پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی کامل مشخصات تبلت Samsung Galaxy A۷ Lite SM-T۲۲۵

سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳

بررسی کامل مشخصات تبلت Samsung Galaxy A۷ Lite SM-T۲۲۵

تبلت Samsung Galaxy A7 Lite SM-T225 هدیه ای برای عاشقان بازی

«همه جا بازی کنید» شعاری است که شرکت سامسونگ برای ارائه تبلت جدید خود انتخاب کرده است؛ و چیزی که به شما پیشنهاد می‌کند، ساعت ها بازی بدون احساس خستگی در دست ها است. در ادامه درباره تبلت Samsung Galaxy A7 Lite SM-T225 اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های تبلت SM-T225

نمایشگر این تبلت 8.7 اینچ و وزن آن فقط 366 گرم است و لذت و هیجان کامل بازی و فیلم را به شما منتقل خواهد کرد. form factor زیبا و طراحی عالی و بدنه فلزی باعث می‌شوند که حتی با وجود اینکه ساعت ها مشغول بازی بوده اید، خستگی در دست های خود احساس نکنید؛ گیمرها، مراقب جیب خود باشید.

نکته دیگر درباره این تبلت این است که حاشیه ها باریک تر شده اند تا صفحه نمایش بیشتری در اختیار کاربران قرار بگیرد. و جالب تر نیز این است که ضخامت آن فقط 8 میلیمتر است.

یکی دیگر از ویژگی های برتر تبلت Samsung Galaxy A7 Lite SM-T225  این است که امکان استفاده از یک دست برای پیمایش آن به آسانی وجود دارد، کافی است که منوی کشویی را با انگشت شصت خود لمس کنید تا گزینه هایی مانند رفتن به صفحه اصلی، برنامه های اخیر و بازگشت برای شما نمایش داده شوند.

از ویژگی های دیگر می‌توان به بلندگوهای دوگانه افقی با صدای استریو و دوربین 8 مگاپیکسلی عالی که ثبت خاطرات را لذت بخش تر می‌کند و همچنین حافظه انعطاف پذیر آن اشاره کرد.

حافظه تبلت Samsung Galaxy A7 Lite SM-T225، 32 گیگابایت است اما می‌توانید با استفاده از microSD تا یک ترابایت حافظه خود را ارتقا دهید، دیگر نیازی به حذف کردن هیچ چیز ندارید، تمام خاطرات شما ذخیره خواهند شد.

در مورد باتری نیز، این تبلت بیش از آن چه فکر می‌‌کنید قوی است و نگهداری شارژ برای مدت زمان طولانی را ارائه می‌دهد؛ آن هم به دلیل باتری 5100mAh که در آن تعبیه شده است.

ویژگی برتر دیگر که نظارت بیشتر والدین را ارائه می‌دهد، ویژگی Samsung Kids است که علاوه بر امن بودن و کنترل بیشتر رفتار فرزندان، کنترل زمان بازی نیز در دستان شما است. در ضمن فرزندان شما با این فعال سازی این ویژگی گرافیکی مناسب با کودکان را مشاهده خواهند کرد

در ضمن اگر نگران امنیت خود هستید باید بدانید که این تبلت با پلتفرم امنیتی Samsung Knox ارائه شده است که در برابر حملات بدافزارها و حملات مخرب عملکرد فوق العاده را نشان داده است.

ویژگی های دیگر تبلت SM-T225

نوع نمایشگر TFT
ابعاد 212.5* 124.7* 8 میلیمتر
رزولوشن 1340*800 پیکسلی
CPU هشت هسته ای
RAM سه گیگابایتی

و بسیاری از ویژگی های برجسته دیگر که آن را به یکی از تبلت های فوق العاده برای  بازی و فیلم و ثبت لحظات خوش تبدیل کرده است.

قیمت تبلت Samsung Galaxy Tab A7 Lite SM-T225

قیمت تبلت Samsung Galaxy A7 Lite SM-T225 در فروشگاه اینترنتی Amazon تقریبا برابر 190 دلار است و قیمت آن در فروشگاه های اینترنتی ایرانی نیز تقریبا 5 میلیون تومان است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.