پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ثبت بهترین تصاویر با دوربین جدید و بدون آینه Olympus

سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

ثبت بهترین تصاویر با دوربین جدید و بدون آینه Olympus

شرکت Olympus از محصول جدید خود که در اوایل این ماه وعده معرفی آن را داده بود با نام OM-D E-M1X رونمایی کرد. دوربینی که گفته می شود قرار است بهترین تصویربرداری را در میان مدل های رقیب خود داشته باشد.

بنا بر خبرهای وب سایت Engadget دوربین OM-D E-M1X یک نسخه بزرگتر از مدل OM-D E-M1 Mark II محسوب می شود و مدل جدید جایگزین فوق العاده ای برای آن می باشد. اگر شما صاحب OM-D E-M1 Mark II  می باشید، دیگر وقت آن رسیده است تا ارتقایی شگفت انگیز را تجربه نمایید. دوربین OM-D E-M1X عملکرد خوبی به عنوان یک مدل بدون آینه از خود به نمایش گذاشته است و از  سنسور 20.4 مگاپیکسلی با سرعت عکسبرداری 18FPS بهره مند گردیده است.

همچنین قابلیت سنسور 5 محور ژیروسکوپ آن این اجازه را می دهد تا  OM-D E-M1X دقت تصویربرداری بالایی داشته باشد و مدلی برجسته قلمداد گردد. در برابر تاری و دقت تصویر نیز این قابلیت کاربردی شگفت انگیز خواهد داشت. همچنین با بهرمندی از ویژگی ضدآب OM-D E-M1X اولیمپوس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت محسوب گردد.

ظاهرا  Olympus نیز از سیاست های  Fujifilm پیروی می کند. ناتان لویید مدیربازاریابی Olympus در گفتگو با وب سایت Engadget اظهار داشت: " مسیری که ما پیش گرفتیم یک مسیر اصلی نیست بلکه یک استراتژی جدید محسوب می شود. همچنین عنوان کرد که بهره مندی از  سرعت بالا، فوکوس اتوماتیک، عملکرد میکرو و چندی دیگر، از راه حل های جامع ما برای دوربین نسل جدید خواهد بود ."

ظاهرا علاقه مندان و مشتریان این کمپانی می توانند دوربین جدید OM-D E-M1X در ماه فوریه با قیمتی حدود  3000 دلار در فروشگاه های برگزیده مشاهده نمایند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.