پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

تاریخ انتشار، قیمت، مشخصات و همه چیزهایی که باید از آیفون SE ۲۰۲۰ بدانید

پنج شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

تاریخ انتشار، قیمت، مشخصات و همه چیزهایی که باید از آیفون SE ۲۰۲۰ بدانید

تاریخ انتشار، قیمت، مشخصات و همه چیزهایی که باید از آیفون SE 2020 بدانید

 

خرید گوشی های آیفون

 

خرید اقساطی گوشی های آیفون

 

iPhone SE 2020 آیفون جدید ارزان قیمت اپل است و قیمت آن با  399 دلار  شروع می شود همچنین همانطور که انتظار می رفت آیفون SE جدید آیفون 9 نامیده نشد. این گوشی  در اصل جایگزین و همچنین نسخه  بهبود یافته در آیفون 8  می باشد.

تاریخ فروش  و قیمت iPhone SE 2020
تاریخ انتشار آیفون SE 2020 برای جمعه 24 آوریل تعیین شده است که پیش سفارشات در پایان این هفته (جمعه ، 17 آوریل) آغاز می شود و به طور همزمان درساعت 5 صبح پخش می شود.

قیمت iPhone SE از 399 دلار  شروع می شود .مدل پایه از حافظه 64 گیگابایتی بهره می برد و مدل های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی نیز با قیمت بالاتر در دسترس هستند .

در ایالات متحده ، اپل از طریق برنامه تأمین مالی آیفون SE جدید خود را با قیمت 16.62 دلار در ماه ارائه می دهداگر از نسخه اصلی iPhone SE یا iPhone 6 در حال به روزرسانی هستید ، فقط 30 دلار به قیمت کامل دستگاه دریافت خواهید کرد

طراحی و نمایش آیفون SE 2020
اگر با طراحی آیفون 8 (و آیفون 7 ، آیفون 6 اس و آیفون 6 آشنا هستید ، فکر کنید) ، پس می دانید آیفون SE جدید چگونه به نظر می رسد.

در پشت مشابه با کلیه موارد آیفون 8 است و همان صفحه نمایش 4.7 اینچی را دارد که در آخرین مدل 4.7 اینچی (1334 x 750) با وضوح 326 پیکسل در هر اینچ مشاهده می شود. این فناوری به همان فناوری TrueTone مانند آخرین مدل ها نیز می رسد ، این امکان را می دهد تا با شرایط روشنایی اطراف شما سازگار شود و تعادل رنگ سفید صفحه را به گرمتر یا خنک تر تبدیل کند.

از آنجا که طراحی تقریباً یکسان با آیفون 8 داراست  ، یک دکمه اصلی Touch ID در قسمت جلوی گوشی در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است. شما می توانید با استفاده از این کار ، به جای استفاده از Face ID مانند سایر آیفون های مدرن ، تلفن خود را با اثر انگشت خود قفل کنید - که برای بعضی از افراد استفاده از آن ساده تر خواهد بود (اگر کمی ایمنی کمتری داشته باشد).

همچنین این بدان معنی است که در اینجا هیچ شکافی وجود ندارد ، همانطور که در چندین مدل آیفون اخیر وجود دارد. در عوض ، در بالای صفحه نمایش و همچنین در قسمت پایین ، یک حاشیه وجود دارد که حاشیه بالا دوربین سلفی را در خود جای داده است.

گوشی IP67 ضد آب و گرد و غبار است ، به این معنی که قادر خواهید بود از اتفاقات عجیب و غریب آب یا گشت و گذار در باران سالم بماند.

شما انتخاب سه رنگ دارید: سیاه ، سفید یا Product Red (این فقط نام دیگری برای قرمز است).

در لبه پایین iPhone SE یک کانکتور Lightning برای شارژ دستگاه خود پیدا خواهید کرد. همانطور که انتظار می رفت ، جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد ، بنابراین اگر می خواهید از هدفون های سیمی استفاده کنید ، آداپتور را خریداری کنید.

مشخصات iPhone SE 2020 و عمر باتری
در حالی که ممکن است طراحی آیفون SE 2020 شبیه به آیفون 8 باشد ، در داخل آن داستانی متفاوت است. در جایی که آیفون 8 از چیپست A11 Bionic استفاده می کرد ، آیفون SE جدید همان موتور A13Bionic را دارد که از آیفون 11 دارد.

این یک پیشرفت بسیار بزرگ برای iPhone SE جدید است (اپل می گوید 40٪ سریعتر از آیفون 8 و دو برابر سریعتر از iPhone SE 2016 که جایگزین آن شده است).

این کار باعث می شود سرعت زیر انگشت به طرق مختلف بهبود یابد - سریعتر فوری بین برنامه ها مشخص شده است (اگرچه ما هنوز تلفن را امتحان نکردیم تا این موضوع را تأیید کند) ، و مواردی مانند ویرایش ویدیو در دستگاه شما و عکاسی محاسباتی (در مورد آن در بخش بعدی) اکنون امکان پذیر است.

نکته جالب اینجاست که اپل اعلام کرده که عمر باتری آیفون SE برابر با آیفون 8 خواهد بود ، با وجود اینکه تراشه A13 از نظر قدرت کارآمدتر است. این بدان معناست که شما باید تا 12 ساعت با  اینترنت انتظار شارژ داشته باشید ، یا همانطور که در بررسی آیفون 8 ما به آن اشاره کردیم - تقریباً یک روز با یک بار هزینه ادامه خواهد داشت.

شما قادر خواهید بود تا یک شارژر سریع جداگانه آیفون بخرید تا iPhone SE جدید جدید خود را سریعتر نیرو بخشد ، بنابراین اگر به دنبال یکی با قدرت 18 وات یا بیشتر هستید ، می توانید در زمان کمتری از استفاده از پلاگین استاندارد USB-Lightning که در جعبه موجود است، و می توانید iPhone جدید SE را به صورت بی سیم با یک شارژر Qi نیز شارژ کنید.

برای ذخیره سازی ، همانطور که گفته شد گزینه های شما 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت است - و پشتیبانی از microSD  درآن وجود ندارد ، بنابراین تصمیم خود را خردمندانه اتخاذ کنید.

این گوشی جدیدترین نسخه iOS 13 را اجرا خواهد کرد ، بنابراین می توانید از همه ویژگی های نرم افزاری که جدیدترین آیفون ها دارند ، انتظار داشته باشید.

دوربین آیفون SE 2020
دوربین جدید آیفون SE 2020 جایی است که اپل اهمیت زیادی را به آن اختصاص داده است ، و در مورد قابلیت های اضافی که از آن استفاده می شود صحبت می کند.

این ویژگی بر اساس مشخصات مشابه آنهایی که در آیفون 8 دیده می شود ، به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی و دیافراگم f / 1.8 برای عکس هایی با نور کم نسبتاً مناسب است - اگرچه حرفهای  زیادی نسبت به عکاسی سطح بالا خواهد داشت.

اگر می خواهید عملکردی در حالت شب داشته باشید ، با وجود داشتن پردازنده تصویر پیشرفته تر در داخل ، آن را با iPhone SE 2020 دریافت نخواهید کرد.

با وجود بسته بندی فقط یک سنسور منفرد (حتی تنظیمات سنسور دوگانه موجود در آیفون 8 پلاس) هنوز هم اپل از این بهترین سنسور تک سنسور ایجاد شده استفاده می کند - بنابراین این امر حتی بهتر از دوربین آیفون XR است.

بنابراین در حالی که به نظر می رسد این سخت افزار بسیار شبیه به آیفون 8 است ، با تنظیم لنزهای شش عنصر و تثبیت کننده نوری تصویر ، چیپست A13 امکان اصلاح بهتر لرزش را در هنگام پخش ویدئو و همچنین یک پردازنده تصویر هوشمند را فراهم می کند تا بتواند در صورت لزوم عکس خود را جلب کند و بهتر به نظر می رسند.

همچنین حالت افقی و جلوه های کاملی از افکت ها ، از تاری استاندارد پس زمینه گرفته تا مادون های عجیب و غریب High Key Light ، گرفته تا سنسور منفرد را نیز به ارمغان می آورد .

به دوربین جلویی همان به روزرسانی الگوریتمی همانند سنسور عقب داده شده است ، یعنی عکس سلفی های حالت پرتره بدون نیاز به سنسور جداگانه برای بررسی عمق و پیدا کردن موضوع.

با این حال ، آنچه اپل در اینجا انجام داده است ، آوردن عكاس محاسباتی هوشمند خود به آیفون ارزان تر است ، به این معنی كه به موتور پردازنده اجازه می دهد كار را از نظر ساخت تصاویر شما به بهترین وجهی انجام دهد.

این به خوبی به اندازه آیفون 11 در کار کردن آنچه در حال عکاسی و تجزیه و تحلیل هر بخش است - حتی تا آنجا که به تقسیم عناصر جداگانه از ویژگی های صورت می پردازد - و همچنین در صورت لزوم درخشش و براق  می کند.

(از نظر تئوری) می توانید طیف وسیعی از نورها را با هم ترکیب کنید تا تصویری شفاف و روشن با تاخیر بسیار کم را  ایجاد کنید ، همچنین قادر به فیلمبرداری با کیفیت بالا با کیفیت 4K با 60 فریم در ثانیه نیز باشید.

با استفاده از دامنه پویای گسترده ، ضبط ویدیو نیز از قدرت بیشتری برخوردار می شود و باعث می شود تصاویر برجسته و سایه ها با یک فیلم اساسی بهبود یافته و بهبود پیدا کنند - تمام ویژگی هایی که اپل امیدوار است این محصول را با یک قیمت بسیار پایین تر تبدیل به یک  دوربین فیلمبرداری بسیار زیبا و ضبط کننده فیلمبرداری کند.

با توجه به اینکه آیفون جدید SE با یک قیمت مشابه به آیفون 8 عرضه می شود ، اما با وعده عکس های بسیار بهتر ، می توانید ببینید که چرا اپل قصد دارد تا حدود زیادی در مورد به روزرسانی دوربین اقدام کند.

آیا  iPhone SE 2020 با آیفون 11 مقایسه می شود؟
خوب ، برای مبتدیان ، iPhone SE 2020 وسیله ای بسیار ارزانتر از آیفون 11  است - در واقع ، این نیمی از هزینه آن است.

بسیاری از آنچه که برای پایین آمدن قیمت قربانی شده اند ، در طراحی قرار دارد: فناوری iPhone و کیفیت صفحه نمایش در آیفون 11 بسیار بالاتر از آن در iPhone SE جدید است که از همان تنظیمات صفحه نمایش با آیفون 8 از 2017 استفاده می کند.

اپل با بازپرداخت طراحی آیفون 8 و تحویل آن با موتور سریعتر و هوشمندی که اجازه می دهد ، توانست iPhone ارزانتر را به همان روشی که آیفون SE در سال 2016 راه اندازی کرد ، ارائه دهد - همه مزایای طراحی قدیمی تر اما با سخت افزار به روز شده.

کاربرانی که  دکمه صفحه اصلی  را دوست ندارند   و دنبال یک صفحه یکدست هستند باید واقعاً در نظر داشته باشند که iPhone جدید SE را فراموش کنند احتمالاً آخرین تلفنی است که اپل با این قطعه سخت افزار "فیزیکی" ساخته است (فراموش نکنید که این یک دکمه قابل کلیک نیست).

پیشبینی ما از موفقیت این گوشی و فروش بسیار بالا ی آن در بازار  (خود نویسنده هم از خریداران این گوشیه) حکایت دارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.