پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بهترین گوشی‌ های ضد آب و ضد ضربه سامسونگ کدامند؟

پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۷

بهترین گوشی‌ های ضد آب و ضد ضربه سامسونگ کدامند؟

انتخاب و خرید بهترین گوشی‌ های ضد آب و ضد ضربه سامسونگ به کاربران این امکان را می‌ دهد که در هر شرایط محیطی بتوانند از گوشی خود استفاده کنند. هنگامی که از میان محصولات متنوع موجود در بازار یک گوشی را انتخاب می‌ کنید که از استاندارد IP68 برخوردار است. یعنی این گوشی از یک ویژگی مهم بهره می‌ برد. این استاندارد بین‌ المللی نشان می‌ دهد که گوشی هوشمند مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و آلودگی‌ ها از خود ارائه خواهد داد. کاربرانی که قصد خرید بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ و یا گوشی‌ های مقاوم و ضد ضربه از این برند را دارند، می‌ توانند چند گزینه را مورد بررسی قرار دهند. آترامارت فروشگاه معتبر خرید انواع مدل های سامسونگ می باشد. به علاوه اینکه خرید اقساطی گوشی نیز امکان پذیر است. 

مزایای خرید گوشی ضد آب سامسونگ

خرید گوشی ضد آب سامسونگ موجب می‌ شود که از چند ویژگی بتوانید بهره ببرید. بدون تردید سامسونگ به عنوان یکی از محبوب‌ ترین و بهترین برندهای دنیا توانسته است گوشی‌ های متنوع را با امکانات زیاد روانه بازار نماید. برخی از گوشی‌ های هوشمندی که توسط سامسونگ به بازار عرضه می‌ شوند ضد آب هستند. این مدل از گوشی‌ موبایل های هوشمند برای کاربرانی که عادت دارند حتی درون حمام نیز گوشی را به همراه خود ببرند، انتخابی مناسب هستند.

علاوه بر این انتخاب و خرید بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ به شما امکان استفاده از آن ها حتی درون استخر را خواهد داد. با استفاده از دوربین‌ های با کیفیت این گوشی‌ ها می‌ توانید در درون استخر نیز عکس‌ های یادگاری را با جذابیت خاص به ثبت برسانید. تصور کنید در زیر باران قرار گرفته‌ اید و قصد عکاسی یا فیلمبرداری دارید. بدون هیچ نگرانی می‌ توانید از گوشی‌ های ضد آب سامسونگ در این شرایط استفاده کنید.

لیست بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ

برای خرید بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ باید به سراغ گزینه‌ هایی بروید که از گواهینامه IP68 برخوردار هستند. علاوه بر این دسته دیگری از گوشی‌ های هوشمند ضد آب سامسونگ از استاندارد IP67 بهره می‌ برند. این سری از گوشی‌ های هوشمند قادر هستند که تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب نیز مقاومت خود را نشان دهند. لیستی از بهترین گوشی‌ سامسونگ ضد آب را ما در پایین معرفی می‌ کنیم.

گلکسی اس ۲۳ اولترا

بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ

اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ را دارید، می‌ توانید به سراغ پرچمدار ارائه شده توسط این برند بروید. گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا در سال ۲۰۲۳ توسط این برند روانه بازار شده است. این پرچمدار با بهره‌ گیری از گواهینامه IP68 کاربران را یاری می‌ کند تا بتوانند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب نیز از قابلیت‌ های گوشی خود بهره‌ مند شوند.

یکی از مزایای خرید گوشی گلکسی S23 ULTRA، امکان استفاده از دوربین شگفت انگیز آن در هر شرایط محیطی به شمار می‌ رود. این گوشی با نمایشگر Dynamic AMOLED 2X و با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی عملکردی خارق العاده از خود نشان می‌ دهد. سامسونگ این محصول خود را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نسل ۲ و با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار داده است. 2 سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۰ مگاپیکسلی را نیز در کنار دوربین اصلی شاهد هستیم. علاوه بر این برای ثبت تصاویر جذاب و منحصر به فرد در زیر آب می‌ توانید از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز استفاده نمایید.

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی ضد آب سامسونگ هستید، توصیه می‌ کنیم این گوشی پرچمدار را در نظر بگیرید. فراموش نکنید قیمت گوشی سامسونگ Ultra  Galaxy S23 نیز به واسطه امکانات شگفت‌ انگیزی که دارد، نسبت به سایر گوشی‌ های ضد آب بیشتر است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا

بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ

گلکسی اس ۲۲ اولترا گزینه بعدی است که قصد داریم در لیست بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ به شما معرفی کنیم. این پرچمدار ارائه شده توسط سامسونگ نیز از گواهینامه IP68 بهره می‌ برد. شرایطی که نشان می‌ دهد گوشی مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد. کاربران می‌ توانند در زیر آب بدون نگرانی و استرس از گوشی خود استفاده کنند. طراحی جذاب، بهره‌ گیری از نمایشگر قدرتمند و پردازنده شگفت انگیز را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا در نظر گرفت. سامسونگ این محصول خود را با قلم استایلوس روانه بازار می‌ کند. علاوه بر این برای مراقبت از این گوشی پرچمدار سامسونگ به سراغ محافظ گوریلا گلس ویکتوس + رفته است.

اگر از علاقه مندان به عکاسی در زیر آب هستید، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا به شما کمک می‌ کند با تصاویر خارق العاده را بتوانید بگیرید. این گوشی علاوه بر این میزبان سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۱۰ مگاپیکسلی تله‌ فوتو نیز است.

یکی دیگر از ویژگی‌ های بی‌ نظیر گوشی ضد آب سامسونگ، امکان فیلمبرداری با رزولوشن 8K به شمار می‌ رود. این گوشی با 2 مدل تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

گوشی سامسونگ گلکسی S20FE 5G

بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ

اگر به دنبال خرید گوشی ضد آب سامسونگ هستید و از علاقه مندان به سری گوشی‌ های S به شمار می‌ روید، می‌ توانید گلکسی S20FE را بررسی نمایید. این گوشی در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده است. یک گوشی که در زمان ارائه توانست بازار کار را در دست گیرد. سامسونگ این گوشی خود را با نمایشگر سوپر امولد و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی طراحی کرده است.

یک گوشی شگفت انگیز با پردازنده‌ ای از شرکت کوالکام و با حافظه‌ های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی که امکان نصب کارت حافظه یک ترابایتی را می‌ دهد برای کاربران می‌ تواند جذابیت زیادی داشته باشد. با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی می‌ توانید فیلمبرداری 4K را انجام دهید. علاوه بر این دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی سامسونگ به شما کمک می‌ کند که در زیر آب به واسطه بهره‌ مندی از گواهینامه IP68 به شما کمک می‌ کند تا تصاویری منحصر به فرد بگیرید.

بهترین گوشی ضد آب سامسونگ، گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 4

بهترین گوشی ضد آب سامسونگ

هنگامی که صحبت از بهترین گوشی ضد آب سامسونگ می‌ شود، بدون شک در نخستین گام ذهن ما به سراغ گلکسی زد فولد ۴ خواهد رفت. یک گوشی شگفت انگیز با طراحی منحصر به فرد که اوج خلاقیت سامسونگ را نشان می‌دهد. گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ با گواهینامه IP68 و مقاومت بی‌ نظیر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کاربران را یاری می‌ کند تا بدون دغدغه بتوانند از قابلیت‌ های گوشی در زیر آب استفاده کنند.

این گوشی برای ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب نیز مقاومت خود را نشان می‌ دهد. سامسونگ در سال ۲۰۲۲ یک گوشی با طراحی خاص را روانه بازار کرد. این گوشی تاشو با صفحه نمایش Foldable Dynamic AMOLED 2X در حالت باز دارای ابعاد ۷.۶ اینچ بوده که در حالت بسته به ۶.2 اینچ خواهد رسید. سامسونگ برای این گوشی به سراغ یک تراشه شگفت انگیز از کوالکام رفته است. پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 بر روی این گوشی قرار دارد.

سامسونگ این گوشی را با حافظه‌ های داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و 1 ترابایتی روانه بازار می‌ کند. از نظر حافظه رم نیز این گوشی مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی است. امکان استفاده از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی در زیر آب وجود دارد. رزولوشن فیلمبرداری با دوربین این گوشی نیز 8K بوده که نشان از یک گوشی بی‌ نظیر می‌ دهد. سامسونگ این گوشی ضد آب را با دو دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی و ۱۰ مگاپیکسلی و امکان فیلمبرداری 4K در اختیار کاربران قرار داده است.

گوشی ضد آب ارزان قیمت، سامسونگ A54

بهترین گوشی های ضد آب سامسونگ

اگر قصد ندارید برای خرید بهترین گوشی ضد آب سامسونگ پول زیادی خرج کنید، می‌ توانید به سراغ گلکسی A54 بروید. یکی از بهترین گوشی‌ های ضد آب و گوشی‌ های ارزان قیمتی که از این قابلیت بهره می‌ برند سامسونگ گلکسی A54 است. این گوشی با وجود اینکه نمی‌ تواند در حد یک پرچمدار عمل کند ولی به واسطه بهره‌ مندی از گواهینامه IP67 مقاومت بالای خود را در زیر آب نشان می‌ دهد.

قیمت مناسب گوشی A54 و مشخصات بسیار خوبی که دارد، موجب شده است که ما آن را در لیست بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ قرار دهیم. سامسونگ این محصول خود را با صفحه نمایش SUPER AMOLED روانه بازار می‌ کند. این گوشی با یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و با تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در اینچ حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. از جمله مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A54 می‌ توان به بهره‌ گیری از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ اشاره نمود.

برای خرید این گوشی ضد آب ارزان قیمت می‌ توانید به سراغ نسخه‌ های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی بروید. علاوه بر این از نظر حافظه رم نیز این گوشی در نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. بهره‌ مندی از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، مجهز شدن به اندروید ۱۳ و امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K را می‌ توان سایر ویژگی‌ های این گوشی ضد آب سامسونگ در نظر گرفت.

گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G

بهترین گوشی های ضد آب سامسونگ

یکی دیگر از ارزان‌ ترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ، گوشی گلکسی A52s نام دارد. این گوشی در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است. یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع SUPER AMOLED با تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل در اینچ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بر روی این گوشی مشاهده می شود. بر روی این گوشی میان رده یک پردازنده از شرکت کوالکام و مدل Snapdragon 778G 5G قرار گرفته است. برای خرید این گوشی میان رده سامسونگ می‌ توانید به سراغ نسخه‌ های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی بروید.

علاوه بر این سامسونگ این گوشی را در دو نسخه ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی روانه بازار می‌ کند. یک گوشی مقاوم و ارزان قیمت که در عمق یک متری آب به واسطه بهره‌ گیری از گواهینامه IP67 می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. این گوشی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی امکان فیلمبرداری 4K را داده و با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن نیز می‌ توانید تصاویری جذاب ثبت کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G

بهترین گوشی های ضد آب سامسونگ

یکی دیگر از بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ با قیمت مناسب، گلکسی A73 به شمار می‌ رود. با وجود اینکه گلکسی A73 از گواهینامه IP67 بهره‌ مند شده ولی به هیچ عنوان شما را در مقابله با نفوذ آب و گرد و غبار ناامید نمی‌ کند. به واسطه بهره‌ گیری از مشخصات فنی شگفت انگیز، این گوشی را می‌ توان از پرفروش‌ ترین گوشی‌ های سامسونگ در نظر گرفت.

سامسونگ گلکسی A73 با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع SUPER AMOLED Plus روانه بازار می‌ شود. این گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 778G 5G شده و توان بالایی برای اجرای سنگین‌ ترین بازی‌ ها نیز از خود نشان می‌ دهد. یک گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی که امکان فیلمبرداری 4K را نیز فراهم کرده تمام نیازهای کاربران را پاسخگو است.

بد نیست بدانید که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز شما را یاری می‌ کند تا بتوانید عکس‌ های جذاب را در زیر آب با بالاترین کیفیت به ثبت برسانید. امکان فیلمبرداری 4K با دوربین سلفی این گوشی نیز فراهم شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تکمیل کننده این گوشی پرفروش سامسونگ بوده که نشان می‌ دهد محصولی کامل در اختیار کاربران قرار گرفته می‌ شود.

بهترین گوشی‌ های ضد ضربه سامسونگ کدامند؟

دسته دیگری از کاربران به واسطه نوع فعالیتی که دارند، علاقه مند به خرید بهترین گوشی ضد ضربه سامسونگ هستند. در کنار گوشی‌ های ضد آب سامسونگ می‌ توانید گوشی‌ های ضد ضربه و مقاوم از محصولات این برند را نیز انتخاب نمایید. فراموش نکنید که تنوع گوشی‌ های ضد ضربه سامسونگ در مقایسه با گوشی‌ های ضد آب کمتر است.

گوشی سامسونگ XCover 6 Pro

بهترین گوشی های ضد ضربه سامسونگ

رونمایی سامسونگ از گوشی XCover 6 Pro نشان داده که این برند یک گوشی مقاوم و شگفت انگیز را روانه بازار می‌ کند. گوشی سامسونگ XCover 6 Pro با پردازنده اسنپدراگون 750G و صفحه نمایش OLED روانه بازار می‌ شود. این گوشی جان سخت به واسطه بهره‌ گیری از گواهینامه IP68 مقاومت بالای خود را در برابر نفوذ آب نیز نشان خواهد داد. یک گوشی بی‌ نظیر با باتری قابل تعویض که برای انجام امور روزمره می‌ تواند انتخابی مناسب به شمار رود.

سامسونگ این محصول خود را با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در بازار عرضه می کند. پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G، مجهز شدن به اندروید ۱۲ و همچنین دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را می‌ توان از دیگر ویژگی‌ های این گوشی مقاوم در نظر گرفت. کاربران می‌ توانند در عمق 1.5 متری آب تا ۳۰ دقیقه از این گوشی استفاده نمایند.

گوشی سامسونگ گلکسی XCover 5

یکی دیگر از گوشی‌ های مقاوم و ضد ضربه سامسونگ که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است، گلکسی XCover 5 نام دارد. این گوشی با بهره‌ گیری از نمایشگر ۵.۳ اینچی از نوع TFT LCD و به واسطه مجهز شدن به تراشه اگزینوس ۸۵۰ برای انجام امور روزمره می‌ تواند نیازهای شما را پاسخگو باشد. قیمت مناسب این محصول موجب شده است که یکی از محبوب‌ ترین گوشی‌ های ضد ضربه سامسونگ به شمار رود. سامسونگ این محصول خود را با گواهینامه‌ های IP68 و MIL_STD_810H در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.

جمع‌ بندی

افزایش قیمت انواع گوشی موبایل موجب شده است که کاربران در انتخاب‌ های خود دقت زیادی به خرج دهند. به همین علت به سراغ گزینه‌ هایی می‌ روند که در برابر نفوذ آب گرد و غبار و آلودگی مقاوم هستند. علاوه بر این مراقبت از این گوشی‌ ها توسط محافظ‌ های کورنینگ گوریلا گلس ۵ و همچنین ویکتوس پلاس به کاربران اطمینان می‌ دهد که یک محصول مقاوم در اختیار دارند. برای دریافت قیمت گوشی ضد آب و ضد ضربه سامسونگ می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

سوالات متداول

بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ کدام است؟

گوشی سامسونگ گلکسی S23 ULTRA و سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را می‌ توان بهترین گوشی‌ های ضد آب سامسونگ در نظر گرفت.

بهترین گوشی ضد آب ارزان قیمت سامسونگ چه نام دارد؟

میان رده‌ های ارائه شده توسط این برند مانند گلکسی A54 و گلکسی A73 در کنار گلکسی A52S اس را می‌ توان از بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت ضد آب سامسونگ در نظر گرفت.

یک گوشی ضد آب چه ویژگی‌ هایی خواهد داشت؟

گوشی‌ های ضد آب مجهز به گواهینامه IP68 یا IP67 خواهند بود.

بهترین گوشی ضد ضربه سامسونگ چه نام دارد؟

گوشی های XCover 6 Pro و XCover 5 را می‌ توان بهترین گوشی‌ های ضد ضربه و مقاوم سامسونگ در نظر گرفت.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.