پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

خوش دست ترین گوشی های موبایل | یکی از بزرگترین معیارهای خرید

سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹

خوش دست ترین گوشی های موبایل | یکی از بزرگترین معیارهای خرید

معرفی بهترین گوشی خوش دست | یکی از بزرگترین معیارهای خرید

برای خرید گوشی موبایل های هوشمند، کاربران معیارهای مختلفی مد نظر قرار می دهد. یکی از این معیارها انتخاب و خرید یک گوشی با ابعاد مناسب است. در واقع خرید خوش دست ترین گوشی بازار می تواند برای کاربران همواره مد نظر قرار گیرد. در گذشته خرید یک گوشی کوچک و جمع و جور با قابلیت حمل آسان یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب محصولی مناسب به شمار می رفت. با این حال در چند سال اخیر حرکت شرکت ها به سمت تولید گوشی‌های خوش دست موجب شده است تا کاربران بتوانند انتخابی مناسب تر داشته باشند. نصب دوربین سلفی باحالتی ناچ قطره ای یا پانچ هول موجب شده است تا حاشیه های دور صفحه نمایش به شکل قابل‌ توجهی باریک تر شوند. به همین علت برای تولید گوشی های خوش دست، مجموعه های فعال در این زمینه می توانند به خوبی عمل کنند.

با توجه به اینکه انتخاب و خرید یک تلفن هوشمند ارگونومیک برای بخش زیادی از کاربران می تواند جالب باشد ما در این مطلب سعی کرده ایم به شما گوشی های سبک و خوش دست بازار را معرفی کنیم. با آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه را برای شما ارائه دهیم.

اپل آیفون ۱۳ (iPhone 13) - خوش دست ترین گوشی آیفون

بدون تردید یکی از خوش دست ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ که توانسته است نگاه خریداران را به خود جلب کند، گوشی آیفون ۱۳ است.

طراحی فوق العاده این گوشی به عنوان یکی از پرچمدارهای شرکت اپل موجب شده کاربران بتوانند با انتخاب و خرید آن علاوه بر یک محصول خوش دست و استاندارد گزینه ای با عملکرد فوق العاده در اختیار داشته باشند. اپل برای ساخت این محصول خود از یک نمایشگر باکیفیت ۶.1 استفاده کرده است. علاوه بر این بهره گیری از صفحه نمایش فوق العاده باکیفیت و بدنه ای مقاوم شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید از یک محصول کامل بهره مند شوید. نوع ساخت قاب پشتی گوشی آیفون ۱۳ به شکلی است که از متریال شیشه برای افزایش جذابیت آن استفاده شده و کاربر با خرید آن راحتی خاصی را احساس میکند. جالب است بدانید که این گوشی پرچمدار که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است تنها ۱۷۴ گرم وزن داشته و با توجه به نوع ساختی که دارد، می‌تواند از جمله گوشی های بسیار خوش دست در بازار شناخته شود.

گلکسی S22 Ultra - خوش دست ترین گوشی سامسونگ

بخش زیادی از علاقه‌ مندان به محصولات برند سامسونگ در سال ۲۰۲۲ منتظر رونمایی از پرچمدار این کمپانی بودند. سامسونگ با رونمایی از گلکسی s22 ultra نشان داد که یک محصول شگفت انگیز به منظور رقابت با پرچمدارهای برندهای دیگر روانه بازار کرده است.

این گوشی خوش دست و خوش ساخت با بهره گیری از دوربین چهارگانه شگفت انگیز می‌تواند قابلیت‌های منحصر به‌ فردی در عکاسی برای کاربران فراهم نماید. چهار سنسور قرار گرفته شده بر روی این دوربین با لنزهای قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۱۰ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی و 10 مگاپیکسلی شما را یاری خواهند کرد که مانند عکاسان حرفه‌ای بتوانید تصاویر مورد نظر را ثبت کنید. سامسونگ برای ساخت این گوشی از یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی نیز استفاده کرده است. با توجه به نوع ساخت این محصول کاربران می توانند با خرید آن علاوه بر بهره مندی از یک پرچمدار سال ۲۰۲۲ محصولی فوق العاده خوش فرم و خوش دست را در اختیار داشته باشند.

این گوشی سامسونگ از یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 Gen 1 نیز بهره برده و با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تمام شرایط مورد نیاز کاربران را فراهم خواهد کرد. سامسونگ برای ساخت این گوشی ابعاد ۶.۸ اینچی را در نظر گرفته است. این محصول ارائه شده توسط سامسونگ با وجود وزن نسبتا بالایی که در مقایسه با محصولات موجود در بازار دارد، بسیار خوش‌ دست بوده و از جمله گزینه هایی به شمار می‌رود که می‌تواند در این لیست قرار گیرد. برای خرید گوشی سامسونگ s22 ultra می توانید چند محصول ارائه شده توسط این برند با حافظه های داخلی مختلف را مد نظر داشته باشید.

گوشی شیائومی ۱۲ - خوش دست ترین گوشی شیائومی

بدون تردید در یکی دو سال گذشته شیائومی توانسته سر و صدای زیادی در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند به پا کند.

این برند با رونمایی از محصولات بی نظیر خود به خوبی توانسته است به رقابت با برندهای موفق در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند برود. شیائومی تلاش کرده است علاوه بر به کارگیری قطعات فوق العاده با کیفیت، محصولاتی خوش ساخت و شیک را به بازار عرضه نماید. در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱ شیائومی تصمیم گرفت با رونمایی از محصول بی نظیر خود کاربران را از یک گوشی شگفت انگیز بهره‌مند نماید. گوشی شیائومی ۱۲ از جمله گوشی های خوش دست و استاندارد موجود در بازار بوده که از عملکرد بی نظیری در بخش های مختلف برخوردار است.

این گوشی جمع و جور و بسیار خوش دست یک دوربین فوق العاده با کیفیت 50 مگاپیکسلی را داشته و هر آنچه کاربرد نیاز دارد را در اختیار آن قرار می دهد. خرید گوشی شیائومی ۱۲ یک محصول با ابعاد ۶.۲۸ اینچی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مشخصات بسیار عالی، استفاده از باتری قدرتمند با شارژر فوق العاده سریع ۶۷ واتی و رم ۱۲ گیگابایتی از جمله ویژگی های دیگر این گوشی خوش دست به شمار می روند. اگر قصد خرید خوش دست ترین گوشی سال ۲۰۲۲ را دارید و به دنبال خرید محصولی با قیمت مناسب و عملکرد شگفت انگیز هستید، انتخاب گوشی شیائومی ۱۲ را به شما توصیه می‌کنیم. جالب است بدانید این گوشی در مقایسه با سایر محصولات هم رده از قیمت‌ گذاری بی نظیری بهره مند شده است.

ایسوس زنفون ۹

اگر بخواهیم به معرفی خوش دست ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ بپردازیم، باید به سراغ یک مهمان ناخوانده از برند ایسوس برویم. ایسوس در چند سال اخیر فعالیت های خود را فراتر از تولید لپ تاپ و قطعات کامپیوتر انجام داده است.

تولید گوشی‌های هوشمند با عملکرد فوق العاده این برند را به خوبی توانسته است بر سر زبان های کاربران و علاقمندان به گوشی‌های هوشمند بیندازد. در سال ۲۰۲۲ ایسوس با رونمایی از محصول خود با نام زنفون 9 نشان داد که یک گوشی هوشمند بی نظیر با قابلیت های خاص را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با وجود قدرت بسیار بالای این گوشی طراح تلاش کرده است که به لحاظ طراحی و ساخت یک محصول فوق العاده استاندارد و خوش ساخت را روانه بازار کند. صفحه نمایش ۵.۹ اینچی super AMOLED که بر روی این گوشی نصب شده است با نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی هر حریفی را به مبارزه می طلبد.

ایسوس برای ساخت این گوشی خود از سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی استفاده کرده است. علاوه بر این بهره گیری از رم فوق‌ العاده قدرتمند ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز نشان می‌دهد که هر آنچه نیاز دارید را با خرید گوشی ایسوس زنفون 9 می توانید در اختیار داشته باشید. این محصول ارائه شده توسط ایسوس شارژدهی بی نظیری داشته و در فاکتورهای مختلف می‌تواند عملکرد فوق‌ العاده‌ای از خود نشان دهد. چنانچه قصد خرید خوش دست ترین گوشی سال ۲۰۲۲ را دارید و به دنبال انتخاب محصولی خاص هستید، توصیه ما به شما بررسی گوشی ایسوس زنفون ۹ است.

گوگل پیکسل 6a

اگر بخواهیم خوش دست ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم و به سراغ محصول بی نظیر ارائه شده توسط گوگل نرویم، کم لطفی کرده ایم. گوشی ارائه شده توسط گوگل از میان رده های بی نظیر با ساخت و طراحی منحصر به فرد به شمار می‌رود.

گوگل در چند سال اخیر دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داده است. طراحی و ساخت گوشی های میان رده و فوق العاده با کیفیت شما را یاری می کند تا بتوانید برای خرید یک محصول شگفت انگیز از برندی جذاب اقدام نمایید.

رونمایی از گوشی گوگل پیکسل 6a نشان داد که این کمپانی یک محصول با کیفیت فوق العاده خوش دست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایش با کیفیت ۶.۱ اینچی که بر روی این گوشی قرار دارد از جمله با کیفیت ترین صفحه نمایش های موجود در بازار بوده که می‌تواند هر آنچه نیاز دارید را برای شما فراهم کند. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی بی نظیر ۴۲۹ پیکسل در اینچ و با رزولوشن شگفت انگیز با بالاترین کیفیت محتوای موجود را نشان می دهد.

د نیست بدانید که این گوشی فوق العاده مدرن ارائه شده توسط گوگل وزن ۱۷۸ گرمی داشته و از فریمی آلومینیومی بهره مند شده است. گوشی گوگل 6a با سیستم عامل اندروید ۱۲ روانه بازار می‌شود. در میانه های سال ۲۰۲۲ با رونمایی از این گوشی مشخص شد که گوگل قصد دارد به رقابت با برندهای موفق در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند برود. ساخت این گوشی به شکلی صورت گرفته که کاربر می تواند از یک میان رده بی نظیر با پردازنده قدرتمند بهره مند شده و من از جمله خوش دست ترین محصولات را نیز در اختیار داشته باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 - خوش دست ترین گوشی سامسونگ سری a

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی a53 توسط این برند نشان داد که کمپانی سامسونگ تلاش کرده است که در این سال نیز محصولاتی را برای طیف گسترده‌ای از کاربران روانه بازار نماید.

گوشی گلکسی a53 از جمله محصولات خوش دست و با کیفیت موجود در بازار بوده که در اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی شد. استفاده از سخت افزارهای فوق العاده با کیفیت و دوربین چهارگانه بی نظیر کاربران را ترغیب می‌کند تا روی به خرید گوشی سامسونگ گلکسی a53 بیاورند. سامسونگ برای ساخت این محصول خود از ابعاد ۶.۵ اینچی استفاده کرده است. بررسی نوع ساخت این گوشی نشان می‌دهد که کاربر با خرید آن می تواند یکی از خوش دست ترین و استانداردترین گوشی های موجود در بازار را انتخاب نماید. این گوشی با پردازنده Exynos 1280 با هشت هسته به بازار عرضه می شود. سیستم عامل قرار گرفته شده به صورت پیش فرض بر روی این گوشی اندروید ۱۲ بوده و سامسونگ اعلام کرده است که با به روزرسانی های مکرر کاربران را تا چند سال پشتیبانی خواهد کرد.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی a53 شما را یاری می کند تا بتوانید از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن کمک گرفته و روی به ضبط تصاویر با کیفیتی بیاورید. از دیگر ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی a53 به عنوان یکی از خوش دست ترین و خوش ساخت ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ می توان به بهره‌مندی از باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی از جمله میان رده های باکیفیت با وزن مناسب بوده و در ساخت آن سامسونگ توانسته است به گونه‌ای عمل کند که وزن ۱۸۹ گرمی نیز هیچگونه مشکلی برای جابجایی توسط کاربران ایجاد نخواهد کرد.

سامسونگ گلکسی M52 از خوش دست ترین گوشی های سامسونگ

اگر بخواهیم خوش دست ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم، می توانیم به سراغ محصولاتی برویم که در اواخر سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده اند.

سامسونگ در این زمینه عملکردی به مراتب بهتر از برندهای دیگر داشته است. رونمایی از گوشی گلکسی m52 نشان داد که یک محصول شگفت انگیز را کاربران می‌توانند انتخاب کنند. گوشی سامسونگ گلکسی m52 از گوشی های خوش دست و سبک وزن موجود در بازار بوده که از بدنه ای پلاستیکی بهره‌مند است. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طراحی و ساخت گوشی سامسونگ گلکسی m52 به شکلی است که کاربر می تواند از یک محصول با وزن بی نظیر ۱۷۳ گرمی استفاده کند. در اواخر سال ۲۰۲۱ این محصول معرفی شده و در اختیار کاربران قرار گرفت. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۶.۴ بوده که کاربر را یاری خواهد کرد تا بخش زیادی از پنل جلویی را بتواند در اختیار داشته باشد. برای ساخت این محصول، سامسونگ از دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده و تلاش کرده است کار کاربران را ترغیب به خرید یک گوشی استاندارد نماید.

آیفون ۱۲ مینی

با رونمایی از خانواده آیفون ۱۲ مشخص شد که این برند به مانند سری های قبل، محصولات خود را برای فروش بالا با شکل های مختلف تولید کرده است. در این میان یکی از خوش دست ترین گوشی های اپل، گوشی آیفون ۱۲ مینی به شمار می‌رود.

این گوشی کاملا جمع و جور و کوچک برخلاف آیفون ۱۲ که اندازه ای نسبتا بزرگ دارد، یک اسمارت فون بی نظیر و خوش دست را در اختیار شما قرار می دهد. اگر بخواهیم یکی از بهترین تلفن های کامپکتی دنیا را معرفی کنیم، بدون تردید میتوانیم نام آیفون ۱۲ مینی را در این زمینه قرار دهیم. محصولی با قطر ۵.۴ اینچی و با نمایشگر شگفت انگیز که هر آنچه نیاز دارید را در اختیار خواهد داشت. با خرید گوشی آیفون ۱۲ مینی می توانید روی به ثبت تصاویر با کیفیت بیاورید.

گوشی سامسونگ گلکسی A33

اگر بخواهیم یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند و خوش دست ترین گوشی های ۲۰۲۲ را معرفی کنیم، بدون تردید به سراغ سامسونگ گلکسی a33 خواهیم رفت. همانگونه که میدانید سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه تولید گوشی‌های میان‌رده شناخته می شود. استفاده از قطعات فوق العاده با کیفیت و قیمت گذاری مناسب محصولات میان‌رده موجب شده است فروش گوشی های سامسونگ به شکل قابل توجهی افزایش یابد. در سال ۲۰۲۲ سامسونگ با رونمایی از گلکسی a33 نشان داد که یک محصول خوش‌ساخت و بی نظیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی گلکسی s33 با طراحی خاصی که دارد، می تواند هر کاربری را تحریم کند تا روی به خرید آن بیاورد. استفاده از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی از نوع سوپر آمولد و وزن ۱۸6 گرمی به خوبی می تواند این محصول را در زمره خوش دست ترین و خوش ساخت ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ قرار دهد. سامسونگ برای ساخت این محصول خود از دوربین فوق العاده با کیفیت استفاده کرده و کاربران با خرید این گوشی قدرت قادر هستند، روی به ثبت تصاویر با کیفیت بیاورند.

دوربین چهارگانه قرار گرفته شده بر روی گوشی سامسونگ گلکسی a33 با لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج شما را یاری خواهند کرد تا تصاویر را با کیفیت بالا ثبت کنید. علاوه بر این سامسونگ هنگام رونمایی از این گوشی خوش دست خود اعلام کرد تا ۴ سال به‌روزرسانی‌های اندروید و تا ۵ سال آپدیت امنیتی را برای شما ارائه خواهد داد. استفاده از تراشه بی نظیر اگزینوس ۱۲۸۰ در ساخت این گوشی بیان می کند که کاربر با خرید آن می‌تواند روی به اجرای بازی های سنگین و انجام کارهای روزمره با سرعت بالا بیاورد. اگر قصد انتخاب و خرید خوش دست ترین گوشی سال ۲۰۲۲ را دارید، توصیه ما به شما بررسی این محصول ارائه شده توسط سامسونگ است.

جمع بندی

فاکتورهای مختلفی برای خرید گوشی های هوشمند مد نظر قرار می‌گیرند. بخش زیادی از کاربران هنگام خرید گوشی های هوشمند مهم‌ترین فاکتور خود را کیفیت دوربین آن بیان می کنند. به همین دلیل به سراغ پرچمدارهای ارائه شده توسط برندهای مختلف خواهند رفت. در عین حال با توجه به اینکه هر کدام از کاربران سلیقه خاصی دارند، بخش زیادی از آن ها نوع ساخت گوشی را به عنوان مهمترین فاکتور برای خرید مد نظر قرار می‌دهند. چنانچه قصد خرید بهترین گوشی هوشمند را دارید و به سراغ خوش دست ترین محصولات موجود در بازار بروید، چندین گزینه را می توانید مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت گوشی های هوشمند و خرید نقد و اقساط این محصولات می توانید با فروشگاه اینترنتی آترامارت تماس حاصل نمایید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۴.۰

از

۵

4 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

4گوشی

04 مرداد 1402

نوید

کاربر

آ33 هنوز یکم باگ داره
پیشنهاد من آ54 هست که نسخت بروزتری داره

5گوشی خوش دست ومقرون بصرفه

09 تیر 1402

محمد

کاربر

به نظرمن هوآوی گوشیاش واقعاخوش دست وبی نظیرن مخصوصاازسری نوا9به بعد.هم قیمت مناسب هم خوش دست وشیک اماحیف وصدحیف که ازطرف گوگل تحریمه متأسفانه

3هواوی پس چی

15 دی 1401

کاربر آترامارت

کاربر

پس هواوی Nova 9چی؟ اینم اضافه کنید
حد اقل از a33 برتره😏

4نظر راجب گوشی

04 آذر 1401

محمدرضا

کاربر

گوشی ایسوس زنفون 9 واقعا بینظیر و ساختارش عالیه خیلی خوش دسته👌🏻

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.