پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

جدید ترین اخبار تکنولوژی

پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲

جدید ترین اخبار تکنولوژی

جدید ترین اخبار تکنولوژی، موبایل و کامپیوتر

اپل به دادگاه احضار شد!

اپل به دلیل یک شکایت تازه در مورد اطلاع رسانی نادرست و غلط درباره ضد آب بودن تلفن های همراه تولیدی اش، به دادگاه احضار شده است. وب سایت  Apple Insider منتشر کرده است که شکایت جدید توسط خانم Antoinette Smith در نیویورک تنظیم شده است. در توضیحات شکایت آمده است که مدیران اپل توانایی آیفون‌ها را برای مقاومت در مقابل آب عالی جلوه داده اند و درجه بندی IP که روی دفترچه راهنما این محصول ها چاپ شده است، به اندازه کافی برای سلب مسئولیت مناسب به نظر نمی‌رسد.

آزمایشاتی که روی گوشی های آیفون‌ دیده و در آزمایشگاه انجام شده و در مورد آن ‌ها می‌شنویم، به وسیله آب ‌های ساکن یا پاشیده شدن آب انجام می‌شود و متأسفانه وارد شدن آن به داخل استخر یا آب دریا از این طریق مورد آزمایش قرار نمی‌گیرد. این بدان معناست که اگر آیفون شما ناخواسته یا عمدی در آب بیفتد، در صورتی که عملکرد نامناسبی داشته باشید، تحت تاثیر ضمانت گارانتی شرکت اپل نیست. داخل بدن اصلی آیفون، یک علامتی است که به هنگام ورود آب به داخل این قسمت، به رنگ قرمز میشود و تعمیرکاران اپل از ورود آب به داخل بدنه اینگونه می فهمند.

قتل عام خانوادگی تحت تاثیر بازی کامپیوتری

سایت های اخبار تکنولوژی منتشر کرده اند که شخصی در لاهور به دلیل اثر تاثیر پذیری زیاد از یک بازی کامپیوتری، با بازسازی یکی از صحنه های این  بازی، خانواده خود را کشت. استفاده زیاد از بازی کامپیوتری و غرق شدن آن می تواند اثرات سوء رفتاری روی افراد داشته باشد، این تاثیرگذاری در کودکان و نوجوانان بیشتر است و دوست دارند خودشان را جای شخصیت اصلی گذاشته و فکر می‌کنند که زندگی واقعی نیز مانند همان زمانی است که بازی میکنند.  تازگی خبری پخش شده که فردی معتاد به بازی های کامپیوتری معروف (پابجی) از اهالی لاهور پاکستان، یکی از صحنه ها‌ی این بازی را در زندگی خود ساخت و تعدادی از اعضای خانواده‌اش را کشت.

شخصی به نام بلال که به بازی (پابجی) اعتیاد داشت، خواهر ، دوستش، مادر و برادر خود را مورد هدف گلوله قرار داد و در این داستان 2 نفر را کشت و سه نفر را نیز زخمی کرد. دوربین ‌های نظارتی این شخص را قبل از شلیک به سمت نزدیکان خود، با یک کلاه و ژاکتی شبیه به یکی از جلیقه ‌های داخل این بازی مشاهده کرده اند . بلال به بازی پابجی بسیار معتاد بود و اعضای خانواده اش از انجام این بازی توسط بلال جلوگیری می‌کردند. بلال بعد از دعوا با اعضای خانواده خود در آن روز صحنه بازی پابجی را بازسازی کرد و اسلحه‌ای آورد و به سمت خانواده خود شلیک کرد.

حمله باج افزاری ۵۰ میلیون دلاری به اپل

جدید ترین اخبار تکنولوژی در مورد اپل

از جدید ترین اخبار تکنولوژی خبر حمله باج افزاری به اپل است که منجر به دزدی داده های بدون سابقه در مورد طرح ها و محصولات تولیدی شرکت اپل شده است. باج افزار نویسان، شرکتی در تایوان کوانتا را مورد حملات خود قرار داده اند که در مورد ساخت مک بوک و بعضی وسایل سخت افزاری دیگر اپل بود. اطلاعات دزدیده شده به تولیدات فعلی شرکت اپل مربوط است. این کار توسط یک گروه هکر روسی به نام رُیل انجام شده که به سودینوکیبی نیز مشهور اند و در تاریخ ۲۰ آوریل عکس هایی از داده های سرقت شده خود را پخش کرده اند. این کار بعد از آن اتفاق افتاد که شرکتی در  تایوان کوانتا از پرداخت کردن باج ۵۰ میلیون دلاری به این گروه خودداری کرد. این هکرها از شرکت اپل خواسته اند که تا اول ماه می، باج درخواست شده را پرداخت کنند، و در غیر اینصورت مرحله پخش اطلاعات خصوصی شرکت اپل ادامه پیدا میکند.

پیشنهاد ویژه خرید : گوشی  اپل iPhone SE نسخه 2020 ظرفیت 128 گیگابایت 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.