پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین اس اس دی های بازار زیر ۴۰۰ هزار تومان

شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶

بهترین اس اس دی های بازار زیر ۴۰۰ هزار تومان

بهترین اس اس دی های بازار زیر ۴۰۰ هزار تومان

شاید در نگاه اول با برخورد به عنوان بهترین اس اس دی های بازار زیر ۴۰۰ هزار تومن کمی سردرگم شوید و یا به این موضوع فکر کنید که آیا اس اس دی با این قیمت در بازار وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال می توانیم چند گزینه را به شما معرفی کنیم. همانگونه که می دانید به منظور افزایش فضای ذخیره سازی می توانید از هاردهای اکسترنال و فضای ذخیره سازی اس اس دی استفاده نمایید. از زمان پیدایش تجهیزات دیجیتال و کامپیوترها تا به امروز، ذخیره، ثبت و پردازش اطلاعات از چالش های جالب توجه کاربران بوده است. متخصصین فعال در زمینه علوم کامپیوتری و مهندسان ساخت قطعات همواره تلاش کرده اند تا برای نگهداری و پردازش اطلاعات، ابزارهای جدید و قدرتمندی را طراحی کرده و روانه بازار کنند. به همین علت انواع هاردهای ssd که با نام درایو ssd نیز شناخته می شوند در اختیار کاربران قرار می گیرند.

اس اس دی های موجود در بازار از فضای ذخیره سازی کم تا فضای ذخیره سازی بسیار زیاد می توانند خریداری شوند. خرید اس اس دی زیر ۴۰۰ هزار تومان به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از محصولی با قیمت مناسب برای نگهداری داده های خود استفاده نمایید.

راهنمای خرید اس اس دی

اگر تصمیم خود را گرفته اید و به دنبال خرید ssd هستید، سعی کنید چند فاکتور و مولفه مهم را در نظر داشته باشید. انواع حافظه اس اس دی و فرم فاکتورهای آنها می توانند از جمله ویژگی‌هایی به شمار روند که در خرید این فضای ذخیره سازی مورد بررسی قرار می گیرند. به عنوان مثال اس اس دی 2.5 از جمله بهترین محصولات موجود در بازار بوده که با ابعاد مناسب و با ۶.۳۵ سانتیمتر روانه بازار می‌شود. اگر روی به خرید این ssd بیاورید، می‌توانید آن را برای رایانه های شخصی و لپ تاپ ها مورد استفاده قرار دهید. این پایان کار نبوده و محصولات دیگری با فرم فاکتورهای mini SATA و M2 نیز در این زمینه وجود دارند. خرید اس اس دی M2 یک محصول بی نظیر مبتنی بر NVMe برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر به دنبال خرید ssd تا زیر ۴۰۰ هزار تومان هستید، چند فاکتور دیگر را نیز سعی کنید مدنظر قرار دهید. به عنوان مثال رابط های به کار رفته باید به شکلی باشند که با سیستم شما سازگاری خود را نشان دهند. امروزه انواع ssd با رابط اتصال SATA و PCL Express روانه بازار می شوند.

برای خرید اس اس دی چند موضوع دیگر نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت. نوع فناوری به کار رفته برای ساخت این محصولات و همچنین برند هارد اس اس دی از یک از گزینه هایی به شمار می روند که مورد توجه کاربران قرار دارند امروزه برندهای مختلف مانند سامسونگ، سیلیکون پاور، وسترن دیجیتال، کینگستون و ای دیتا انواع هارد های ssd را با فضای ذخیره سازی متفاوت در اختیار کاربران قرار می دهند. سعی کنید برای خرید ssd زیر ۴۰۰ هزار تومان و انواع هاردهای دیگر از یک فروشنده معتبر نیاز خود را دریافت کنید.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید ssd اکسترنال

چرا به خرید اس اس دی نیاز داریم؟

‏ssd نوعی فضای ذخیره سازی قابل حمل است که می توانید آن را بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها قرار دهید. به مانند هارد دیسک ها، ssd ها را نیز می توانید به عنوان حافظه اصلی بر روی سیستم خود نصب کنید. در عین حال برخلاف هاردیسک‌های نسل گذشته، نوع طراحی و ساخت اس اس دی ها به شکلی است که فاقد قطعات مکانیکی بوده و سرعت به مراتب بالاتری نسبت به آنها دارد. علاوه بر این مزایای دیگری نیز با خرید اس اس دی می توانید برای خود به ارمغان بیاورید. از آنجایکه نوع ساخت ‏ssd ها به شکلی است که قطعات متحرک درون آن ها قرار داده نمیشود، این فضای ذخیره سازی را Solid State نیز می نامند.

معرفی بهترین اس اس دی های زیر ۴۰۰ هزار تومان

همانگونه که عنوان کردیم، هنگامی که قصد خرید اس اس دی را دارید، چند فاکتور مهم را در نظر خواهید گرفت. با این حال بخشی از کاربران به دنبال خرید محصولی با قیمت کم هستند. اگر به دنبال خرید اس اس دی های زیر ۴۰۰ هزار تومان در بازار هستید، چند گزینه را می توانیم به شما معرفی کنیم. برندهای مختلف تلاش کرده اند به منظور افزایش فروش، اس اس دی های خود را با قیمت‌ گذاری متنوعی در اختیار مصرف کننده قرار دهند. در این بین برند بایوستار و همچنین گیگابایت با فروش اس اس دی های ارزان قیمت نیازهای کاربران را برطرف می کنند.

برای انتخاب و خرید بهترین اس اس دی های بازار زیر ۴۰۰ هزار تومان، گزینه های زیر را می توانید در نظر داشته باشید.

اس اس دی اینترنال لون JS300 ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت

اگر قصد خرید یک اس اس دی اقتصادی را دارید و به دنبال انتخاب محصولی با دوام بالا هستید، خرید اس اس دی اینترنال لون JS300 را به شما توصیه می‌کنیم. نوع طراحی و ساخت این اس اس دی به شکلی است که می‌تواند از فناوری‌های مدرن کمک گرفته و سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی را نشان دهد. برند لون در طراحی و ساخت این محصول خود تلاش کرده است از یک رابط SATA 6 G/B استفاده نماید. سرعت خواندن اطلاعات در این حافظه ذخیره سازی ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه بوده و یک محصول فوق العاده مقاوم در برابر لرزش خواهید داشت. خرید اس اس دی اینترنال لون JS300 یک محصول با فضای ذخیره سازی ۱۲۰ گیگابایتی در اختیار شما قرار می دهد. اگر قصد دارید یک اس اس دی ارزان قیمت با سرعت بازخوانی فوق العاده انتخاب کنید، می توانید این محصول را بررسی کرده و داده های خود را بر روی آن ذخیره نمایید.

حافظه اس اس دی اینترنال بایوستار مدل S100 ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت

بایوستار یک کمپانی موفق در زمینه فروش فضای ذخیره سازی به شمار می رود. اگر قصد خرید بهترین ssd بازار با قیمت زیر ۴۰۰ هزار تومان را دارید، می توانید محصولی از این برند محبوب را انتخاب کنید. بایوستار در زمینه ساخت این تجهیزات بسیار موفق عمل کرده است. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در حافظه های ssd بایوستار بسیار عالی بوده و نوع ساخت آنها به شکلی است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و لرزش از خود نشان می دهند. اگر قصد دارید یک اس اس دی برای لپ تاپ یا کامپیوترهای رومیزی خود خریداری کنید، توصیه ما به شما بررسی حافظه اس اس دی اینترنال بایوستار مدل S100 خواهد بود. این محصول با سرعت خواندن ۵۴۰ مگابایت بر ثانیه و با استاندارد بی نظیر مقاومت در برابر شوک، روانه بازار می شود. نوع رابطی که بایوستار برای ساخت این محصول خود انتخاب کرده است از SATA 3.0 بوده که نشان از مدرن بودن این محصول میدهد.

حافظه اس اس دی اینترنال کلو مدل NEO N400 ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت

برای خرید اس اس دی زیر ۴۰۰ هزار تومان می توانید محصولات برندهای دیگر را نیز بررسی کنید. خرید حافظه اس اس دی اینترنال کلو مدل NEO N400 یک محصول بی نظیر با سرعت مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد. این حافظه ذخیره سازی با سرعت خواندن ۵۰۰ مگابایتی بر ثانیه قادر است داده ها را در مدت زمان کم ذخیره نماید. طراحی و ساخت این حافظه اس اس دی به شکل صورت گرفته است که کاربر می تواند از یک محصول مدرن با رابط کاربری SATA 3.0 استفاده نماید. فرم فاکتور انتخاب شده برای این حافظه اس اس دی 2.5 اینچ بوده که قابلیت نصب بر روی لپ تاپ و رایانه های رومیزی را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای خرید بهترین اس اس دی زیر ۴۰۰ هزار تومان بررسی این محصول را به شما توصیه می کنیم.

معرفی ssd های اقتصادی دیگر

هنگامی که قصد خرید اس اس دی های اقتصادی و ارزان قیمت را دارید، علاوه بر مواردی که عنوان کردیم چند محصول می‌توانند در این بازه قیمتی قرار گیرند. به عنوان مثال با پرداخت هزینه های اندک نسبت به محصولات بیان شده می‌توانید حافظه اس اس دی گیگابایت مدل GP_GSTFS1120GNTD با فضای ذخیره سازی ۱۲۰ گیگابایت را انتخاب نمایید. این محصول نیز یک حافظه اقتصادی بی‌نظیر بوده که برای نصب بر روی لپ تاپ و رایانه های رومیزی به شما توصیه می‌شود. برندهای دیگر نیز در این بازه قیمتی محصولات خود را در اختیار کاربران قرار می دهند. به عنوان مثال اس اس دی کینگ مکس مدل SMV32 نیز با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت و قیمت گذاری بی‌نظیر به شما این امکان را می دهد که داده های خود را بتوانید بر روی آن ذخیره کنید.

سخن پایانی

این روزها افزایش حجم داده ها و بالا رفتن کیفیت فیلم، عکس و نرم‌ افزار موجب شده کاربران به دنبال خرید فضای ذخیره سازی باشند. با این حال برخی از کاربران قصد دارند از حافظه های ذخیره سازی ارزان‌ قیمت استفاده نمایند. چنانچه قصد خرید بهترین اس اس دی های بازار تا زیر ۴۰۰ هزار تومان را دارید، گزینه‌ هایی که برای شما بیان کردیم می تواند انتخابی مناسب باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع اس اس دی و خرید این محصولات می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آترامارت نیاز خود را برطرف کنید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.