پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بررسی سامسونگ گلکسی A۵۰s

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

بررسی سامسونگ گلکسی A۵۰s
بررسی سامسونگ گلکسی A50s: به روز رسانی خوب اما بسیار شبیه به A50
 
سامسونگ به تازگی Galaxy A50s را به بازار عرضه کرده است ، نسخه ارتقا یافته سامسونگ A50 ، با صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD + Super AMOLED و دوربین اصلی  با 48 مگاپیکسل. این گوشی هوشمند دارای طراحی  براق است اما با ورود به بازار شاهد رقابت سختی با گوشی های به قولی میان رده خواهد بود. آیا گلکسی A50s می تواند سهمی از بازار گوشی های میان رده  را از آن خود کند؟ بیایید با هم به بررسی گوشی بپردازیم .
 

برای خرید گوشیهای سامسونگ  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.
 
 
طراحی 
Galaxy A50s با ظاهر خود همه را  تحت تأثیر قرار می دهد. اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد طراحی  به صورت برش برش در صفحه پشتی  گوشی که از جنس  شیشه است. 
دکمه های پاور و ولتاژ در سمت راست قاب قرار دارد ، در حالی که در سمت چپ برد دو سیم کارت و یک کارت microSD قرار دارد. هدفون ، USB Type-C و مشبک بلندگوها در پایین گوشی قرار دارند.
 
سخت افزار
گلکسی A50s دارای تراشه Exynos 9611 است که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه جفت شده است (نسخه دیگر آن 128 گیگابایت است). Exynos 9611 اندکی از تراشه 9810 در A50 قوی تر  است. این پردازنده به راحتی به شما امکان می دهد تا برنامه های رسانه های اجتماعی ، برنامه های ویرایش عکس ، بازی های سنگین اجرا شوند. گوشی  در انجام کلیه عملیات ها سریع است. نرم افزار اندروید آن از نوع  Android Pie است که در حین کار ، ظاهری زیبا به آن بخشیده است. 
 
نمایشگر
Galaxy A50s از نمایشگر 6.4 اینچی 1080 FHD + Super AMOLED )در 2340 پیکسل) با شکاف Infinity-U ، نسبت ابعاد 19.5: 9 و 403 PPI بهره می برد. صفحه نمایش شفاف و درخشنده است ، رنگ هاهم بسیار واضح است.
یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش نیز وجود دارد ،همراه این سنسور از تکنولوژی  تشخیص چهره بهره می برد ،ولی در تستها هر دو سنسور سرعت زیادی نداشتند و  چند ثانیه طول می کشید تا قفل گوشی باز شود. در بعضی مواقع ، برای باز کردن قفل دستگاه ، مجبور هستید کلید رمزعبور را وارد کنید.
 
دوربین 
Galaxy A50s دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، حسگر عمق 5 مگاپیکسلی و لنز فوق العاده 8 مگاپیکسلی است. در جلوی گوشی  یک دوربین 32 مگاپیکسلی وجود دارد که رضایت بخش اما چشمگیر نیست. دوربین عقب در شرایط داخلی عملکرد خوبی دارد اما به نظر می رسد تصویر کلی در عکاسی در فضای باز کمی پررنگ و خالی از ظرافت است. سنسور عمق خوب کار می کند ، هر چند. زاویه وسیع منطقه خوبی را در زیر قاب قرار می دهد اما تصاویر تولید شده کمی کسل کننده به نظر می رسند. تصاویر در شب معمولاً نیز تار به نظر می رسند. از این رو ، از دوربین این گوشی باید زیاد انتظار نداشته باشید.
 
باتری
باتری 4000 میلی آمپر  در این گوشی با توجه به اندازه نمایشگر این گوشی به نظر مناسب است و به اندازه کافی درطول روز شارژ دارین و از شارژر بی نیاز هستین.  با این باتری می توانید  ساعات زیادی از  دوربین ، بازی طولانی و حتی تماشای فیلم  استفاده کنید. شارژر 15W امکان شارژ سریع را نیز فراهم می کند.
 
سخن آخر
گلکسی A50 با باتری 4000 میلی آمپری ،دوربین  اصلی 48 مگاپیکسلی و قیمت مناسب یک پیشنهاد قابل توجه در گوشی های میان رده است اما با رقابت سختی با بقیه گوشیهای رقیب و میان رده روبرو است.
این گوشی هوشمند چشمگیر به نظر می رسد و از چندین پارامتر ، به ویژه عملکرد خوبی برخوردار است. ممکن است دوربین بیش از حد شما را تحت تأثیر قرار ندهد ، اما در بقیه پارامترها نمره قبولی را دریافت کرده است. از طرفی این گوشی نسبت به مدل قبلی خود یعنی A50  تفاوت زیادی ندارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.