پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴

بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر

انتخاب بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت کمک می‌ کند تا بتوانید از ظرفیت بالای باتری‌ آن ها بهره برده و نیاز به شارژ کردن مکرر دستگاه نداشته باشید. این روزها سامسونگ چندین گوشی را با این میزان باتری در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. با آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه باشید تا چند مورد از بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت را معرفی کنیم.

بهترین گوشی‌ سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت

این روزها دیگر داشتن یک گوشی با دوربین با کیفیت و یا صفحه نمایش فوق العاده کاربران را راضی نمی‌ کند. فاکتورهای دیگری نیز برای خرید گوشی موبایل در نظر گرفته می‌ شوند. یکی از مهم‌ ترین موارد برای کاربران به خصوص گیمرها، ظرفیت باتری است. یک گوشی با باتری حجیم کمک می کند تا کاربران بتوانند مدت زمان زیادی از گوشی هوشمند خود بدون استفاده مجدد از شارژر بهره ببرند.

سامسونگ در کنار برندهای دیگر مانند هواوی و شیائومی تلاش کرده است گوشی‌ های خود را با باتری با ظرفیت بالا روانه بازار نماید. در عین حال ما مدل‌ های زیر را به عنوان بهترین گوشی‌ های این برند با بازی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته‌ ایم.

گوشی گلکسی M14

در گام نخست برای معرفی بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت به سراغ گلکسی M14 می‌ رویم. این گوشی که در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده است از عملکرد قابل قبولی شما را بهره‌ مند خواهد نمود. سامسونگ محصول خود را با نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. یک نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و با رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل که کیفیت قابل قبولی را می‌ تواند به نمایش بگذارد. از جمله ویژگی‌ های جذاب صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی M14 می‌ توان به تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ اشاره نمود. از نظر طراحی نیز گوشی گلکسی M14 می‌ تواند رضایت کاربران را جلب کند. یک گوشی اقتصادی با طراحی آشنا و با بدنه ای کاملا پلاستیکی در دسترس شما قرار گرفته است.

بررسی مشخصات سخت افزاری گوشی سامسونگ گلکسی M14 نشان می‌ دهد که از این نظر نیز می‌ تواند برای کاربران عملکردی نسبتا قابل قبول به اجرا بگذارد. یک تراشه میان رده را بر روی این گوشی شاهد هستیم. تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ با فرایند ساخت ۵ نانومتری و با ۸ هسته کار پردازش را بر روی این گوشی انجام می‌ دهد. این تراشه ۸ هسته‌ ای به خوبی کاربران را یاری می‌ کند تا بتوانند بازی‌ های محبوب را نیز اجرا نمایند.

علاوه بر این پردازنده گرافیکی دستگاه نیز به خوبی یک ترکیب کامل را با تراشه اصلی به وجود آورده و برای اجرای بازی و همچنین تماشای فیلم به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای کاربران است. سامسونگ این محصول خود را در دو نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی و با حافظه رم ۴ گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌ دهد.

به سراغ بررسی دوربین گوشی سامسونگ M14 می‌ رویم. سامسونگ یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از نوع واید بر روی پنل پشتی استفاده کرده است. در کنار این سنسور می‌ توانید ۲ لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر به عنوان دوربین‌ های تشخیص عمق و ماکرو را نیز مشاهده نمایید. عملکرد دوربین در حالت کلی می‌ تواند راضی کننده باشد. دوربین سلفی گوشی گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده که در نور روز به شما امکان ثبت تصاویری رضایت بخش را خواهد داد. امکان فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل با استفاده از دوربین اصلی و سلفی فراهم شده است.

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی میان رده را می‌ توانید با شارژر ۱۵ وات شارژ نمایید. فراموش نکنید که گوشی سامسونگ گلکسی M14 از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار شده است.

بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر

گوشی سامسونگ گلکسی F14

گزینه بعدی که می‌ تواند در لیست بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت قرار گیرد، گوشی سامسونگ گلکسی F14 نام دارد. این میان رده دقیقا از نظر سخت‌ افزاری مشابه گوشی M14 طراحی شده است. یک میان رده با صفحه نمایش ۶.۶ اینچ و با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی به خوبی می‌ تواند برای کاربران نیازهای روزمره را پاسخ دهد. نوع تراشه‌ ای که برای این گوشی نیز انتخاب شده اگزینوس ۱۳۳۰ است. این گوشی با حافظه رم ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه‌ های داخلی 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

تفاوت عمده گوشی سامسونگ F14 با گلکسی M14 به قسمت پشتی و سنسورهای دوربین آن برمی‌گردد. سامسونگ F14 دارای دو سنسور بوده که برای رفع نیازهای روزمره می‌ تواند کافی باشد. سنسور اصلی این گوشی نیز ۵۰ مگاپیکسلی از نوع واید است. این سنسور به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو کاربران را یاری می‌ کند تا تصاویری با کیفیت معمولی ثبت کنند. اگر به دنبال ثبت تصاویر از فاصله نزدیک هستید، دوربین ماکرو نیازهای شما را برطرف خواهد نمود.

دوربین سلفی این گوشی به مانند گلکسی M14 نیز 13 مگاپیکسلی انتخاب شده است. امکان ضبط فیلم با رزولوشن 4K وجود نداشته و تنها می‌ توانید از رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی بهره‌ مند شوید. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی میان رده را با شارژر ۲۵ وات می‌ توان شارژ نمود. علاوه بر این پشتیبانی از شارژ سریع نیز کمک می‌ کند تا با سرعت بالایی کاربران بتوانند شارژ مجدد باتری گوشی را انجام دهند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی F14 نیز بسیار مناسب بوده و کاربرانی که قصد خرید یک میان رده برای انجام کارهای روزمره را دارند، می‌ توانند به سراغ آن بروند. این باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت تا بیش از یک روز توان شارژدهی به دستگاه را دارد.

پیشنهاد می شود: بهترین گوشی های ضد آب و ضد ضربه سامسونگ

بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر

گوشی گلکسی M54

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت هستید، توصیه می‌ کنیم از گلکسی M54 دیدن نمایید. یک میان رده بی‌ نظیر با عملکردی فوق العاده تمام نیازهای شما را در این بین پاسخ می‌ دهد. سامسونگ گوشی خود را در سال ۲۰۲۳ و با جدیدترین سخت‌ افزارها و امکانات فوق العاده روانه بازار می‌ کند.

این گوشی بی‌ نظیر با بهره‌ گیری از نمایشگر ۶.۷ اینچی انتخابی عالی از هر نظر خواهد بود. نمایشگر انتخاب شده از نوعPLUS  SUPER AMOLED بوده که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برای اجرای بازی و تماشای فیلم بالاترین کیفیت را ارائه خواهد داد. علاوه بر این رزولوشن این نمایشگر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ است که می‌ تواند تصاویر را با وضوح بالا به نمایش بگذارد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش گوشی M54 نیز ۳۹۳ پیکسل در اینچ است. سامسونگ برای ساخت این گوشی خود به سراغ پلاستیک رفته و ترجیح داده که برای ساخت قاب پشتی از این متریال استفاده کند. یک صفحه نمایش شیشه‌ ای با طراحی شگفت انگیز تمام نیازهای کاربران را پاسخ می‌ دهد.

بررسی مشخصات سخت‌ افزاری گوشی گلکسی M54 نیز نشان می‌ دهد که می‌ توان عملکردی کاملا قابل قبول از آن دریافت نمود. تراشه انتخاب شده برای این گوشی از نوع اگزینوس ۱۳۸۰ بوده که با ۸ هسته به راحتی می‌ تواند بازی‌ های سنگین را نیز اجرا نماید. ۴ هسته با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز کار پردازش را بر روی این گوشی انجام می‌ دهند. سامسونگ این محصول خود را در دو نسخه از نظر حافظه داخلی در بازار عرضه خواهد کرد.

نسخه‌ های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی را با حافظه رم ۸ گیگابایتی می‌ توانید خریداری کنید. پشتیبانی از درگاه کارت حافظه نیز این امکان را می‌ دهد که کاربران بتوانند در صورت نیاز برای افزایش فضای ذخیره سازی یک کارت microSDXC قاب دستگاه اضافه نمایند.

یکی از مشخصات جذاب گوشی سامسونگ گلکسی M54 بهره‌ مندی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این سنسور به واسطه بهره‌ گیری از قابلیت لرزشگیر اپتیکال و با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 می‌ تواند تصاویر و فیلم‌ ها را با بالاترین کیفیت ثبت و ضبط نماید. بر روی پنل پشتی این گوشی یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو را نیز شاهد هستیم. امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K با استفاده از دوربین گوشی گلکسی M54 فراهم شده است.

دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی M54 نیز ۳۲ مگاپیکسلی بوده که تصاویر را در نور روز با کیفیت فوق العاده و در تاریکی شب با کیفیت بالا به ثبت می‌ رساند. جالب است بدانید که امکان ضبط فیلم با رزولوشن 4k با استفاده از دوربین سلفی این گوشی وجود دارد. خرید گوشی گلکسی M54 صرفا برای این نیست که یک گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این گوشی از نقطه نظرهای دیگر نیز می‌ تواند یک گزینه کامل باشد. بهره مندی از شارژر ۲۵ وات و همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کمک می‌ کنند که این گوشی از نظر باتری و شارژدهی یک گزینه عالی باشد.

بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر

گوشی سامسونگ گلکسی M32 (نسخه هندی)

گزینه بعدی که در لیست بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت قرار می‌ گیرد، گوشی سامسونگ گلکسی M32 است. این گوشی را به واسطه قیمت مناسب و مشخصات ایده‌ آلی که دارد تصمیم گرفتیم در لیست خود قرار دهیم. سامسونگ در سال ۲۰۲۱ گوشی گلکسی M32 را با نمایشگر ۶.۴ اینچی روانه بازار نمود. نوع پنلی که برای این گوشی انتخاب شده سوپر امولد است. به همین علت کاربر می‌ تواند اطمینان به دست آورد گوشی با نمایشگر با کیفیت در اختیار دارد.

حداکثر نرخ نوسازی نمایشگر این گوشی ۹۰ هرتز بوده و با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌ تواند تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا به اجرا بگذارد. یکی از ویژگی‌ های جذاب نمایشگر گوشی گلکسی M32، بهره‌ گیری از تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل در اینچ است. از نظر مشخصات سخت افزاری نیز با یک میان رده قابل قبول مواجه هستید. سامسونگ به سراغ مدیاتک رفته و پردازنده Helio G80 را ترجیح داده بر روی این گوشی به کار گیرد.

این پردازنده ۸ هسته‌ ای به خوبی برای اجرای عملکردهای روزمره و حتی بازی‌ های محبوب توان خود را نشان می دهد. از نظر حافظه رم و حافظه داخلی نیز گوشی سامسونگ گلکسی M32 در نسخه‌ های مختلف روانه بازار می‌ شود. مدل ۶۴ گیگابایتی با حافظه رم ۴ گیگابایتی نسخه ارزان قیمت بوده و می‌ توانید برای داشتن فضای ذخیره‌سازی بیشتر به سراغ مدل دیگر با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بروید. از نظر حافظه رم نیز ۲ نسخه ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

سنسورهای چهارگانه دوربین گوشی سامسونگ M32 نیز جذابیت خرید آن را بالا می‌ برند. یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی در کنار دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی می‌ تواند برای ثبت تصاویر به خوبی عمل کند. علاوه بر این دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص آن نیز بر روی پنل پشتی قرار دارند. دوربین سلفی گوشی نیز 20 مگاپیکسلی است.

سامسونگ این گوشی خود را در دو نسخه جهانی و هندی روانه بازار می‌ کند. نسخه هندی دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که با شارژر ۱۵ وات و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع در اختیار کاربران قرار گرفته می‌ شود. فراموش نکنید که نسخه جهانی این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر

گوشی سامسونگ گلکسی M21 نسخه 2021

برای خرید بهترین گوشی سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌ توانید به سراغ گلکسی M21 نیز بروید. این گوشی که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است، با نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع SUPER AMOLED در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. با توجه به نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی، هنگام استفاده از گوشی برای انجام بازی ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. گوشی سامسونگ M21 با بهره‌ گیری از تراشه Exynos 9611 و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفته است. فراموش نکنید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه رم ۶ گیگابایتی نیز می‌ تواند انتخابی مناسب‌ تر باشد.

سامسونگ بر روی این گوشی میان رده از 3 سنسور دوربین استفاده کرده است. سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بوده که در کنار دوربین‌ های ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق به شما امکان ثبت تصاویر را با کیفیت مطلوب می‌ دهد. یکی از ویژگی‌ های جذاب دوربین گوشی سامسونگ گلکسی M21، امکان ضبط فیلم با رزولوشن 4K به شمار می‌ رود. کاربران می‌ توانند از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی نیز استفاده کرده و تصاویر را با کیفیت قابل قبول در نور روز ثبت نمایند.

در کنار باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع می‌ تواند یک خبر خوش برای کاربران باشد. علاوه بر این یک آداپتور ۱۵ وات نیز درون پک گوشی قرار گرفته است.

بهترین گوشی‌ های سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر

جمع‌ بندی

برای خرید بهترین گوشی سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت باید بودجه‌ ای که در اختیار دارید را نیز مد نظر قرار دهید. سامسونگ چند محصول خود را در سری گوشی‌ های میان رده با این میزان باتری روانه بازار می‌ کند. علاوه بر مواردی که عنوان کردیم، گلکسی F54 نیز یک گوشی بی‌ نظیر با این میزان باتری است. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل سامسونگ به صورت نقد و اقساط هستید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

سوالات متداول

عوامل تاثیرگذار در انتخاب بهترین گوشی از نظر باتری کدامند؟

صرفا اینکه یک گوشی دارای باتری حجیم بوده نمی‌ تواند در انتخاب آن موثر باشد. برای مصرف شارژ باتری باید علاوه بر حجم آن، نوع نمایشگر، رزولوشن نمایشگر و همچنین سخت‌ افزار به کار رفته نیز مد نظر قرار گیرند. علاوه بر این شارژر قرار گرفته شده در پک گوشی نیز می‌ تواند در این انتخاب موثر باشد.

بهترین گوشی های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت کدام است؟

گزینه‌ هایی که نام بردیم هر کدام از جنبه‌ های مختلف می‌ توانند بهترین انتخاب عنوان شوند. گلکسی M14 یک میان رده عالی و گوشی جدید ارائه شده توسط این برند یعنی گلکسی M54 یه گوشی توانمند به شمار می‌ رود.

قیمت گوشی‌ های سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت چگونه است؟

صرفا باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت نمی‌ تواند تعیین کننده قیمت گوشی سامسونگ باشد. سایر سخت‌ افزارها و قابلیت‌ های گوشی نیز در قیمت گذاری محصول موثر هستند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.