پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

درز اطلاعات جدید از تراشه جدید کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

درز اطلاعات جدید از تراشه جدید کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵

چیپست اسنپدراگون 845 بر اساس مهندسی ساخت 10 نانومتری LPE یا Low Plus Early ساخته خواهد شد؛ با توجه به این موضوع نباید انتظار افزایش قدرت را از این چیپ تازه معرفی شده داشت چون چیپ های قبلی هم از این مهندسی بهره میبردند. هر چند مهندسان موفق شده اند با استفاده از نسل سوم هسته پرازشگر kyro در کنار چهار هسته Cortex-A53 قدرت پردازش را تا حدودی بهبود ببخشند. علاوه بر این پردازشگر گرافیکی Adreno 630 با عملکردی بهتر و قدرتی بیشتر از سری های قبل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز اخبار دقیق و موثقی در رابطه با توانایی ها و بهینه سازی ان برای محتوای واقعیت افزوده و مجازی به بیرون درز نکرده است.

بنابر اخبار رسیده چیپ جدید کوالکام یعنی اسنپ دراگون 845 قادر است از دوربین های دوگانه پشتی و جلویی با کیفیت 25 مگاپیکسلی پشتیبانی کند. اما هنوز مشخص نشده که این تراشه میتواند از ضبط ویدیو های 2160p با نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند یا خیر؟

قدم مثبت بعدی این چیپ را میتوان مودم x20 دانست که گفته می شود سرعت دانلود 1.2 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد این در حالی است که بیشترین سرعت مودم x16 همین کمپانی که در چیپ 835 استفاده شده یک گیگابایت بر ثانیه بوده است.

شرکت های برتر در زمینه ساخت تلفن همراه از همین حالا دندان های خود را برای استفاده از این چیپ در پرچمداران خود تیز کرده اند. با توجه به اخبار رسیده سامسونگ تمام تولیدات اول این تراشه را برای استفاده در گلکسی اس 9 خریداری کرده است و شیائومی کمپانی دیگری است که از این چیپ در پرچمدار بعدی خود یعنی Mi 7 استفاده خواهد کرد.

انتظار میرود LG نیز به مانند سال 2017 دو پرچمدار با دو چیپست متفاوت یعنی 835 و 845 را معرفی و روانه بازار کند

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.