پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

راهنمایی خرید: گوشی های ۱ میلیون تا ۳ میلیون تومان

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

راهنمایی خرید: گوشی های ۱ میلیون تا ۳ میلیون تومان

راهنمایی خرید گوشی 1 میلیون تا 3 میلیون تومان
بسیاری از کاربران به دنبال گوشی هایی باقیمت مناسب واقتصادی همراه با کارایی مطلوب هستند در واقع میتوان گفت که اگر قصد خرید گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه را داشته باشید رده قیمتی 1 میلیون تا 3 میلیون تومان بهترین رده قیمتی است که میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم .

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی محصولات اینجا کلیک نمایید.

این روزها با افزایش قیمت گوشی های هوشمند باید گفت رده قیمتی 2 تا 3 میلیون تومان یکی از پرطرفدارترین رده های قیمت گوشی‌های موبایل تبدیل شده است که در ادامه به معرفی برخی گوشی ها در این رده قیمتی خواهیم پرداخت.

1 - Xiaomi Redmi 7
اولین گوشی که در حدود 2 میلیون و 950 هزار تومان  قیمت خواهد  داشت ردمی 7 شیائومی می باشد یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی که از  ارزش خرید بسیار بالایی بهره می برد.

در مورد مشخصات Xiaomi Redmi 7 باید گفت که مجهز به بدنه‌ای پلاستیکی، دارای  صفحه‌نمایشی 6.3 اینچی از نوع IPS با کیفیت اچ دی و با پوشش گوریلاگلس 5 محافظت می شود.

ردمی 7 از پردازنده اسنپدراگون 632 بهره گرفته است و از سایر مشخصات می توان به بهره مندی از 2 لنز برای دوربین اصلی و باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

 

برای خرید Xiaomi Redmi 7 اینجا کلیک کنید.

2 - Samsung Galaxy A10
دومین گوشی را می توان گلکسی ای 10 ضعیف‌ترین عضو خانواده گلکسی ای معرفی کرد که  قیمتی حدود 2 میلیون و 200 هزار تومانی خواهد داشت.

Samsung Galaxy A10 از طراحی‌ای بسیار مدرنی بهره برده است. همچنین مجهز به صفحه‌نمایش 6.2 اینچی با ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر می باشد و باید گفت این نمایشگر از کیفیت اچ‌دی و نسبت ابعاد حدود 82 درصدی بهره می برد. از ویژگی‌های جالب توجه این گوشی باید به بهره مندی از دو سیم‌کارت همزمان و کارت حافظه خارجی اشاره کرد.

 

برای خرید Samsung Galaxy A10 اینجا کلیک نمایید.

3 - Samsung Galaxy A20
گلکسی ای 20 دومین عضو خانواده گلکسی ای با حدود قیمت 2 میلیون و 650 هزار تومان  است.
A20 مجهز به صفحه‌نمایشی با اندازه 6.4 اینچ و از جنس سوپرامولد گردیده است . این نمایشگر نیز به لطف حضور ناچ قطره‌ای که بالایش قرار گرفته توانسته 85 درصد از قاب جلو را به خودش اختصاص دهد. ای 20  از بدنه ای پلاستیکی بهره مند گردیده است که سبب شده تا گوشی از  وزن کمی برخوردار باشد.

Galaxy A20 از پردازنده  اگزینوس 7884 و 8 هسته‌ای بهره مند گردیده است. در مورد دوربین نیز از دو لنز برای اصلی در قاب پشتی بهره مند گشته است و نهایتا باید به بهره مندی از باتری 4000 میلی آمپری ساعتی آن اشاره کرد.

 

برای خرید Samsung Galaxy A20 اینجا کلیک نمایید.

4 - Samsung Galaxy M10
گلکسی ام 10 که کوچکترین عضو خانواده پایین رده گلکسی ام به حساب می‌آید حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان  قیمت دارد.

Galaxy M10 از صفحه‌نمایش 6.2  بهره می برد و از نوع سوپرامولد نیست اما کیفیت اچ دی برای آن در نظر گرفته شده است . M10 تنها 7.7 میلی‌متر ضخامت دارد. Galaxy M10 همچنین مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای 14 نانومتری است و کنار این پردازنده از حافظه رم 2 و 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی بهره می برد. گلکسی ام 10 همچنین از دو لنز برای دوربین اصلی بهره گرفته است و در آخر نیز باید گفت که مجهز به  باتری 3400 میلی‌آمپری می باشد.

 

برای خرید Samsung Galaxy M10 اینجا کلیک نمایید.

5 - Samsung Galaxy M20
گوشی بعدی نیز از خانواده سامسونگ در واقع دومین عضو خانواده گلکسی ام با قیمتی حدود 2 میلیون و 950 هزار تومان می باشد.

در مورد این گوشی نیز باید گفت که مجهز به پرازنده 8 هسته‌ای همراه با بهره مندی از  حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی‌ 32 یا 64 گیگابایتی می باشد . یکی از مشخصه‌های بارز  و جذابیت های ویژه این مدل بهره مندی از باتری قدرتمند آن است. در واقع Galaxy M20 مجهز به باتری‌ای با ظرفیت 5000 میلی‌امپری می باشد و گفته می شود که  2 تا 3 روز بدون نیاز به شارژ می توانید کارهای خود را انجام دهید.

 

برای خرید Samsung Galaxy M20 اینجا کلیک نمایید.


6 - Huawei Y7 Prime 2019
از خانواده سامسونگ که بگذریم به یکی از پرفروش های بازار یعنی Y7 Prime 2019 از برند Huawei با قیمت حدودی2 میلیون و 450 هزار تومان می رسیم .

 Y7 Prime 2019 نماینده زیبای خانواده وای 7 در سال 2019 است که از  طراحی کاملا به روز و و جذابی بهره می برد. در مورد Y7 Prime 2019 می توان به بهره مندی از ناچ قطره‌ای، قاب پلاستیکی، دوربین اصلی با  لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع  اشاره کرد.

 

برای خرید Huawei Y7 Prime 2019 اینجا کلیک نمایید.

7 - Huawei P Smart 2019
خانواده P Smart  هواوی یکی از از پرفروش های سال گذشته که علاقه مندان زیادی نیز داشت گوشی  Huawei P Smart 2019 با حدود قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان  است.

نسل جدید این برند موفقیت نسل قبلی خودش را ادامه می دهد و همانند بسیاری از گوشی‌هایی که در این لیست به آن‌ها اشاره کردیم این گوشی هم از طراحی زیبا و کاملا مدرن بهره می برد.

در مورد Huawei P Smart 2019 نیز باید به بهره مندی از ناچ در قاب جلو، صفحه‌نمایش 6.2 اینچی، جنس بدنه پلاستیکی، پردازنده 8 هسته‌ای، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی باتری 3400 میلی آمپری، شارژ سریع 10 واتی  اشاره کرد .

 

برای خرید Huawei P Smart 2019 اینجا کلیک نمایید.


8 - Honor 10 lite
آنر 10 لایت یکی دیگر از گوشی های شرکت  آنر زیر مجموعه هواوی است که در نسخه ضعیف شده آنر 10 و با حدود قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان می باشد. به جرات میتوان گفت این گوشی یکی از گوشی‌هایی است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

در مورد Honor 10 lite نیز باید به بهره مندی از جنس بدنه پلاستیک، صفحه نمایش 6.2 اینچی، نسبت ابعاد 83 درصدی، کیفیت فول اچ دی ، رنگ بندی گرادیانتی و... اشاره کرد.

 

برای خرید Honor 10 lite اینجا کلیک نمایید.

9 - Honor 7C
مدل قدیمی تر آنر یعنی آنر 7 سی با حدود قیمت 2 میلیون و 250 هزار تومان می باشد که از نظر طراحی از دیگر گوشی‌های این لیست ظاهر قدیمی‌تری دارد. اما باید گفت که این گوشی یکی از پرفروش ترین ها بوده است و از ویژگی های آن می توان به بهره مندی از جنس بدنه  فلزی، اندازه صفحه‌ای 6 اینچی، کیفیت اچ دی  ، بهره مندی از پردازنده ساخت کوآلکام اسنپدراگون 450 پردازنده 8 هسته‌ای، بهره مندی از حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی اشاره کرد .

 

برای خرید Honor 7C اینجا کلیک نمایید.

10 - Honor 7s
آنر7 اس نسخه‌ای ضعیف‌تر از آنر7 سی به حساب می‌آید که با حدود قیمت 1 میلیون و 600 هزار تومان در ویترین فروشگاه ها جای خشک کرده است. این گوشی به تناسب قیمت پایین‌تری که از Honor 7C دارد در واقع ارزان ترین گوشی از میان تمام گوشی های این لیست است.

در مورد آنر7 اس نیز باید گفت که از صفحه نمایشی LCD با کیفیت اچ دی و اندازه 5.45 اینچی بهره می برد. به سبب ارزان بودن خبری از ناچ در قاب جلویی نیست و حاشیه‌های صفحه نمایش نیز  متوسط هستند. همچنین مجهز به پردازنده ساخت مدیاتک و 4 هسته‌ای می باشد.

 

برای خرید Honor 7s اینجا کلیک نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.