پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بررسی کامل بهترین گوشی اپل در ۲۰۲۱

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳

بررسی کامل بهترین گوشی اپل در ۲۰۲۱

بررسی کامل بهترین گوشی اپل در 2021

بهترین گوشی اپل در 2021، مقاله ای است که شما را در خرید چند میلیونی راهنمایی میکند. اگر شما نیز قصد خرید گوشی های اپل را داشته باشید، باید هزینه هنگفتی را بکنید. بنابراین با توجه به اینکه شما هزینه ای را می کنید، باید یک تلفن خوب را انتخاب کنید.

شرکت اپل از دیرباز تا کنون محصولات خوبی را ارائه داده است بنابراین طرفداران بسیاری دارد. محصولات قدیمی شرکت اپل نیز همچنان مورد استفاده قرار میگیرند و ما هنوز در دست تعدادی از افراد گوشی های اپل را مشاهده میکنیم، اما شرکت اپل روز به روز رو به پیشرفت بوده و اکنون پیشرفته ترین گوشی های دنیا را تولید کرده است که بیشتر از انواع قدیمی آن استفاده می شوند.

بررسی گوشی های اپل نیز در همین مقاله همراه بهترین گوشی سال 2021 انجام میشود بنابراین پر انرژی همراه ما باشید.

شرکت اپل

اپل یک شرکت آمریکایی است که در زمینه فناوری و ساخت لوازم الکترونیکی و نرم افزار های رایانه ای و... فعالیت دارد. سایر اطلاعات این شرکت:

مدیر اجرایی: تیم کوک
سال تاسیس: 197
مکان تاسیس: کوپرتینو، کالیفرنیا، آمریکا
بنیان گذار: استیو وازینک، استیو جابز
محصولات: اپل واچ، آیپد، آیفون، آی او اس، مکینتاش

بررسی گوشی‌های اپل

در بررسی گوشی های اپل مشخص شد که اپل بار دیگر با ارائه جدیدترین گوشی خود دنیای تکنولوژِی را متحول کرد. بعد از 8 سال از ارائه بهترین گوشی خود، تغییرات عالی و کاربردی را در این نسخه به وجود آورده است که قابل تحسین است.

بهترین گوشی اپل در 2021 آیفون 12 معرفی شده است که نسبت به گوشی های قبلی این شرکت، امکانات و همچنین طرفداران بیشتری دارد.

اپل، آیفون 12 را در چهار مدل زیر ارائه کرده است:

آیفون 12 مینی
آیفون 12 عادی
آیفون 12 پرو
آیفون 12 پرومکس

با بررسی بهترین گوشی اپل در 2021 میتوان متوجه شد که اپل در نسخه آخر خود تغییرات مهمی را اعمال نکرده است. شارژر را در جعبه موبایل حذف کرده است، همچنین تغییرات منفی دیگری نیز داشته است.

قسمت های پشت و جلوی گوشی با گوریلا گلس پوشیده شده است، و همچنین نسبت به آیفون 12 ضخامت آن کاهش پیدا کرده علی رغم اینکه جرم آن از 226 به 228 افزایش پیدا کرده است.

نمایشگر آیفون 12 تغییر بسیاری نداشته است اما در آیفون 12 پرومکس سایز صفحه نمایشگر نسبت به آیفون 11 پرومکس از 6.5 به 6.7 افزایش یافته است. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز افزایش 4 درصدی داشته است.

با توجه به اینکه جدیدترین گوشی اپل مجهز به قدرتمند ترین پردازنده گوشی جهان است، در بارگذاری و اجرای بازی های سنگین عملکرد عالی دارد.

در بررسی بهترین گوشی اپل در 2021 متوجه شدیم که اپل پس از چند سال از آخرین نسخه خود رم گوشی را از 4 به 6 ارتقا داده است تا کاربران آیفون 12 نهایت لذت را ببرند.

مهمترین نکته برای کاربران گوشی های اپل دوربین گوشی است که در آیفون 12 پرومکس، لنز سنسور تشخیص عمق و میدان اضافه شده است که در عکاسی های حرفه ای کاربرد دارد.

آیفون 12 پرومکس در هنگام ضبط ویدئو میتواند تصاویر را با کیفیت 4K و 60 یا 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

یکی از تغییرات عجیب اپل کاهش ظرفیت باتری آیفون 12 است که همه را شوکه کرده است. در بررسی بهترین گوشی اپل در 2021 متوجه کاهش 300 میلی آمپری باتری آیفون 12 شدیم که انتقاد های زیادی را به همراه داشت. اما در طرف مقابل شارژ کردن آن را تسریع کرده و باتری در کمتر از 30 دقیقه 50 درصد از ظرفیتش پر میشود.

همراه همدیگر، بهترین گوشی سال 2021 را مورد بررسی قرار دادیم و اکنون میتوانید با آشنایی بهتر این محصول را تهیه کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.