پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

خبر خوش برای گیمرها؛ حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال

یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

خبر خوش برای گیمرها؛ حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال

بالاخره حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال ویژه گیمر‌ها و مونتاژکاران معرفی شد. این حافظه جدید سرعتی باورنکردی در خواندن و نوشتن داده‌ها دارد.

امروزه دیگر هر کامپیوتری بدون در نظر گفتن سخت‌افزار آن می‌تواند اکثر بازی‌ها را اجرا کند، اما چیزی که مهم است کیفیت اجرای بازی می‌باشد؛ اینکه آیا سیستم شما برای اجرای بهتر بازی‌ها بهینه شده است یا خیر؟ امروزه دیگر پردازشگر‌های گرافیکی یکپارچه پیشنهاد جالبی برای اجرای بازی‌ها نمی‌باشند، اما اگر کیفیت، گرافیک و نرخ فریم بازی برای شما اهمیت خیلی زیادی ندارد، این پردازشگر‌ها می‌توانند مفید واقع شوند.

اما موضوع کیفیت اجرای بازی برای گیمر‌های حرفه‌ای بسیار حیاتی می‌باشد. افراد علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای همواره در تلاش برای فراهم‌آوری بهترین‌ها برای سیستم خود هستند. خبر خوب برای این افراد معرفی محصول جدید وسترن دیجیتال می‌باشد. این شرکت چندی پیش از یک حافظه SSD فوق‌سریع پرده‌برداری کرد که قادر است از بازی‌های 4K پشتیبانی کند. به گفته شرکت سازنده این حافظه فوق سریع، Black SSD وسترن دیجیتال با سایر اس‌اس‌دی‌های موجود در بازار تفاوت‌های اساسی دارد و می‌تواند آنها را از رده خارج کند.

سخنگوی بخش محصولات تجاری شرکت وسترن دیجیتال، مارک گریس پیرامون این محصول می گوید:
    "اپلیکیشن‌های گیمینگ امروزی نیازمند افزایش ظرفیت‌های کامپیوترهای ما هستند و این تنها راه رسیدن به پیشرفت است. با معماری و کنترلر جدید ما، حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال تکنولوژی 3 بعدی نانو ما را با اینترفیس NVMe ادغام می‌کند تا سح جدیدی از عملکرد به دست آید. فرقی نمی‌کند شما یک گیمر حرفه‌ای یا صاحب یک استودیو ویرایش ویدیو هستید، درایو‌های نوآورانه NVMe ما قدرت لازم برای بسیاری از محیط‌های حال و آینده که داده‌ها را رشد می‌دهند را تامین خواهند کرد."

حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال در نسخه‌های  250 گیگ، 500 گیگ و 1 ترابایتی عرضه می‌شود. آنجا که اسم گیمینگ روی این حافظه نقش بسته است می‌توان تنیجه گرفت که سرعت انتقال در این حافظه بسیار بالا می‌باشد، لذا این حافظه برای افرادی که نیاز به انتقال سریع اطلاعات دارند بسیار کارکرد خوبی خواهد داشت. نسخه 1 ترابایتی قادر است تا اطلاعات را با سرعت حداکثر 3400 مگابایت بر ثانیه بخواند و نسخه 500 گیگابایتی نیز سرعت خواندن حداکثری 2800 مگابایت بر ثانیه‌ای را در اختیارتان قرار می دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.