پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی | جنگ بازی به لپ تاپ ها رسید

یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱

بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی | جنگ بازی به لپ تاپ ها رسید

بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی 

لپ تاپ های گیمینگ جذابیت خاصی برای کاربران دارند. تنوع بسیار بالایی که در مدل های لپ تاپ ها وجود دارد موجب شده که بسیاری از کاربران برای انتخاب بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی، با دشواری ‌هایی مواجه شوند. بدون تردید هنگامی که به دوستان خود بگویید که برای خرید لپ تاپ گیمینگ به دنبال راهکارهایی هستید، با نظرات کارشناسانه آن ها مواجه خواهید شد. با وجود اینکه بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند به جای خرید لپ تاپ گیمینگ، کنسول بازی خریداری کنند ولی با توجه به قابلیت هایی که لپتاپ ها برای شما دارند به خوبی می ‌توانند شما را مجاب کنند تا روی به خرید آن ها بیاورید.

فراموش نکنید یکی از مهم ترین نکاتی که برای انتخاب بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی باید در نظر بگیرید، مقدار هزینه ای است که شما برای خرید لپ‌ تاپ قصد پرداخت آن را خواهید داشت. با این حال چنانچه تصمیم خود را گرفته و به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ هستید، می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کرده تا به خوبی با ویژگی های بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی آشنایی پیدا کنید.

مشخصه‌های اصلی لپ تاپ های گیمینگ یا لپ تاپ مخصوص بازی

با توجه به اینکه امروزه بازی ها با کیفیت بسیار بالا نیاز به سخت افزار قدرتمند برای اجرا دارند، هنگام خرید بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. لپ تاپ مخصوص بازی با توجه به اینکه از یک CPU و GPU قدرتمند بهره می برد به راحتی می تواند برای کاربری های سنگین نیازهای شما را پاسخگو باشد. لپ تاپ خریداری شده توسط شما باید از پردازنده های توانمند در کنار پردازنده های گرافیکی فوق العاده بهره برده تا بدون هیچ مشکلی بتواند بالاترین سطح کیفیت را برای پردازش نرم افزارهای سنگین در اختیار شما قرار دهد.

علاوه بر این از دیگر نکاتی که در انتخاب بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی باید به آن توجه کنید، حجم بالای هارد و حافظه SSD به شمار می رود. توجه داشته باشید که نوع صفحه نمایش به کار رفته در لپ تاپ و بررسی نرخ نوسازی آن نیز می تواند کمک کند تا کیفیت بالایی را در مشاهده محتوای موجود دریافت کنید.

از شرایطی که هنگام خرید لپ تاپ های مخصوص بازی می توانید با آن مواجه شوید، وزن زیاد آن ها و قابلیت حمل پایین به شمار می رود. در کنار تمام این موارد، سیستم خنک کننده به کار رفته در آن ها باید بسیار قدرتمند بوده و یک طراحی زمخت در این گزینه ها مشاهده خواهید کرد.

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 30 میلیون تومان

فروشگاه آترامارت با بهره مندی از انواع لپ تاپ های گیمینگ و لپ تاپ ها با کاربری عمومی خدمات گسترده ای در این زمینه به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید لپ تاپ در بازه‌های قیمتی مختلف را دارید می توانید از دسته بندی محصولات ما استفاده کنید.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3

همانگونه که می ‌دانید لنوو به عنوان یکی از برندهای محبوب که همواره سعی کرده لپ ‌تاپ ‌های خود را با قدرت بالا و قیمت بی نظیر ارائه دهد، شناخته می شود. این شرایط را شما می‌توانید در صنعت گوشی های موبایل از برند شیائومی مشاهده کنید. بررسی لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ با قدرت بسیار بالایی که دارد یکی از اقتصادی ترین لپ تاپ های مخصوص بازی یا لپ تاپ گیمینگ شناخته می شود. قرار گرفتن نسل دوم پردازنده Core i5 در کنار حافظه هیبریدی و رم ۱۶ گیگابایتی نشان می‌دهد که شما یک محصول کامل در اختیار خواهید داشت. علاوه بر این، کارت گرافیک ۴ گیگابایتی و نمایشگر ۱۵ اینچی از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ به شمار می‌روند.

ایسوس TUF FX505

یکی دیگر از جذاب ترین لپ تاپ های گیمینگ که از گزینه ‌های اقتصادی بازار محسوب می شود، لپ تاپ ایسوس TUF FX505 به شمار می رود. این محصول اقتصادی به گونه ‌ای است که تایوانی ها سعی کرده اند در آن از مشخصات و مولفه های کاربردی استفاده کنند. گرافیک ۴ گیگابایتی و همچنین پرونده نسل سوم رایزن 7 به شما این امکان را می‌دهد که سنگین‌ترین بازی ها را نیز بتوانید اجرا کنید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 100 میلیون تومان

اگر قصد دارید هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید و پرچمداران این زمینه را انتخاب کنید، به راحتی می توانید محصولات مختلف را بررسی کرده و بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۱۰۰ میلیون تومان را انتخاب کنید. افرادی که در دنیای بازی ذوب شده اند، هیچ محدودیتی برای هزینه کردن نخواهند داشت. به همین علت سعی می کنند با خرید لپ تاپ گیمینگ با بهترین سخت افزار بتوانند به جنگ با رقبای خود در زمینه های مختلف بروند.

ایسوس TUF Dash F15

یکی از معدود لپ تاپ های گیمینگ در بازار ایران که از کارت گرافیک RTX 3000 در آن استفاده شده است، این محصول به شمار می رود. اگر هیچ محدودیتی برای پرداخت هزینه جهت خرید لپ تاپ گیمینگ ندارید، می توانید با هزینه کردن مبالغ کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان این محصول را خریداری کنید. حافظه یک ترابایتی در این لپ تاپ در کنار پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک فوق العاده به شما این امکان را می دهد که حداکثر تنظیمات گرافیکی را بتوانید اجرا کرده و برای انجام بازی های پرطرفدار و سنگین نرخ ۱۵۰ فریم بر ثانیه را اجرا کنید.

برای بازی کردن لپ تاپ بهتر است یا کامپیوتر؟

برای انتخاب لپ تاپ یا کامپیوتر شما باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. با وجود اینکه کامپیوترهای رومیزی از قدرت بالاتری برخوردار هستند و قابلیت ارتقاء نیز دارند، ولی لپ تاپ های گیمینگ امروزه با بالاترین سطح کیفی به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید با حمل آن ها در مکان های مختلف، بازی های سنگین را انجام دهید.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ مخصوص بازی

اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی هستید، ما در فروشگاه آترامارت طیف گسترده‌ای از این محصولات را برای شما فراهم کرده ایم. علاوه بر این ما با بررسی میزان هزینه‌ای که شما جهت خرید لپ تاپ در نظر گرفته‌اید بهترین گزینه را به شما معرفی خواهیم کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.