پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون

پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳

راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون

راهنمای خرید گوشی پیشرفته تا 10 میلیون تومان

در مقاله راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان، شما میتوانید تمامی گوشی هایی که میتوان با این مبلغ تهیه کرد بشناسید.

در گذشته شما می توانستید که بهترین و با کیفیت ترین گوشی بازار را با کمتر از ده میلیون تومان خریداری کنید اما اکنون با توجه به وضع اقتصادی کشور، برای تهیه یکی از بهترین گوشی های بازار باید چند ده میلیون تومان هزینه کرد که معمولا خارج از توان مردم است.

اما اگر شما میخواهید تا ده میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، ما در راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

تلفن های پیشرفته و هوشمند

تلفن هوشمند یک رایانه یکپارچه و همراه است که ممکن است برخی از امکانات یک رایانه خانگی را داشته باشد، با این تفاوت که سیستم عامل و برخی امکانات فیزیکی متفاوت دارد. امروزه تلفن های هوشمند در دست هر شخصی دیده میشود و اغلب کاربرد های بسیار دارند. در ادامه مقاله راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان، برخی از تلفن های هوشمند را نام خواهیم برد.

خرید گوشی تا 10 میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان نشان میدهد که تلفن های زیر امکانات و وضعیت مناسبی را نسبت به قیمتشان دارند.

شیائومی ردمی 9

این گوشی در سه مدل 32 ، 64 و 128 گیگابایتی ارائه شده است، که هر کدام تفاوت جزئی با هم دارند. دارای نمایشگر 6.53 اینچی و رزولوشن 1080 در 2340 است. قیمت این گوشی متفاوت است اما در زمانی که این مقاله نوشته می شود حدود 4 میلیون تومان است.

شیائومی ردمی نوت 9S

در راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان به گوشی ردمی نوت 9S اشاره میکنیم که در دو مدل با سایز های 64 و 128 ارائه شده است. قیمت این محصول نیز بسته به شرایط مختلف متفاوت است اما اکنون حدود 6 میلیون تومان است.

 شیائومی پوکو X3

از دیگر محصولات شرکت شیائومی است که در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی ارائه شده است. دارای رم 6 گیگابایتی و نمایشگر 6.67 اینچی است. همچنین 4 دوربین و یک فلاش در پشت گوشی به شکل دایره-مربعی قرار دارد. قیمت این محصول نیز تا این زمان حدود 7 میلیون تومان است.

گوشی سامسونگ Galaxy A12 

یکی از محصولات شرکت سامسونگ که در لیست زیر 10 میلیون تومان قرار می گیرد و قابلیت خوبی به نمایش گذاشته است گوشی سامسونگ A12 می باشد.این گوشی با پردازنده 64 بیتی و 4 گیگبایت رم و در حافظه های 64 و 128 موجود می باشد.این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی می باشد و دارای چهار دوربین در قاب پشتی | دوربین‌هایی با رزولوشن 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسل می باشد.قسمت اسن گوشی ساسمونگ در حدود 4 میلیون تومان می باشد.

گوشی سامسونگ Galaxy A31

از دیگر گوشی های شرکت سامسونگ که در این مقاله به آن پرداخته می شود گوشی ساسمسونگ A31 می باشد این گوشی 6.4 اینچی دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می باشد در این گوشی می توان چهار دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + دو دوربین 5 مگاپیکسلی مشاهده کرد.قیمت این گوشی در حدود 6 میلیون تومان می باشد.

 پوکو X3  با رم 8

پوکو X3 در مدل 256 گیگابایتی و با رم 8 نیز وجود دارد که  قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد. دارای امکانات عالی و شگفت انگیزی است که میتواند با سایر گوشی های گران قیمت وارد رقابت شود. یک از ویژگی های خوب این محصول شارژ سریع آن است که در کمتر از یک ساعت به صورت کامل شارژ میشود. قیمت تقریبی این محصول در این زمان حدود 10 میلیون تومان است.

گوشی هایی که برای شما نام برده شدند در مدل های دیگری نیز با قیمت های مشابه وجود دارند بنابراین شما میتوانید که مدل های دیگر را بر حسب میلتان انتخاب کنید.

در بررسی های ما راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان، تعدادی گوشی با قیمت های زیر ده میلیون تومان را نشان میدهد که جزو تلفن های هوشمندٍ برترٍ بازار هستند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.