پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی اجمالی وان پلاس نورد ۴؛ طراحی مدرن با باتری قدرتمند

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲

بررسی اجمالی وان پلاس نورد ۴؛ طراحی مدرن با باتری قدرتمند

وان پلاس نورد 4، گوشی میان‌رده‌ای است که توسط وان‌پلاس معرفی شده‌است. در مقابل اکثر گوشی‌های بازار که از بدنه شیشه‌ای استفاده می‌کنند، نورد 4 دارای بدنه‌ای تمام فلزی است. طراحی منحصربه‌فرد و قاب تمام فلزی این گوشی، جذابیت خاصی به آن اضافه کرده است.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل سوم است و دارای نمایشگر Super Fluid AMOLED با اندازه 6.74 اینچ، رزولوشن 1240 در 2772 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است.

دوربین های گوشی وان پلاس نورد 4 شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و لرزشگیر الکترونیکی (EIS)، همراه با لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در حفره‌ی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

این گوشی از باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ فوق‌سریع 100 وات بهره می برد. وان پلاس ادعا می‌کند که این گوشی حتی پس از 1600 چرخه شارژ کامل، همچنان قادر به نگهداری حداقل 80 درصد از ظرفیت اولیه خود خواهد بود. این موضوع می‌تواند خیال کاربرانی که نگران فرسایش سریع باتری به دلیل شارژ سریع هستند را آسوده کند.

وان پلاس نورد 4 در رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی عرضه می‌شود. همچنین، از هوش مصنوعی پیشرفته برای خلاصه‌سازی مکالمات صوتی و یادداشت‌ها نیز بهره می‌برد.

حافظه داخلی این گوشی از 128 گیگابایت UFS 3.1 تا 512 گیگابایت UFS 4.0، بسته به مدل انتخابی، پشتیبانی می‌کند. همچنین حافظه RAM آن در نسخه های 8، 12 یا 16 گیگابایتی را دارا می‌باشد.

وان پلاس نورد 4 از سیستم عامل Oxygen OS نسخه 14.1 بهره می‌برد و تا ۴ سال نسخه‌های اصلی اندروید و تا ۶ سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.