پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

راهنمای خرید اندروید باکس، بهترین اندروید باکس بازار در سال ۲۰۲۲

دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶

راهنمای خرید اندروید باکس، بهترین اندروید باکس بازار در سال ۲۰۲۲

راهنمای خرید اندروید باکس، بهترین اندروید باکس بازار در سال ۲۰۲۲

افزایش تقاضا برای خرید اندروید باکس موجب شده است بخش زیادی از کاربران به دنبال بهترین گزینه های موجود در بازار باشند. همانگونه که میدانید به مانند بخش زیادی از کالاهای موجود در بازار، اندروید باکس ها نیز با تنوع بالا و ارائه شده توسط مارک های مختلف به بازار عرضه می شوند. بررسی انواع اندروید باکس موجود نشان می دهد هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند. با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که با خرید این تجهیزات به دست خواهید آورد باید قیمت متناسب با محصول را پرداخت کنید.

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که اندروید باکس چیست؟ بهترین محصولات موجود در بازار کدامند؟ آیا مدل های ارزان قیمت می توانند کیفیت مناسبی داشته باشند؟ ویژگی های گرانترین و بهترین اندروید باکس که در بازار عرضه می شود چگونه هستند؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه به شما ارائه دهیم.

اندروید باکس چیست؟

قبل از اینکه به شما برای خرید اندروید باکس کمک کنیم، بهتر است ابتدا به تعریف این فناوری بپردازیم. اندروید باکس یک محصول کوچک بوده که کاربر می تواند با اتصال آن به تلویزیون از امکانات یک تلویزیون هوشمند بهره ببرد. این محصول با یک ریموت کنترل قابلیت کنترل شدن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کاربر به راحتی می‌تواند انواع بازی های مختلف و برنامه های مورد نظر را بر روی اندروید باکس نصب نماید و با اتصال آن به تلویزیون از محتوای موجود لذت ببرد. اندروید باکس ها علاوه بر این به شما امکان خواهند داد تا بتوانید از تلویزیون های بزرگ و باکیفیت به مانند گوشی هوشمند استفاده نمایید. به همین علت در چند سال اخیر محبوبیت بسیار بالای این محصولات موجب شده است که تقاضا برای خرید آنها افزایش یابد. اگر از جمله افرادی به شمار می‌روید که علاقه مند به تماشای سریال و فیلم هستید و قصد دارید از یک نمایشگر بسیار بزرگ برای وب گردی و پرسه زدن در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید، خرید اندروید باکس بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

نکات مهم برای خرید اندروید باکس

هنگامی که قصد خرید اندروید باکس را دارید، باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. علاوه بر قیمت اندروید باکس که یک مولفه مهم برای خرید این محصول شناخته می شود، چندین فاکتور دیگر را نیز سعی کنید در نظر گرفته تا گزینه ای متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید.

بررسی پردازنده

یکی از مهمترین فاکتورها هنگام خرید اندروید باکس، بررسی پردازنده و قدرت پردازش آن است. علاوه بر این باید رم به کار رفته بر روی این محصول نیز به گونه ای باشد که بتواند قدرت پردازشی پردازنده را افزایش دهند. سرعت کم و هنگ کردن این دستگاه می‌تواند به شدت ملال آور و خسته کننده باشد. به عنوان مثال امروزه طراحان و تولیدکنندگان این محصول تلاش می‌کنند که از پردازنده های هشت هسته‌ای بر روی اندروید باکس ها استفاده نمایند. این انتخاب می تواند برای افرادی که به صورت حرفه‌ای قصد دارند از اندروید باکس بهره‌مند شوند، مناسب باشد. اگر بخواهید به حداقل کیفیت خود را قانع کنید، از محصولات چهار هسته‌ای نیز می توانید بهره ببرید. این محصولات با هسته های ۱.۵ گیگاهرتزی کار راه انداز هستند. فراموش نکنید اگر انتظار گیمینگ از محصول خریداری شده را دارید باید به دنبال یک گزینه با پردازنده قدرتمند باشید.

میزان حافظه ذخیره سازی

به مانند گوشی‌های هوشمند، هنگام خرید اندروید باکس باید فضای ذخیره سازی که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز بررسی کنید. بد نیست بدانید که بخش عمده‌ای از این حافظه توسط سیستم اشغال خواهد شد. چنانچه محل ذخیره سازی اندروید باکس خریداری شده کم باشد، برای شما در ادامه راه دردسر ایجاد خواهد کرد. به همین علت تولیدکنندگان این تجهیزات تلاش کرده‌اند که از حافظه های داخلی با ظرفیت بالا بر روی محصولات استفاده نمایند. فراموش نکنید که در خرید محصول خود باید این مورد را در نظر داشته باشید که قدرت پشتیبانی از حافظه خارجی را نیز در بر داشته باشد. این ویژگی نیز از جمله فاکتورهای مهم در خرید بهترین اندروید باکس موجود در بازار مد نظر گرفته می شود.

بررسی پورت های USB

یکی از مواردی که کمتر در هنگام خرید اندروید باکس به آن پرداخته می‌شود، تعداد پورت های usb موجود در آن است. اگر بیش از دو پورت usb بر روی محصول مورد نظر وجود داشته باشد، می تواند نیاز شما را برطرف نماید. با این حال گزینه هایی که در بازار عرضه می شوند از پورت های usb با تکنولوژی های مختلف بهره مند هستند. بهتر است پورت USB3.0 بر روی اندروید باکس وجود داشته باشد. این پورت برای افرادی که از هارد اکسترنال بهره می برند بسیار حائز اهمیت است. پورت USB3 سرعت به مراتب بالاتری از نسخه‌های پیشین خواهد داشت.

نسخه اندرویدی

یکی دیگر از فاکتورهایی که هنگام خرید اندروید باکس باید آن را در نظر داشته باشید، سیستم عامل آن است. فراموش نکنید محصولاتی که نسخه سیستم عامل آن ها از ورژن قدیمی باشد، قابلیت بروزرسانی شدن را در اختیار شما قرار نخواهند داد. به همین علت کاربر هنگام خرید این محصولات متوجه می‌شود که بخش زیادی از نرم‌افزارها و بازی های حرفه ای را نمی تواند بر روی آن نصب کند. امروزه اندروید باکس ها حداقل با اندروید ۶ به بالا در بازار وجود دارند.

قابلیت های اضافی

آپشن های اضافی می توانند کاربران را ترغیب کنند تا روی به خرید اندروید باکس موردنظر بیاورند. برخی از محصولات موجود در بازار دارای آپشن هایی هستند که به خوبی می توانند اندروید باکس را مجهزتر نسبت به گزینه های دیگر نمایند. به عنوان مثال ویژگی پشتیبانی از Google Play به شما این امکان را می دهد که بتوانید با اتصال به آن نرم افزار و بازی های مورد نظر را دریافت کرده و آنها را نصب نمایید. این ویژگی تنظیمات ویژه‌ای را برای شما فراهم کرده و به راحتی می‌توانید اقدامات سفارشی مورد نظر را به منظور ارتقای دستگاه و بهبود عملکرد آن انجام دهید.

ویژگی ها و آپشن های اضافی دیگر نیز برای خرید بهترین اندروید باکس موجود در بازار باید بررسی شود. یکی از آپشن های لازم و مثبت دیگر، قابلیت اتصال به وای فای خواهد بود. اگر اهل دیدن فیلم های باکیفیت هستید، نسخه وای فای به کار رفته بر روی اندروید باکس به شما کمک فراوان خواهد کرد تا بتوانید از اینترنت پرسرعت کمک بگیرید.

برند تولید کننده

همانگونه که عنوان کردیم، افزایش فروش اندروید باکس در بازار موجب شده است که کمپانی های مختلفی فعالیت خود را در این عرصه انجام دهند. در حال حاضر چندین برند، روی به تولید و فروش اندروید باکس با قیمت مناسب آورده‌اند. برندهای شیائومی و تسکو در این بین توانسته اند عملکرد مناسبی از خود نشان دهند. البته جی پلاس به مانند لوازم الکترونیکی دیگر در ساخت اندروید باکس نیز فعالیت های خوبی انجام داده است.

نوع خروجی تصویر

هنگامی که قصد خرید بهترین اندروید باکس موجود در بازار را دارید یا به دنبال خرید اندروید باکس ارزان قیمت هستید باید خروجی های صدا و تصویر را بررسی نمایید. با توجه به این امر می توانید محصول خریداری شده را به تلویزیون های قدیمی نیز متصل کنید. متاسفانه بخش زیادی از مدل های جدید این تکنولوژی فاقد بهره مندی از پورت مورد نظر برای اتصال اندروید باکس به تلویزیون های قدیمی با خروجی Avi هستند. به همین علت تنها می توانید از خروجی hdmi کمک گرفته و آن را بر روی تلویزیون های جدید متصل نمایید.

ساپورت موس و کیبورد

یکی از قابلیت های جالب بهترین اندروید باکس موجود در بازار این است که بتوان بر روی آنها از موس و کیبورد استفاده نمود. اگر اندروید باکس شما قابلیت اتصال را داشته باشد، به راحتی می توانید از این تجهیزات کمک گرفته و برای فعالیت در شبکه های اجتماعی و انجام بازی ها عمل کنید. این وسیله برای بازی های اندرویدی باید از این قابلیت بهره مند باشد.

رابط کاربری

به مانند گوشی‌ های هوشمند، اندروید باکس ها نیز از رابط کاربری بهره‌مند هستند. به همین دلیل هنگامی که قصد خرید این محصولات را دارید باید رابط کاربری آن را بررسی نمایید. رابط کاربری ساده و بدون پیچیدگی های زیاد به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید از قابلیت های محصول خریداری شده بهره ببرید. علاوه بر این یک رابط کاربری ساده، سرعت بسیار بالایی داشته و با عملکردی روان کاربر را یاری می‌کند تا برای نصب بازی و نرم افزارها بتواند اقدام نماید.

قیمت اندروید باکس

اگر بخواهیم مهمترین فاکتور برای خرید اندروید باکس را بیان کنیم، بدون تردید قیمت این محصول می‌تواند در نظر گرفته شود. قبل از هر کاری و پیش از اینکه انتخاب خود را انجام دهید باید بودجه ای که در اختیار دارید را مد نظر قرار دهید. با انجام این کار می توانید از فیلتر قیمتی کمک گرفته و سپس برای خرید خود اقدام نمایید.

سایر موارد برای خرید بهترین اندروید باکس

فاکتورهایی که عنوان کردیم به شما در خرید بهترین اندروید باکس موجود در بازار کمک فراوان خواهند کرد. با این حال سعی کنید هنگام خرید این محصولات، مولفه های دیگری را نیز در نظر گرفته تا انتخابی مناسب انجام دهید. به عنوان مثال امکان ادغام دستگاه با سیستم های خانه هوشمند مانند گوگل یا الکسا می‌تواند در خرید یک اندروید باکس بی نظیر به خوبی شما را یاری نماید. علاوه بر این بهره مندی از کنترل از راه دور فرمان صوتی و بصری نیز از جمله ویژگی هایی است که در این بین می‌تواند به شما کمک کند. استفاده از فناوری صدای دالبی دیجیتال  (Dolby Digital) نیز به شما یک محصول قدرتمند و باکیفیت را معرفی خواهد کرد. سعی کنید در خرید بهترین اندروید باکس سال ۲۰۲۲ که در بازار عرضه می شود دسترسی به Netflix و Prime Video در 4k را نیز مدنظر داشته باشید.

بهره مندی از گیرنده دیجیتال

یکی از مهمترین نکات و فاکتورهایی که برای خرید اندروید باکس باید در نظر بگیرید، بهره مندی از گیرنده های دیجیتال به شمار می‌رود. در واقع برخی از مدل های قدرتمند موجود در بازار از این ویژگی استفاده می کنند. اگر از جمله افرادی به شمار می روید که اهمیت زیادی برای برنامه های تلویزیونی قائل هستید، حتما باید محصولی انتخاب کنید که به گیرنده دیجیتال مجهز باشد.

بهترین اندروید باکس های موجود در بازار کدامند؟

اکنون که با راهنمای خرید بهترین اندروید باکس موجود در بازار آشنایی به دست آورده اید، می توانید برای انتخاب گزینه مورد نظر اقدام نمایید. برندهایی مانند تسکو، جی پلاس و شیائومی تلاش کرده‌اند که بازار کار را در دست گیرند. به همین علت با فروش اندروید باکس با کیفیت و با قیمت مناسب کاربران را ترغیب می کنند تا روی به خرید این فناوری های بی نظیر بیاورند.

از جمله بهترین اندروید باکس های موجود در بازار گزینه های زیر را می توان نام برد.

اندروید باکس و ریموت کنترل شیائومی مدل Mi TV Stick MDZ_24_AA

اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick MDZ_24_AA را می‌توان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار دانست.

با وجود ابعاد بسیار کم و داشتن وزنی مناسب، خرید این اندروید باکس به شما امکانات و قابلیت های فراوانی خواهد داد. اگر به دنبال خرید اندروید باکس ارزان قیمت و مناسب هستید، انتخاب این محصول به شما توصیه می شود. با بررسی ویژگی‌ های این اندروید باکس ارائه شده توسط شیائومی متوجه می‌شویم که یک هوشمند ساز تلویزیون بی نظیر را می توانید در اختیار داشته باشید.

استفاده از حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و حافظه رم یک گیگابایتی این امکان را به شما می دهد که در این زمینه هیچ گونه کاستی متوجه شما نشود. علاوه بر این شیائومی تلاش کرده است برای ساخت این محصول خود از بالاترین فناوری ها بهره ببرد. به همین علت با نسخه اندروید ۹ این محصول خود را در بازار عرضه خواهد کرد. در کنار این موارد، پردازنده به کار رفته بر روی اندروید باکس Mi TV Stick MDZ_24_AA از نوع Amlogic بوده که با چهار هسته می تواند سرعت پردازشی بالای خود را نشان دهد. محصول ارائه شده توسط شیائومی به بلوتوث و وای فای مجهز شده و ارز درگاه HDMI و درگاه usb type_C بهره مند شده است. این محصول با قابلیت پخش ویدیوهای 4K می تواند انتخابی مناسب شناخته شود.

اندروید باکس تسکو مدل Tab 100 Plus

اگر قصد خرید بهترین اندروید باکس موجود در بازار با قیمت مناسب را دارید و به دنبال انتخاب محصولی از برند معتبر می گردید، خرید اندروید باکس تسکو مدل Tab 100 Plus را به شما توصیه می‌کنیم.

این محصول به همراه یک موس بی سیم در دسترس کاربران قرار می گیرد. پردازنده چهار هسته‌ ای، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به خوبی بیانگر عملکرد قدرتمند این محصول از برند تسکو خواهند بود. در کنار این موارد با بررسی اندروید باکس ارائه شده توسط تسکو متوجه می شویم که به انواع درگاه های ارتباطی مجهز شده و قادر است تا تصاویر را با رزولوشن بی نظیر 6k برای کاربران ارائه دهد. نسخه نهم اندروید که برای این محصول از تسکو در نظر گرفته شده است، به خوبی می تواند کاربر را یاری کند تا خریدی متناسب با نیاز خود انجام داده و از ویژگی های بی نظیر آن بهره ببرد.

اندروید باکس جی پلاس مدل GP9

همانگونه که می دانید برند جی پلاس در چند سال اخیر توانسته ا جایگاه مناسبی در زمینه فروش لوازم خانگی برای خود به دست آورد. در کنار یخچال، تلویزیون، ماشین های لباسشویی و گوشی‌ های هوشمند، این کمپانی اخیرا توانسته است با فروش اندروید باکس نیز کاربران را ترغیب کند تا روی به خرید محصولات آن بیاورند. جی پلاس با فروش اندروید باکس GP9 به شما این امکان را می‌دهد که یکی از قدرتمندترین محصولات موجود در بازار با قیمت مناسب را انتخاب نمایید.

حافظه ۳۲ گیگابایتی این محصول و رم ۴ گیگابایتی به کار رفته بر روی آن نشان از آن می دهد که جی پلاس یک گزینه فوق العاده را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به همین علت برنامه های به روز و بیشتری را می توانید بر روی این محصول ارائه شده توسط جی پلاس نصب نمایید. با بررسی ویژگی‌ های این اندروید باکس متوجه می‌ شویم که قدرت سخت‌ افزاری بالای آن به شما کمک می کند تا عملکردی روان و سریع از آن مشاهده نماییم.

جالب است بدانید کیفیت فوق العاده اندروید باکس جی پلاس مدل GP9 به شکلی است که تا رزولوشن 8k قادر بوده که تصاویر را نمایش دهد. بهره‌گیری از درگاه های ارتباطی متعدد و همچنین ارائه شده مبتنی بر نسخه نهم اندروید در کنار فناوری های ارتباطی گوناگون نیز به خوبی می تواند نشان دهد که این محصول از جی پلاس گزینه ای بی‌ نظیر برای کاربران به شمار می رود.

آموزش نصب و راه اندازی اندروید باکس

شاید بخش زیادی از کاربران تصور کنند که نصب و راه اندازی اندروید باکس پیچیده است. با این حال استفاده از این تجهیزات بسیار ساده بوده و به راحتی می‌ توانید با خرید آن ها از قابلیت های محصولات موجود در بازار بهره ببرید.

پس از خرید اندروید باکس می توانید آن را با استفاده از کابل hdmi به تلویزیون متصل نمایید. حال دستگاه را به برق متصل کرده و آن را روشن کنید.

پس از انجام تنظیمات ابتدایی به راحتی می توانید آن را به وای فای متصل کرده و از ویژگی های اندروید باکس با اتصال به اینترنت بهره ببرید.

سعی کنید به منظور افزایش بهره وری از اندروید باکس، از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید.

سوالات متداول

اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

اندروید باکس یک راهکار محبوب و ساده به شمار می‌رود که با استفاده از آن می توانید تلویزیون های معمولی خود را تبدیل به تلویزیون اندرویدی نمایید. این تجهیزات، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف را می توانند بر روی خود نصب کرده و به کاربر برای انجام تجربه گیمینگ لذت بخش کمک فراوان نمایند.

بهترین اندروید باکس موجود در بازار کدام است؟

محصولات عرضه شده توسط برند تسکو، شیائومی و جی پلاس می توانند به شما کمک کنند که از یک اندروید باکس با کیفیت بهره مند شوید.

نحوه نصب اندروید باکس چگونه انجام می شود؟

برای بهره گیری از قابلیت های اندروید باکس، کافیست که تنها آن را با کابل hdmi به تلویزیون خود متصل کرده و سپس آن را روشن نمایید. به راحتی می‌توانید از ویژگی‌های این تکنولوژی مدرن بهره ببرید.

قیمت اندروید باکس چگونه است؟

به مانند گوشی‌ های هوشمند اندروید باکس ها نیز با تنوع بالا روانه بازار می شوند. هر اندازه قدرت سخت‌ افزاری و امکانات به کار رفته بر روی اندروید باکس بیشتر باشد، از قیمت بالاتری بهره مند می شود برای خرید اندروید باکس ارزان قیمت و پرقدرت، محصولات ارائه شده توسط جی پلاس و شیائومی را بررسی نمایید.

جمع بندی

این روزها فناوری های متعددی به منظور کارایی بیشتر تلویزیون و گوشی های هوشمند روانه بازار می‌شوند. اندروید باکس نیز به شما این امکان را می‌دهد که تلویزیون های معمولی خود را بتوانید به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. خرید اندروید باکس به کاربر کمک می کند تا تجربه ای لذت بخش از کار کردن با نرم افزارها و بازی های اندرویدی بچشد. برای خرید و استفاده از این محصول می توانید با بررسی قیمت آن ها انتخاب خود را انجام دهید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.