پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ های ایسوس از همه نظر!

یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین لپ تاپ های ایسوس از همه نظر!

لپ تاپ ایسوس طرفداران زیادی در بازار ایران دارند و نسبت به بسیاری از مارک های دیگر لپ تاپ، یک سرو گردن بالاتر است. چرا؟ چون چون شرکت ایسوس خودش تولید کننده سخت افزار و بخصوص مادربوردهای حرفه ای و قابل اعتماد در دنیاست. همچنین لپ تاپ ایسوس از نظر امکانات سخت افزاری و تکنولوژی هایی که داخلش استفاده میشود، همیشه از برندهای هم قیمتش بالاتر بوده است.

لپ تاپ ZenBook UX303UB؛ بهترین از هر لحاظ

این لپ تاپ به عنوان پرچم دار ایسوس یکی از زیباترین محصولات این شرکت محسوب می شود. بدنه آلومینیومی آن زیر نور می درخشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. ضخامت این لپ تاپ تنها حدود ۰.۷ اینچ است که باعث سبکی و راحتی در حمل آن شده است.

این مدل لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش لمسی از نوع  IPS با دقت ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ است و با زاویه دید ۱۷۸ درجه خود هر آنچه مد نظرتان است را بدون محدودیت نظاره گر باشید. همچنین به لطف کارت گرافیک Nvidia GT940M می توانید با کیفیت مناسب بازی ها را اجرا کنید. باید گفت مدل مشابه این لپ تاپ مدل UX350UA است با این تفاوت که فاقد صفحه نمایش لمسی است.

این لپ تاپ ترکیبی از بهترین قطعات تولید شده توسطASUS  است. صفحه نمایش آن رنگ ها را بسیار عمیق و طبیعی نمایش می دهد و با بهره مندی از یک لایه مات بر روی صفحه، از تشعشع نور آفتاب بر روی آن جلوگیری می کند تا به سادگی در زیر نور آفتاب قابل استفاده باشد. فاصله بین دکمه های کیبورد کاملا استاندارد و راحت بوده و تاچ پد آن از دقت بالایی برخوردار است.

سخت افزار UX303UB بسیار قدرتمند است و برای بسیاری از کارهای روزانه کفایت می کند. کارت گرافیک GTX 940M  با ۲گیگابایت از نوع DDR3  با اینکه برای بازی های سنگین مناسب نیست اما بسیاری از بازی های سبک را به لطف پردازنده اینتل  Core i7-6500U 3.1GHz و 12 گیگابایت رم می توانید بدون نگرانی اجرا کنید. با توجه به سخت افزار بکار رفته و بدنه نازک آن؛ کل لپ تاپ حدود ۱.۴ کیلوگرم وزن دارد. در این لپ تاپ سه درگاه USB 3.0، یک HDMI و Mini Display تعبیه شده است.

 


لپ تاپ VivoBook X540SA؛ بهترین از لحاظ قیمت

 

این لپ تاپ مجهز به پردازنده Intel Braswell quad-core N3700 با سرعت پردازش ۲.۴GHz است به همین خاطر این لپ تاپ را از لحاظ قیمتی بسیار مناسب کرده است. همچنین این دستگاه با بهره مندی از 4 گیگابایت رم و 500 گیگابایت حافظه داخلی برای کارهای روزمره و بطورکلی کاربران خانگی از قبیل کار با برنامه Word، وب گردی و تماشای فیلم کفایت می کند. بدنه این محصول مقاوم بوده و از آلومینیوم ساخته شده است. با وجود یک CD-DVD Writer و تعداد زیادی درگاه از جمله HDMI و VGA، ضخامت این لپ تاپ 2.5 سانتیمتر بوده که کاملا مناسب است.

اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ با دقت تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ در برای تفکیک صفحه برای انجام چند کار به صورت همزمان مناسب است و دقت نسبتا پایین صفحه نمایش سبب پایین آمدن قیمت آن شده است.

 


لپ تاپ ROG G752VS؛ بهترین برای بازی

 

ایسوس لپ تاپ های سری ROG را برای دوستداران بازی طراحی کرده است که بهترین در این میان مدل ROG G752VS است. این لپ تاپ با جدیدترین سری گرافیک شرکت Nvidia به همراه قوی ترین هسته پردازنده آمیخته شده است، یعنی گرافیک Nvidia GTX 1070 با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع  GDDR5 و هسته پردازنده Intel Core i7-7820HKکه آن را تبدیل به هیولایی قابل حمل کرده است. به لطف این دو زوج هر چیزی حتی بازی های سنگین را بدون مشکل اجرا خواهید کرد. سیستم خنک کننده بسیار قوی تعبیه شده در این لپ تاپ؛ هر قدر گرمای تولید شده توسط CPU و GPU را خنثی کرده و به بیرون هدایت می شود. این دستگاه حتی مجهز به G-Sync است.

صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ فول اچ دی این لپ تاپ قدرتمند باعث می شود که بازی کردن بسیار جذاب و طبیعی به نظر برسد. در صورت تمایل به استفاده از یک صفحه نمایش بزرگتر می توانید از درگاه DisplayPort ،HDMI و یا Thunderbolt Type-C بهره ببرید.

 

 

لپ تاپ ZenBook 3 UX390UA؛ بهترین در حمل

 

این محصول در حال حاظر آخرین محصول تولید شده از سری ZenBook از شرکت ایسوس است. محصولی با طراحی بسیار زیبا و خیره کننده که از نسل هفتم هسته های پردازنده اینتل قدرت گرفته است. این لپ تاپ مجلل مجهز به یک صفحه نمایش ۱۴ اینچ  فول اچ دی است و شرکت ایسوس توانسته است که این صفحه نمایش را در یک بدنه به اندازه ۱۳ اینچی جای دهد و حتی ضخامت بدنه را به ۰.۳ اینچ برساند.

قیمت این دستگاه در حال حاضر حدود ۱,۵۰۰ دلار است. این قیمت به نظر می رسد برای افرادی که محدودیت مالی دارند کمی غیر معقول باشد چراکه با چنین قیمتی و حتی کمتر می توان بهترین لپ تاپ از هر لحاظ که در ابتدا معرفی شد را خریداری کرد.

با این حال با خرید این لپ تاپ سبک و جمع و جور ضمن راحتی در حمل آن از آخرین سری CPU شرکت Intel بهره خواهید برد.

 

 

لپ تاپ ZenBook Flip UX360CA؛ بهترین از لحاظ تغییر پذیر (هیبریدی)

 

بسیاری از لپ تاپ های تغییر پذیر دارای بدنه های بزرگ و سنگین هستند، چرا که با خرید چنین محصولاتی، در اصل دو محصول را خریداری کرده اید، یک لپ تاپ و یک تبلت. لپ تاپ های سری Flip از ضخامت کمتری نسبت به دیگر لپ تاپ های هیبریدی برخوردارند یعنی ضخامتی در حدود ۱.۲۷ سانتی متر و با وزن  زیر ۱.۳ کیلوگرم
این دستگاه دو منظوره مجهز به یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با کیفیت FullHD  است و به لطف لولای ۳۶۰ درجه در هر حالت قابل استفاده خواهد بود. این لپ تاپ توسط یک کارت گرافیک Intel HD Graphics 515 و یک هسته پردازنده Intel Core M3-6Y30 قدرت می گیرد و با 8 گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD به راحتی می توانید بدون مشکل و با سرعت بالا کارهایی از قبیل کار با برنامه Word، تماشای فیلم و یا وب گردی را انجام دهید.

 

 

لپ تاپ ZenBook Pro UX501VW بهترین برای عکاسان

 

 

این لپ تاپ با وجود صفحه نمایش ۴k لمسی ۱۵.۶ اینچ IPS با دقت ۳۸۴۰ در ۲۸۶۰، که ترکیبی از رنگ ها فوق العاده به همراه کنتراست بالا را به معرض ظهور می رساند برای عکاسان که به دنبال یک لپ تاپ با صفحه نمایش با کیفیت نیاز دارند، انتخاب را بسیار مناسب کرده است.

به لطف کارت گرافیک Nvidia GTX 960M و هسته پردازنده Intel Core i7-6700HQ 2.6GHz و 16 گیگابایت رم این دستگاه را به قدرت مثال زدنی جهت ویرایش های چند رسانه ای و تقریبا هر آنچه که شما از این دستگاه بخواهید تبدیل کرده است و می توانید بدون هیچگونه نگرانی بر روی یک پروژه مهم با آن کار کنید.

در این لپ تاپ تعداد کافی درگاه برای اتصال لوازم عکاسی در خود جای داده است و بدنه آلومینیومی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. با وجود تمام این امکانات، ضخامت این لپ تاپ ۲سانتی متر بوده و وزن آن حدود ۲کیلوگرم است.

 

 

در آخر
اگر از طرفداران لپ تاپ های ایسوس هستید، جاگزین هایی برای لپ تاپ های معرفی شده وجود دارد اما به دلایلی به عنوان بهترین ها در این لیست جای نگرفته اند. به طور اختصار چنانچه قصد ندارید زیاد پرداخت کنید پیشنهاد می شود لپ تاپ VivoBook X540SA را بررسی نمایید. همچنین برای بازی، می توانید ROG G752 OC Edition را مد نظر قرار دهید. برای لپ تاپ های تغییر پذیر، ZenBook Flip UX360CA انتخاب مناسبی به نظر می رسد و برای عکاسان و یا کسانی که به صفحه نمایش های ۴k علاقه مند هستند، ZenBook Pro UX501VW برای آنها طراحی شده است. در نهایت، بهترین گزینه برای مصارف روزانه یا خانگی لپ تاپ ZenBook UX303UB پیشنهاد می شود.

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.