پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

دوربین گوشی های سامسونگ به ۵۷۶ مگاپیکسل خواهد رسید

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۸

دوربین گوشی های سامسونگ به ۵۷۶ مگاپیکسل خواهد رسید

دوربین گوشی های سامسونگ به 576 مگاپیکسل خواهد رسید

برای کسانی که فکر می کنند سنسورهای دوربین 108 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی برای یک گوشی هوشمند بیش از حد و غیر قابل باور است . 576 مگاپیکسل به نظر می رسد زیاده خواهی بی حد و حصر باشد. با این حال ، به نظر می رسد این دقیقاً همان چیزی است که سامسونگ در کتاب پخش خود برای سال 2025 در نظر گرفته و قصد دارد حداقل از نظر توسعه اندازه سنسور به بزرگترین این رقابت تبدیل شود. در حالی که برخی از رسانه ها گزارش داده اند که این دوربین عظیم می تواند به سمت تلفن های هوشمند حرکت کند ، به نظر می رسد که به احتمال زیاد با توجه تجربه قبلی از سامسونگ این دوربین در گوشی های سامسونگ نیز استفاده شود.

 

طرح های حسگر 576 مگاپیکسلی در اسلایدی که توسط Haechang Lee ، معاون ارشد سامسونگ و رئیس تولید سنسورهای. در ارائه ای که در اجلاس سیستم ها توسط SEMI (تجهیزات و مواد نیمه هادی بین المللی) برگزار شد ، نشان داده شد. به وضوح پیشرفت سنسور سامسونگ را از 2000 تا 2021 از 0.3 مگاپیکسل به 108 مگاپیکسل نشان می دهد. سپس توسط یک نمودار با یک پیکان جهت دار به سال "2025" ، "575 MP"  اشاره دارد.

 

در سال 2020 ، سامسونگ در مورد چگونگی تولید سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی یکی از اهداف آن بحث کرد ، در حالی که یک مقاله رسمی انتشار یافت که این فراتر از رزولوشن 500 مگاپیکسلی است که چشم انسان به جهان نگاه می کند. این اطلاعات اخیر هدف 600 مگاپیکسل را به 576 مگاپیکسل تغییر داده است و حتی تاریخ هدف که 2025 می باشد آن را مشخص کرده است. با این حال یکی از مشکلاتی که در آینده سامسونگ با آن مواجه است حجم بزرگ لنز برای قرار گرفتن روی گوشی می باشد.  

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.