پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

جزئیات کامل از مدل های جدید شرکت هواوی سری پی ۲۰

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

جزئیات کامل از مدل های جدید شرکت هواوی سری پی ۲۰

از جزئیات و مشخصات فنی گوشی های هواوی پی 20 لایت، هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو همراه با تصاویر مرتبط ان پرده برداری شد، بنابراین با این اقدام؛ این مدل ها به عنوان پرچمداران این شرکت یاد می شوند.

مدل های Huawei P20 Pro و Huawei P20 از بنیان گذاران این شرکت به شمار می روند، اگرچه از مدل Huawei P20 Lite به عنوان مناسب ترین مدل این شرکت یاد شده است ولی جایگاهی بین این پرچمداران ندارد.

Huawei P20 Pro و Huawei P20
گوشی های Huawei P20 Pro و Huawei P20 دو بنیان گذار اصلی این شرکت بزرگ، با تاثیر پذیری از ایفون ایکس اپل پا به عرصه ی بازار گذاشتند. این تاثیرپذیری فقط مختص به بریدگی بالای صفحه نمی شود بلکه محل و چگونگی ارایش دوربین ان نیز برگرفته از IPHONE X است.

با صرف نظر از موارد گفته شده، طراحی این تلفن های هوشمند و ظواهر شیک ان و هم چنین قابلیت های از قبیل نسبت صفحه یکسان 19:9، و وضوح 1080×2260 این نوع گوشی کانون توجه همگان قرار گرفته است. حافظه جانبی جایی در ساختار این گوشی ها ندارد و در عوض با پشتیبانی دو سیم کارتی جبران شده است. در این گوشی تراشه کایرین 970 با پردازنده هشت هسته‌ای در قسمت زیرین قاب ان قرار گرفته است.

گذشته از طراحی بی نظیر این نوع گوشی ها، دوربین پشتی ان نیز از ویژگی های برجسته اش به شمار می رود. مدل های Huawei P20 Pro و Huawei P20 به ترتیب از دوربین سه گانه و دوگانه تاثیر گرفته اند و با نگاهی اجمالی به دوربین سوم  Huawei P20 Pro ، می توان تا حدی پی برد که این دوربین از لنز 80 میلی متری ساخته شده است که زوم سه مرحله ای هیبریدی را نیز امکان پذیر می کند. گوشی های  Huawei P20 در رنگ های مشکی، ابی، و صورتی- طلایی به بازار وارد می شود.

بنابر جدیدترین خبرهای منتشرشده، گوشی  Huawei P20 Pro با باتری های MA 4000 ساعتی وگوشی  Huawei P20 با باتری هایMA   3400  مجهز شده است و هم چنین صفحات نمایش این نوع گوشی ها نیز با هم متفاوتند. گوشی های Huawei P20 Pro با رنگ های مشکی، ابی و بنفش به فروش می رسند.

Huawei P20 Lite
سری جدید این نوع گوشی که خیلی مقرون به صرفه است را با نام Huawei P20 Lite می شناسیم، که از لحاظ صفحه نمایش و ظواهر ان مشابه پرچمداران بزرگ این شرکت است. با مشاهده ی این نوع مدل، متوجه عدم وجود کلید پاور و تعبیه ی اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی ان می شویم. این مدل در رنگ های ابی، مشکی، و صورتی ارائه شده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.