و ایمن ارائه کنند."

سامسونگ نوت بوک 9 مدل 2018
نوت بوک 9 جدید از یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7 استفاده کرده و تا حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این محصول در دو اندازه 13.3 اینچی و 15 اینچی عرضه می شود که مدل 15 اینچی آن، از یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 بهره مند می باشد. قدرتمندترین و بزرگترین باتری استفاده شده توسط سامسونگ بر روی یک نوت بوک مربوط به همین محصول بوده که یک باتری 75 وات ساعتی انرژی این نوت بوک را تامین می کند.

جالب است بدانید باتری این محصول از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند. وزن نوت بوک 9 در حدود 1200 گرم می باشد و با ضخامت 15.4 میلی متری به عنوان یکی از باریک ترین و سبک ترین لپتاپ های دنیا در کلاس خود می تواند شناخته می شود.

سامسونگ نوت بوک 9 پن
نوت بوک 9 پن با قابلیت انعطاف پذیری و حمل و نقل بسیار آسان از شاسی منیزیوم آلومینیوم بسیار با کیفیتی ساخته شده که وزن این محصول را کمتر از 1 کیلوگرم نگه داشته، در عین حال لولای 360 درجه ای، انعطاف پذیری بیشتری را برای این محصول فراهم ساخته است.

این لپ تاپ از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی می کند و قادر است تا 4096 سطح فشار را با یک نوک 0.7 میلی متری شناسایی کند. با جدا شدن قلم از دستگاه، منوی “The Air Command” به صورت اتوماتیک اجرا می شود. هر دو محصول جهت حفظ امنیت کاربران خود، از یک سنسور اثر انگشت  استفاده کرده و از Windows Hello مایکروسافت بهره می برند.

نوت بوک 9 پن با پردازنده نسل هشتمی اینتل به همراه حداکثر 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 39 وات ساعتی و یک نمایشگر 13 اینچی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نسل جدید لپتاپ های نوت بوک 9 و نوت بوک 9 پن از همین ماه در کره جنوبی عرضه می شود؛ البته در سایر نقاط جهان کمی دیرتر به بازار خواهد آمد. پیش بینی می شود لپ تاپ های جدید این کمپانی در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.